Не знаете, как найти работу? С нашей суперинструкцией вы сможете все!

Резюме от 15 июля 2018

Конюкова Марианна Маноновна

Адміністратор, офіс-менеджер, 5 000 грн

Полная занятость.

Дата рождения:
6 августа 1972 (45 лет)
Город:
Николаев (Николаевская обл.)

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Конюкова Маріанна Манонівна

Контактний тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Адреса: пр. Миру, 46, кв.79, м. Миколаїв, 54056
Дата народження: 6 серпня 1972 року
Сімейний стан: розлучена
Мета: отримання посади офис - менеджера, адміністратора , продавца-консультанта
Освіта: Київський Дежавний інститут культури (1989 - 1993 рр.), бібліотечний факультет, кваліфікація – бібліотекар-бібліограф

Досвід роботи:
06.2018 - т.ч - ЧНУ імені Петра Могили
провідний фахівець деканату
Основні обов`язки:
- організація учбового процесу;
- організація проведення сесії студентів;
- підготовка рейтингу академічної успішності студентів;
- допомога студентам в організації перескладання заборгованності;
- підготовка службових, інформаційних довідок, наказів та іншої інформації щодо успішності студентів та учбового процесу
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») - Служба реклами Деменських
- розповсюдження рекламної продукції;
07.2017 - Управління соціальних виплат і компенсацій Інгульського району
Основні обов`язки:
- прийом громадян, документів для соціальних виплат;
- формування особових справ;
2016- 2017 - Центральний відділ державної виконавчої служби
м. Миколаєва, провідний інспектор
Основні обов`язки:
- робота з вихідною кореспонденцією (реєстрація);
- підготовка кореспонденції для відправки;
- складання реєстрів рекомендованої кореспонденції;
-ведення телефонних переговорів;

1993 – 2015 рр. Миколаївський обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, провідний спеціаліст, м. Миколаїв.
Основні обов`язки:
- організація соціальної роботи центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, закладів соціального обслуговування Миколаївської області з сім'ями, особами, які опинилися в складних життєвих обставинах;
- збір, аналіз інформаційно-статистичних даних з питань соціальної роботи в Миколаївській області;
- ведення інформаційних банків даних;
- підготовка документів (інформаційно–статистичних, аналітичних звітів, листів, інформаційних довідок);
- керівництво методичним кабінетом;
- участь в організаційних заходах (нарадах, семінарах, тренінгах, круглих столах), з питань здійснення соціальної роботи в області);
- робота з вхідною, вихідною документацією, офісною технікою тощо;
- проведення телефонних переговорів;

Додаткові навики:
• володію комп’ютером як користувач (Microsoft Word, Excel);
• знання мов: російська, українська мови – вільно, німецька мова – початковий рівень.

Особисті якості: працьовита людина, яка вміє цінувати час та відповідально ставитись до роботи, маю комунікативні та аналітичні здібності, сумлінна, надійна, чесна. Вмію працювати як самостійно, так і в колективі.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: