Резюме от 2 декабря 2016

Вовченко Тамара Викторовна

Директор по персоналу, 5 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
1 июня 1960 (56 лет)
Город:
Лубны


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Вовченко Тамара Вікторівна

Дата народження: 01.06.1960
Сімейний стан: одружена
Адреса: Полтавська обл. м.Лубни вул.Декабристів,3
Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета
Резюме подається на отримання посади директора по персоналу

Освіта:
2015 рік Курси підвищення кваліфікації «Комп’ютерні системи та мережі» Полтавського технічного національного університету ім.Юрія Кондратюка
1998 рік Курси «Бухгалтерський та податковий облік на персональному комп’ютері при факультеті підвищення кваліфікації Полтавського державного сільськогосподарського інституту
1981-1986 роки Київський державний педагогічний інститут ім.Горького,
факультет «Педагогіка і психологія»
1977 – 1979 роки Кременчуцьке педагогічне училище
відділення «Дошкільне виховання»

Професійні знання та навики в рамках бажаної посади:

2013 – 2015 рік – головний спеціаліст відділу охорони здоров’я Лубенської райдержадміністрації: організація документообігу, формування справ, їх зберігання та підготовку до передачі до архівного підрозділу, впровадження та контроль дотримання вимог інструкції з діловодства, регламенту відділу та національних стандартів; участь у впровадженні та використанні інформаційно-телекомунікаційної системи діловодства , контроль за своєчасним розглядом та проходженням документів, забезпечення дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу; проведення аналізу інформації про документообіг, необхідної для прийняття управлінських рішень; організація підвищення кваліфікації працівників з питань діловодства, підготовка проектів розпоряджень голови райдержадміністрації про призначення, звільнення працівників, присвоєння рангів, притягнення до дисциплінарної відповідальності, встановлення надбавок і премій, надання відпусток; забезпечення зберігання та облік трудових книжок та особових справ працівників; участь у формуванні та систематичному оновленні особових справ державних службовців, аналіз робіоти існуючого персоналу, планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук персоналу, адаптація нових співробітників, розробка системи мотивації співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, розробка і впровадження положень по роботі з персоналом, розробка і ведення системи кадрового обліку, формування штатного розкладу, табелювання робочого часу співробітників, планування професійної кар’єри співробітників, оцінка ефективності роботи персоналу, організація роботи з персоналом для досягнення ефективного використання і професійного вдосконалення співробітників, організація і проведення корпоративних заходів. 13 ранг державної служби в межах сьомої категорії, пройшла перевірку відповідно до Закону України «Про очищення влади».
2002 – 2013 рік – головний спеціаліст Лубенського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: організація і проведення соціально-психологічних досліджень (в тому числі моніторингових) проведення соціально-психологічних заходів (занять, тренінгів, ділових ігор), обробка результатів досліджень, оформлення висновків, організація надання психологічних, соціально-педагогічних, юридичних, інформаційних, соціально-економічних, соціально-медичних послуг відповідно до вимог чинного законодавства.

1986 -1996 рік – завідуюча дитячим садком: здійснення прийому та звільнення (за згодою засновника) педагогічних працівників відповідно до вимог чинного законодавства; здійснення прийому та звільнення обслуговуючого персоналу відповідно до вимог чинного законодавства;затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку, розроблення посадових інструкції працівників та затвердження їх за погодженням із профспілковим комітетом;створення умов для підвищення професійної майстерності педагогів; забезпечення ведення основної нормативної документації з питань кадрової роботи; вирішення навчально-методичних, адміністративних, фінансових, господарських та інших питаннь, що виникали у процесі діяльності дошкільного навчального закладу; планування й координація роботи всіх служб дошкільного навчального закладу.
1979 – 1986 – вихователь дошкільного закладу.
Спеціальні знання та навики:

тренінги особистісного зросту, спілкування, ПК- MS Office, Інтернет- як користувач; російська і українська мови вільно, англійська зі словником.

Особисті якості:

Комунікабельність, відповідальність, порядність, гнучкість, креативність, вмію працювати в команді.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: