Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 12 жовтня 2023 PRO

Аліна

Адміністратор, менеджер, помічник

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Бориспіль
Готовий працювати:
Бориспіль, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 06.2020 по нині (3 роки 10 місяців)
Ботанік Маркет, Бориспіль (Сільське господарство, агробізнес)

Забезпечення офісу необхідними матеріалами, інструментами для створення комфортних умов праці. Виконання різноманітних доручень та завдань від керівництва. Друк, редагування текстів, узгодження рекламного матеріалу та постів у соціальних мережах. Підбір матеріалу для презентації. Підготовка договорів, охорона праці на підприємстві.

Менеджер по туризму

з 02.2016 по 03.2020 (4 роки 1 місяць)
EasternEuropeTour, Бориспіль (Туризм)

-Керівник відділу бронювання;
-Координування та контроль процесу роботи в зазначений термін;
-Контроль виконання поставлених задач;
-Перевірка наданої інформації;
-Швидке та логічне вирішення проблем та екстренних ситуацій;
-Оновлення баз даних;
-Підбір оптимального туру (робота з великим обсягом інформації в інтернеті, порівняння цін, вивчення відгуків);
-Листування та дзвінки;
-Технічний супровід туриста під час туру;
-Знання систем он-лайн підбору турів;
-Пошук та бронювання готелів відповідно з вимогами клієнтів,
-Робота з іноземними бізнес-партнерами;
-Співпраця з закордонними туристичними агенствами;
-Пошук найкращого вирішення питання комфорту та ціни;
-Підписання контрактів для подальшої вигідної співпраці.

Адміністратор

з 11.2015 по 02.2016 (3 місяці)
Салон краси "Сосо", Бориспіль (Краса, фітнес, спорт)

-Організація роботи майстрів,
-запис та консультація клієнтів,
-робота з торговими представниками,
-контроль якості продукції,
-вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами,
-фінансовий звіт керівництву.

Помічник

з 03.2014 по 09.2015 (1 рік 6 місяців)
ПП Поліщук М., Рівне (Приватні особи)

-Контроль та організація роботи офісу,
-Відповідальність за якісну роботу офісу,
-Робота з клієнтами (кваліфіковані консультації, щодо отримання візи, визначення переліку документів для подальшої співпраці, відповідь на питання стосовно вимог візового центру Польщі),
-Оформлення необхідної документації,
-Співпраця з різного роду офісами - допомога студентам та бізнес-партнерам,
-Зустріч клієнта та консультація у випадку відсутності керівництва,
-Створення сприятливої атмосфери для роботи.

Бармен-офіціант

з 09.2013 по 12.2013 (3 місяці)
Кафе-бар "Північний", Рівне (Готельно-ресторанний бізнес)

-Відкриття та закриття закладу,
-Контроль якості продукції, термінів придатності,
-Замовлення продуктів,
-Фінансовий звіт за день,
-Ввічливе обслуговування гостей закладу,
-Обслуговування банкетів, робота в залі,
-Обслуговування на барі,
-У разі відсутності керівництва - відповідальність за продуктивну роботу закладу,
-Тимчасове виконання обов'язків помічника кухаря та посудомийниці (прибиральниці).

Освіта

Рівненський державний гуманітарний університет

Українська філологія, Рівне
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 9 місяців)

Отримала освіту вчителя української мови та літератури, вчителя зарубіжної літератури та англійської мови.

Знання і навички

Користувач ПК Користувач Internet Страхування

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий

Додаткова інформація

Цілеспрямована, готова розвиватись та вчитись чомусь новому. Добре володію англійською мовою. Пройшла курси оператора комп'ютерного набору.
Легко знаходжу спільну мову з людьми, відповідальна та шукаю нових шляхів вирішення питань та завдань.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: