Резюме от 8 декабря 2017

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/3123058/

Менеджер по підбору персоналу, інспектор по кадрам, юрист, 4 000 грн/мес.

Полная занятость.

Город:
Житомир

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Інспектор з кадрів

с 11.2015 по наст. время (2 года 1 месяц)
Підготовка професійних військових

Оформлення кадрового діловодства. Підготовка звітності, облік лікарняних листів, табелів робочого часу.


Дополнительная информация

Професійне резюме від 17.10.2015

Порхун Руслана Валеріївна

Менеджер по підбору персоналу,
інспектор по кадрам, юрист, повна зайнятість, неповна зайнятість

Дата народження:15 жовтня [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») років)
Місто: Житомир
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Эл. почта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)



Мета:
Отримання посади менеджера по підбору персоналу, інспектора з кадрів в стабільній, державній структурі, активно розвиваючій компанії.

Досвід роботи:
с 03.1997 по 08.1999 (2 роки 5 місяців)
інспектор паспортного відділення Богунского РВ УМВС України в Житомирській області
- Прийом та оформлення документів, на закордонні паспорти, громадянство України, посвідок на проживання, перевірка міграційно - реєстраційного режиму.

с 08.1999 по 04. 2015 (15 років 8 місяців)
помічник начальника центру з кадрового забезпечення науково-дослідного експертно - криміналістичного центру при УМВС України в Житомирській області
- Пошук та оцінка кандидатів, формування профілю вакансій, своєчасне закриття вакансій, планування, організація та проведення співбесід, організація співбесід для керівництва, участь у процесі адаптації персоналу, контроль плинності персоналу, професійна підготовка працівників та підвищення кваліфікаційного рівня.
- Формування і ведення особових справ працівників; ведення архіву особових справ; оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до КзпП та Положення про проходження служби рядового та начальницького складу ОВС; ведення, облік та зберігання трудових книжок; оформлення відпусток (щорічних, соціальних, додаткових), складання їх графіків; ведення табелів; оформлення листків тимчасової непрацездатності; підрахунок трудового стажу; подання звітності по кадрах в центр зайнятості та статистику; видача довідок про поточну діяльність працівників; внесення інформації про кількісний і якісний склад працівників та його рух у базу даних, стеження за її своєчасним оновленням і поповненням; підтримування зв'язку міською службою зайнятості та ін.
Освіта:
Вища
с 06.1999 по 04.2004
Національна академія внутрішніх справ Київ, освітньо-кваліфікаційний рівень-спеціаліст, спеціальність правознавство.

Професійні навички
Роботи з комп'ютером, ПО
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel), Internet,E-mail, 1C ЗУП.

Володіння мовами:
Англійська — середній
Російська — експерт
Українська — експерт

Додаткова інформація:
Особисті якості: настирлива, вимоглива до себе та до інших, комунікабельна, врівноважена, привітна. Швидко адаптуюся до специфіки роботи, вмію організовувати себе та інших. Ініціативна, креативна, старанна, цілеспрямована. Прагну до самореалізації та нових кар'єрних досягнень. Без шкідливих звичок.











Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: