Резюме от 16 марта 2017

Бурбан Олеся Ярославовна

Переводчик-преподаватель, офис-менеджер, администратор, 7 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
16 сентября 1984 (32 года)
Город:
Львов

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Секретар-референт фінансового директора

с 02.2016 по наст. время (1 год 1 месяц)
ПАТ" Львівобленерго", Львів (енергетика)

ведення діловодства, звітів, телефонна комунікація, прийом відвідувачів, робота з оргтехнікою і.т.п.


Дополнительная информация

Бурбан Олеся Ярославівна

Мета: працевлаштування – перекладач/викладач, робота с персоналом, офіс-менеджер, помічник керівника

Досвід роботи:
12.2007р. – 11.2014р.
Польсько-українська будівельна компанія «Маргонт Україна»
Офіс-менеджер-перекладач
Обов’язки:
-ведення ділової кореспонденції;
-обов’язки перекладача (переклад технічної документації, договорів та ділової переписки з англійської та на англійську мову);
-здійснення контролю за виконанням доручень керівника та виконання завдань керівника;
-пошук та надання інформації на запит керівництва;
-здійснення щоденної телефонної комунікації;
-контроль за виконанням наказів;
-організація забезпечення життєдіяльності офісу;


06.2006р. – 10.2006р.
ТзОВ «Стар Тревел»
Менеджер по роботі з клієнтами зі знанням англійської мови
Обов’язки:
- пошук клієнтів;
- проведення співбесід;
- ведення договорів;
- оформлення документів на виїзд за кордон;

05.2005р. – 09.2005 р.
-перебування в США за студентською програмою ”Work and Travel”, робота в сфері обслуговування (помічник адміністратора).

2006р. – теперішній час
-репетитор з англійської мови;

Освіта:
09.2002р. – 12.2007р.
Національний університет «Львівська політехніка»,
прикладна лінгвістика:
лінгвіст-інформатик;
перекладач англійської мови.
09.2007р.- 06.2009р.
Національний університет «Львівська політехніка»,
кафедра педагогіки, психології і права:
викладач англійської мови.
2006р. – теперішній час – репетитор з англійської мови.

Професійні навички та знання:
-письмові переклади (технічна, будівельна, економічна, тематика);
-досвід спілкування з носіями мови (перебування в США за програмою ”Work and Travel”
-синхронні і послідовні переклади;
-багаторічний досвід проведення занять з англійської мови як з дітьми так і дорослими;
-переклади документів на виїзд за кордон;
-1С- бухгалтерія ( сертифікат);
-володіння оргтехнікою (факс, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС).
Комп’ютерна грамотність:
-операційні програми: Windows, програми пакету Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Internet, e-mail, 1С- бухгалтерія

Знання мов:
Українська – рідна (знання граматики на високому рівні);
Англійська –Upper-Intermediate, Advanced;
Російська – вільно;
Польська – початківець;
Німецька – базова.

Додаткова інформація:
Відповідальність, цілеспрямованість, пунктуальність. Високий рівень самоорганізації. Вміння працювати в команді. Схильність до самоосвіти. Знання ділового етикету. Організаторські здібності. Навики ділового спілкування


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: