Резюме от 21 июня 2017 PRO

Пасиченко Артем Александрович

Менеджер по персоналу, 8 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
26 апреля 1990 (27 лет)
Город:
Винница


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Головний спеціаліст

с 03.2013 по наст. время (4 года 3 месяца)
Вінницька міська рада, Вінниця (Місцеве самоврядування)

-Формування резолюцій розпорядчих документів керівництва установи в системі електронного документообігу;
-Формування аналітичних матеріалів та звітів;
-Здійснення перевірок щодо об’єктивності інформації, наданої виконавцем за дорученням керівництва установи.

Спеціаліст

с 06.2012 по 11.2012 (5 месяцев)
Запорізькій обласний виборчий штаб, Запоріжжя (Громадська)

-Реалізація та координація виконання агітаційних проектів («Агітатор», «Агітаційний пікет»), в яких, загалом, було задіяно більше 3-х тисяч учасників. Формування звітів про реалізацію зазначених проектів на обласному рівні;
-Формування технологічної карти та алгоритму реалізації регіонального проекту с залученням 270 учасників, координація реалізації даного проекту та формування звітів про його реалізацію;
-Організаційне забезпечення проведення масових заходів.

Голова

с 07.2009 по 05.2012 (2 года 10 месяцев)
Мелітопольска міська організація "Молоді регіони", Мелітополь, Запорізька область (Громадська)

-Організаційне забезпечення проведення масових заходів, семінарів, конференцій, круглих столів, тощо;
-Реалізація та проведення громадських проектів, акцій та інших заходів;


Образование

Межрегіональна академія управління персоналом

Менеджмент, менеджер бізнесу та адміністрування, Вінниця

Высшее, с 10.2011 по 12.2012 (1 год 2 месяца)

Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій

Адмінстративного менеджменту, менеджер, Мелітополь

Неоконченное высшее, с 09.2007 по 06.2010 (2 года 9 месяцев)


Дополнительное образование

  • ОРІДУ НАДУ Управління підвищення кваліфікації «Психологічні основи ефективного управління в органах публічної влади» (2016, 3 дні)
  • ОРІДУ НАДУ Управління підвищення кваліфікації «Сучасні підходи до регіональної політики та публічного адміністрування» (2016, 1 місяць)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Microsoft World, Excel, Outlook

Дополнительная информация

Вміння організації робочого процесу, підготовки аналітичних даних, звітів. Пунктуальність, відповідальне відношення до поставлених завдань, досвід роботи в умовах ненормованого робочого часу, знання чинного законодавства, стресостікійсть, права водія категорії "В".


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: