Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 1 жовтня 2018

Андрей

Экономист отделения банка, кредитный специалист

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Особиста інформація
Місто:Чернігів
Освіта:повна вища; спеціальність: облік і аудит; кваліфікація: спеціаліст обліку і аудиту, економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності, бухгалтер-ревізор
Дата народження:19.02.1991 рік (24 роки)
Стать:чоловіча
Сімейний стан:громадянський шлюб, дітей немає
Контактна інформація:
Моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Ел. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
- Отримання посади: бухгалтер, заступник головного бухгалтера, помічник головного бухгалтера, економіст, фінансист, економіст відділення банку, спеціаліст з кредитування, кредитний експерт.

Офіційне працевлаштування, на постійну роботу, на повну ставку.

Досвід роботи:
1) Період роботи: жовтень 2015 р. – по теперішній час.
Організація: АТ "Альфа-Банк".
Посада: Провідний спеціаліст відділу кредитного адміністрування.
Посадові обов’язки:
- Перевірка достовірності інформації наданої потенційними клієнтами.
- Перевірка контактної інформації наданої потенційними клієнтами.
- Прийняття та оформлення рішень по кредитним заявкам, згідно затверджених правил.

2) Період роботи:липень 2014 р. – липень 2015 р. (звільнення в зв'язку з переїздом).
Організація:Менська міжрайонна Державна фінансова інспекція
Посада:Головний державний фінансовий інспектор
Посадові обов’язки:
- Здійснення державного фінансового контролю у формі інспектування та перевірки державних закупівель
- Проведення контрольних заходів
- Складання, реєстрація актів та оформлення матеріалів за закінченими контрольними заходами
- Участь у проведенні інших контрольних заходів, оформлення і реалізації їх результатів
- Участь у складанні звітності щодо роботи підрозділу за встановленими формами
- Здійснення виконання інших завдань відповідно до компетенції Держфінінспекції та її територіальних органів
- Здійснення роботи з документами згідно з чинним законодавством
- Забезпечення захисту інформації з обмеженим доступом відповідно до чинного законодавства; дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку; антикорупційного законодавства та законодавства з питань державної служби.

3)Період роботи:жовтень 2012 р.- червень 2014 р.
Організація:Змітнівська сільська рада Сосницького району Чернігівської області
Посада:В.о. головного бухгалтера
Посадові обов’язки:
- Контроль та складання фінансової звітності
- Підготовка та відправка платіжних доручень
- Роздруківка виписок банку, отримання та здача документів в банк
- Нарахування та виплати заробітної плати

Освіта:
Повна вища.
Навчальний заклад:Закрите акціонерне товариство «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая»
Термін навчання:2009-2012 рр.
Диплом:спеціаліст, спеціальність «Облік і аудит».

Середня спеціальна:
Навчальний заклад:Сосницький сільськогосподарський технікум бухгалтерського обліку
Термін навчання:2006-2009 рр.
Диплом:Молодший спеціаліст з бухгалтерського обліку, спеціальність «Бухгалтерський облік»

Підвищення робітничої кваліфікації (курси):
Назва курсу:Професійна підготовка по програмі підготовки оператора комп’ютерного обліку
Навчальний заклад:Сосницький сільськогосподарський технікум бухгалтерського обліку
Свідоцтво:Сертифікат ЕН №36828124

Іноземні мови та інші навички:
Володіння іноземними мовами:Англійська – читаю та перекладаю зі словником.
Російська – володію вільно.

Додатково:ПК – досвідчений користувач, знання прикладних програм (пакет MS Office).

Додаткова інформація:
Умови роботи:Повна зайнятість, офіційне працевлаштування

Ділові якості:Здатність до прийняття рішень, вимогливість до себе і оточуючих, прагнення до організації чіткого і збалансованого виробничого процесу.

Особисті якості:Старанність, комунікабельність, пунктуальність, здатність до навчання, немає шкідливих звичок

Професійні навички:
- Знання будь-якої оргтехніки
- Знання законодавства України
- Досвід роботи в бухгалтерії та на керівних посадах
- Досвід незалежної ревізорської діяльності

Додатково:Чесність, совісність, справедливість, тактовність, уважність і спостережливість, терпимість, витримка і стриманість, самокритичність, оптимізм, прагнення до само-вдосконалення, уважність в роботі, вміння вислуховувати, передавати інформацію, здійснювати вплив на працівників, вміння активно співпрацювати з іншими працівниками, особами, організаціями.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: