Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 7 липня 2023 PRO

Еліна

HR-менеджер, 23 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер, особистий асистент керівника

з 08.2021 по нині (2 роки 8 місяців)
ТОВ "БлекДаймонд", Харків (Промисловість)

-Успішне закриття гарячих вакансій;
-Прегляд умов праці працівників для ефективного виконання своєї роботи;
-Розробка та впровадження нової системи мотивації;
-Нормування праці;
-Оптимізація чисельності персоналу;
Оцінка персоналу.
-Навчання персоналу, згідно стандартам компанії;
- Формування кадрового резерву;
-Моніторинг залучення співробітників, розробка та впровадження програм з її підвищення.
-Організація бізнес-зустрічей, подорожей та відряджень керівника;
-Супровід керівника;
-Керування бізнес-асистентами та молодшим адміністративним персоналом;
-Закупівлі;

Керівник юридичного відділу

з 06.2020 по 08.2021 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "ФМ", Київ (ЗМІ, медіа)

Розробка та аналіз договорів;
Претензійно-позовна ( в т.ч. регресна) робота;
Розробка внутрішньої документації (положення, інструкції, правила).
Робота по реєстрації, та змінам в реєстраційних документах юр.осіб та СПД;
Ведення кадрового діловодства;

Юрисконсульт

з 11.2019 по 01.2020 (2 місяці)
АТ "Укргазвидобування" ГПУ "Шебелинкагазвидобування", Донець (Видобуток газу)

— юридичний супровід діяльності організації;
— договірна робота;
— претензійно-позовна робота;
— консультації персоналу з питань чинного законодавства;
— представництво інтересів компанії в суді

Помічник генерального директора

з 09.2019 по 11.2019 (2 місяці)
АТ "Укргазвидобування" ГПУ "Шебелинкагазвидобування", Донець (Видобуток газу)

ведення вхідної та вихідної документації;
підготовка документів до підписання;
узгодження робочих графіків співробітників;
організація прес-релізів, зборів, протокольних заходів;
консультування клієнтів по телефону (первинна консультація);
ведення соціальних мереж як майданчиків реклами послуг компанії

Помічник адвоката

з 09.2014 по 03.2019 (4 роки 6 місяців)
Адвокатська практика, Харків (Юриспруденція)

— проведення операцій з нерухомістю та земельними ділянками;
— правова експертиза договорів,
— реєстрація юридичних осіб, внесення змін до статутних документів;
— правовий супровід угод;
— претензійно-позовна робота, представлення інтересів компанії в судах загальної юрисдикції, арбітражних судах,;
— підготовка документації до проведення тендерів,

Освіта

Національний юридичний університет ім. Я. Мудрого

Факультет: господарсько-правовий, Харків
Вища, з 2013 по 2019 (6 років)

Робота с холодною та гарячою базою клієнтів. Проведенная консультування потенційного кліента щодо продукту, продаж продукту та подготовка проєкту договору, а також іншої супровідної документації. Керування бізнес-асистентами. Ведення перемовин із власниками бізнесу, зірками шоу-бізнесу. Маю досвід найму персоналу, управління юридичним відділом на посаді начальника юридичного департаменту, планування робочого графіка керівника, відмінні комунікативні навички, робота в режимі мультизадачності, ведення переговорів, є досвід роботи в режимі 24/7, доброзичлива, вмію працювати з великим об'ємом інформації, Чудово володію тайм-менеджментом, відповідальна, старанна.
Впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Power Point), Outlook;
Знання діловодства та ділового етикету.
Уважність, пунктуальність, організованість, активна життєва позиція.
Грамотна усна і письмова мова (вміння і досвід редагування текстів / документів), також вмію працювати із контентом різної складності із застосуванням редакторів
Доброзичлива, тактовна.

Додаткова освіта та сертифікати

Семінар: "Сімейні спори. Судова практика 2016-2017р.р"

29.07.2017р.

Семінар: "Відшкодування шкоди, завданої державою (державними органами)"

30.09.2017р.

Семінар: "Договірна робота 2018 - зміни в регулюванні та судовій практиці"

25.04.2018 р.

Управління персоналом

2021, 2 місяці

Підбір кращих працівників, Hr-зустріч

2021, 2 місяці

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Підбір персоналу Кадровий облік Ведення переговорів Договірна робота

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Вміння чітко та швидко виконувати усі розпорядження керівництва. Стресостійкість, вічливість, знання ділового етикету. Маю бажання вчитися та розвиватися у запропонованій мені вакансії. Швидко находжу спільну мову зі співробітниками. НЕ маю шкідливих звичок. Пунктуальність та відповідальність-головні навички. Займаюсь спортом-тому дисциплінованість та загартованість гарантую. Бажаю отримати дорогоцінні навички роботи у великій компанії та бути корисною для керівництва.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: