• PRO

Катерина

Адміністратор, 27 000 грн

Розглядає посади:
Адміністратор, Помічник керівника, Офіс-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
32 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операціоніст

з 04.2023 по нині (2 роки 4 місяці)
ТОВ "Гараж", Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Операціоніст
з 04.2023 по нині (1 рік 11 місяців)
ТОВ "Гараж", Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит, фінанси)
Прийом та оформлення заявок, що надходять від торгових представників, менеджерів, та кліентів компанії;
Виписка накладних та супровідних документів;
Співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення точності та актуальності даних
Програмне переміщення товарів між складами компаніі
Взаємодія з торговим персоналом
Прийом та облік грошових коштів, взаимодія з банківськими установами
Звірка взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками

Менеджер з продажу та роботи з корпоративними клієнтами

з 05.2016 по 11.2024 (8 років 6 місяців)
ДП "АвтоМаз-Україна", Дніпро (Автобізнес та автосервіс)

Менеджер з продажу та роботи з корпоративними клієнтами
з 05.2016 по 11.2024 (8 років 6 місяців)
ДП "АвтоМаз-Україна", Дніпро (Автобізнес та автосервіс)
Підбір запчастин до вантажної техніки МАЗ, КАМАЗ, Краз, ЯМЗ та ін.
Оформлення документів (рахунок, ВН, ПН)
Пошук запчастин, логістика
Поповнення складу з/частинами
Переговори з керівництвом великих компаній, заводів, комбінатів по всій Україні

Менеджер з продажу нерухомості

з 02.2015 по 04.2015 (2 місяці)
ЖК "Набережний квартал", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Прийом телефонних дзвінків.
• Консультування по телефону (основна мета запрошення клієнта до офісу)
• Зустріч клієнтів у офісі, виявлення потреб, встановлення довірчих відносин.
• Презентація об'єкта, який може бути цікавим для клієнта.
• Продаж, оформлення договору
• Післяпродажне обслуговування

Освіта

Академія митної служби України

Економічний,менеджмент ЗЕД, Дніпро
Вища, з 2010 по 2016 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Эфективні системи

2016 (2 дня)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • Ведення документації
  • Ведення CRM
  • Здатність до навчання
  • Клієнт-Банк
  • Користувач інтернет-банкінгу

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — просунутий

Додаткова інформація

Впевнений користувач ПК: 1С, Word, Exсеl, УКТЗЕД (митна програма).
Знання мов: українська – рідна, російська – вільно, англійська – базова.
Особисті якості: ініціативність, уважність, акуратність, відповідальність, пунктуальність, прагнення до професійного зростання, уміння швидко навчатися та запам'ятовувати нову інформацію, комунікабельність, дисциплінованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: