Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 31 березня 2017

Яна

Фінансовий директор, головний бухгалтер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто проживання:
Коростень
Готовий працювати:
Житомир, Київ, Коростень

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 07.2011 по нині (12 років 9 місяців)
CRH-груп Україна ПрАТ "Бехівський спецкар'єр", Коростень (Виробництво щебеневої продукції)

—Організація робіт по бюджетному плануванню виробництва, грошових потоків (складання бюджету в розрізі доходів та витрат по законодавчим нормам України та міжнародним нормам);
—Організація та ведення бухгалтерського, ВЕД діяльності, в програмі 1:С 7,7;8,2
— Складання фінансової та податкової звітності;
— Ведення банківських операцій в програмах Клієнт-банк, у тому числі ВЕД ;
— Організація роботи з активами компанії та тимчасово вільних грошових потоків;
— Організація та проведення аналізу фінансово-економічного стану компанії та складання щомісячної звітності з урахуванням міжнародних норм в форматі GFO, DR, DCF, KPI та P&L (EBIDTA. PBIT);
— Оптимізація податкового обліку, контроль та своєчасність перерахування податків та зборів в регіональні та місцеві бюджети;
— Ведення обліку руху фінансових потоків та складання звітів про результати фінансової діяльності згідно стандартів національного та міжнародного обліку для керівництва та власників компанії;
— Адміністрування ПДВ в програмі M.e.doc;
--- Щоквартальне складання презентацій про фактичну роботу компанії, в співставленні з бюджетними показниками, для керівництва та власників компанії (Reporting).

Професійні навички та знання:
•Знання податкового, трудового законодавства.
•Теоретичні та практичні знання бухгалтерського та податкового обліку.
•Знання корпоративної стратегії та планування, корпоративної етики.
•Навички в управлінні персоналом.
•Участь в різноманітних форумах та конгресах по питанням бухгалтерського та податкового законодавства для оптимізациї процесів та ефективної організациї на підприємстві.
•Досвідчений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, Outlook; «1С: Зарплата та кадри 7.7», «1С: Підприємство», «1С: 7,7; 8,2», програми банк-клієнт, Ліга-закон, M.e.doc та інші.
•Маю досвід введення на підприємстві програм «1С: 7,7; 8,2»
•В 2016 році пройшла програму підготовки та отримала диплом спеціаліста Міжнародної асоціації бухгалтерів (IAB Великобританія) щодо формування фінансової звітності відповідно до міжнародних стандартів (МСФО).
•Навчаюсь на курсах англійської мови.

Освіта

Житомирський Агроекологічний Університет

Економіка та управління в отраслях АПК; Економіст-організатор в отраслях АПК, Житомир
Вища, з 1989 по 1994 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

•В 2016 році пройшла програму підготовки та отримала диплом спеціаліста Міжнародної асоціації бухгалтерів (IAB Великобританія)

2016 рік

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК M.E.Doc Клієнт-Банк MS Outlook 1С:Підприємство ЛІГА:ЗАКОН Нарахування зарплати

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Досягнення:
•На основі анализу витрат підприємства, розроблено та введено в роботу методика закупівлі матеріалів та запасних частин, згідно потребам та можливостям бюджетного планування;
•Введено в дію методика та алгоритм проведення та узгодження необхідних платежів, згідно бюджетного планування;
•Розроблені таблиці обліку дебіторської та кредиторської заборгованості з застосуванням можливостей своєчасного погашення;
•Організована робота по структурі та бюджетному плануванню, відповідальності за виконання бюджету;
• Встановлено процедури узгодження, підтвердження та щомісячного контролю за виконанням бюджету та грошових потоків підприємства;
• За результатами фінансового анализу розроблені пропозиції направлені на забезпечення платоспроможності, попередження наявності та ліквідацію невикористаних товаро-матеріальних цінностей, підвищення рентабельності виробництва, зниження витрат на виробництво і реалізацію продукції, укріплення фінансової дисципліни.

• Є чітка позиція про цілі в роботі компаній, функціях та інструментах досягнення конкретних планів роботи на керівних посадах в компанії, а саме:
- планування та координація діяльності компанії;
- забезпечення потреби бізнесу в грошових потоках;
- забезпечення єфективності організації;
- забезпечення економічної безпеки компанії;
- оптимізація податків;
- оперативне інформаційне забезпечення керівництва та власників, про потреби та поточну економічну діяльність компанії.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: