Резюме від 28 серпня 2018

Хайрутдінова Ольга Олександрівна

Юрист, 8 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
ПК – Windows, робота з програмами Ліга Закон, MS Office, Інтернет - упевнений користувач;


Знання мов

  • Українська — середній
  • Російська — середній

Додаткова інформація

Освіта:
2002 - 2007 р.р. – Київський національний університет внутрішніх справ і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію юриста.
1997-1998 р.р. – курси за програмою підготовки бухгалтерів – економістів, присвоєна кваліфікація бухгалтер – економіст.
1990-1994 рр. – Київський радіомеханічний технікум, спеціальність «Виготовлення виробів електронної техніки» , кваліфікація молодший спеціаліст технік – технолог.
Досвід роботи:
1994 - 2000 рр. - СУ ККВО База автотранспорту та механізації - технік.
2005–2008 рр. – ККУП «Фінансова компанія «Житло-інвест» спеціаліст I категорії відділу супроводження договорів.
2008- 2013 рр. - ККУП «Фінансова компанія «Житло-інвест» спеціаліст I категорії юридичного відділу відділу.
2013 - 2015 рр. - ККУП «Фінансова компанія «Житло-інвест» заступник начальника юридичного відділу.
Обов’язки:
Розгляд заяв і скарг громадян та представників підприємств, установ, організацій; представлення інтересів підприємства в судових та інших органах; підготовка додаткових угод до договорів; підготовка проектів договорів; господарських договорів з підприємствами, установами, організаціями; підготовка документів банківським установам; підготовка тендерних пропозицій для участі у тендерах по закупівлі житла за державні кошти.
Ведення кадрової роботи підприємства (прийом, звільнення, ведення штатного розкладу, кадрове діловодство та інш.).
Робота з Нацкомфінпослуг (звіти, повідомлення, супроводження перевірок)
Досягнення на займаній посаді:
Відмінне виконання покладених обов'язків та досягнення результату; досягнення позитивного вирішення судових справ на користь підприємства; забезпечення правової підтримки господарської діяльності підприємства; розробка стратегій роботи кадрової служби та інших відділів підприємства.
Спеціальні знання та навики:
ПК – Windows, робота з програмами Ліга Закон, MS Office, Інтернет - упевнений користувач; українська мова (рідна), російська мова (вільно).
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, цілеспрямованість, оптимізм, організаторські здібності, креативність, здатність швидко навчатись новому, вміння працювати у команді, проявляю ініціативу, маю активну життєву позицію.
Інтереси:
Мандри, туризм.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: