Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 15 березня 2021 PRO

Оксана

Фінансовий директор, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор

з 05.2018 по нині (5 років 11 місяців)
ТОВ КК "Аудит-Сервіс", Киев (Бухгалтерський, податковий, фінанасовий, управлінський облік)

Надання послуг по впровадженню та веденню фінансового, управлінського обліку компаній різних форм власності, з урахуванням вимог чинного законодавства та податкового обліку;
Впровадження автоматизованої системи бюджетування відповідно до бухгалтерського та управлінського обліку, постановка задач ІТ-відділу при переведенні бізнес-процесів на нове ПЗ в компаніях різних форм власності;
Поточне і стратегічне планування (формування бюджетного файлу P & L, cash-flow, balance sheet) по бізнесу. Аналіз відхилень;
Оперативний контроль за рівнем витрат - відповідності запланованих і фактичних витрат;
Податкове планування та оптимізація;
Розробка бізнес-планів на новостворених та існуючих компаній різних форм власності та видів діяльності (торгівля, виробництво, с/г виробництво)

Фінансовий директор

з 02.2016 по 02.2018 (2 роки)
Приватна компанія, Київ (промисловість, оптово-роздрібна торгівля в індустрії краси)

Побудова системи управлінського обліку і звітності групи компаній;
Впровадження автоматизованої системи бюджетування та бухгалтерського обліку, постановка задач ІТ-відділу при переведенні бізнес-процесів на нове ПЗ 1С UNF, тестування виконаних завдань;
Поточне і стратегічне планування (формування бюджетного файлу P & L, cash-flow, balance sheet) по бізнесу. Територіально бізнес розташовано в декількох країнах. Аналіз відхилень;
Взаємодія з банками щодо залучення кредитів та поточного обслуговування;
Оперативний контроль за рівнем витрат - відповідності запланованих і фактичних витрат;
Податкове планування та оптимізація;
Контроль ведення бухгалтерського обліку. У підпорядкуванні відділ бухгалтерія та фіннсовий;
Взаємодія з контролюючими органами

В. о. начальника відділу фінансового контролю, Методолог бухгалтерського та податкового обліку

з 04.2014 по 08.2015 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Аграрний Холдинг Авангард", Київ (виробництво яйця, м"яса птиці, комбікормів)

- Розроблення та впровадження регламентів відображення господарських операцій в бухгалтерському та податковому обліку з описом всіх бізнес-процесів виробництва, реалізації та транспортування готової продукції, виробленої підприємствами Холдингу з визначенням відповідальних осіб по кожному процесу, їхніх завдань щодо оптимізації витрат та визначенням контрольних точок;
- Контроль за виконанням регламентів обліку бізнес-процесів підприємствами, щомісячна оцінка роботи фінансово-економічної служби підприємств Холдингу;
- Аналіз договорів з постачальниками та підрядниками на виявлення фінансових та податкових ризиків;
- Аналіз та контроль доходів і витрат, дотримання фінансової дисципліни структурними підрозділами Холдингу.
- Управління фінансовими потоками, участь в складанні бюджетів підприємств.
- Складання консолідованої фінансової та податкової звітності групи компаній;
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку головної компанії, до складу якої входять філії (виробничі, будівельні та транспортно-логістичні підприємства Холдингу);
- Проведення навчальних семінарів для підприємств Холдингу з питань бухгалтерського, податкового обліку;
- Методологічний та консультаційний супровід бухгалтерської та фінансово-аналітичної служби Холдингу;
- Постановка задач ІТ - відділу;
- Робота в бюджетному комітеті;
- Участь в реорганізації бізнес-процесів підприємств та структури Холдингу;
- В підпорядкуванні 28 осіб.

Фінансовий директор

з 07.2012 по 10.2013 (1 рік 3 місяці)
Приватна компанія, Черкаси (сільське господарство, оптова торгівля зерновими та технічними культурами, арбітражний керуючий)

Управління фінансовими потоками, складання бюджету підприємств, розробка звітності.
Аналіз працюючих підприємств та підприємств в процесі банкрутства.
Постановка обліку «з нуля», відновлення обліку в повному обсязі та частково.
Контроль за веденням бухгалтерського обліку сфері сільськогосподарського виробництва (вирощування зернових та технічних культур), оптової торгівлі зерновими та технічними культурами, подачею звітності до податкової інспекції підприємства - платника фіксованого сільськогосподарського податку, платника загальної системи оподаткування, платника ПДВ спец. режиму, на загальних підставах.
Взаємодія з банківськими та фінансовими установами, створення кредитного портфеля;
Взаємодія з контролюючими органами;

Головний бухгалтер

з 06.2005 по 07.2013 (8 років 1 місяць)
ЧФ ВАТ "Миронівський хлібопродукт", Черкаси (оптова та роздрібна торгівля м"ясом птиці)

-Ведення бухгалтерського та податкового обліку в сфері оптової та роздрібної торгівлі на підприємстві, що є філією - відокремленим підрозділом, балансовим відділенням Холдингу із виробництва та продажу м"ясної продукції торгових марок головного підприємства ("Наша Ряба", "Легко" і т. ін.), складання звітності до органів податкової інспекції на загальній системі оподаткування, а також звітність до фондів соціального страхування.
-Складання внутрішньогосподарської звітності, бюджетування.
-Контроль за роботою підрозділу, що складається із 9 осіб підлеглих працівників.

Головний бухгалтер

з 05.2003 по 05.2005 (2 роки)
Хлібокомбінат Шполянського РайСТ, Черкаська обл., м. Шпола (виробництво хліба та хлібобулочних виробів)

-Ведення бухгалтерського та податкового обліку у сфері виробництва хліба та хлібобулочних виробів, а також роздрібної торгівлі продуктами харчування.
-Складання звітності до податкової інспекції на загальній системі оподаткування, платник ПДВ, фондів соціального страхування, внутрішньої звітності головного підприємства, проведення інвентаризацій.
-Контроль за роботою підрозділу, що складався із 5 осіб підлеглих працівників.

Освіта

Черкаський Державний Технологічний Університет

Фінансово-економічний, фінанси, Черкаси
Вища, з 2000 по 2006 (5 років 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Business Educational Alliance програма IFA "Financial Management"

2015, 2 місяці

Business Educational Alliance програма IFA "IFRS"

2015, 2 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Windows Клієнт-Банк M.E.Doc Знання офісних програм 1С УВП Операційні системи

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Порядна, відповідальна, ініціативна, маю аналітичний склад розуму, організаторські здібності, вмію працювати в команді, комунікабельна, швидко вивчаю нові сфери діяльності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: