Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 липня 2021 PRO

Владислава

Адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор проекту «Кріпосна»

з 09.2020 по 02.2021 (5 місяців)
StarLightMedia, Київ (ЗМІ, медіа)

1. Пошук квартир/ готелей для акторів проекту та інших учасників групи. Поселення від А до Я: закупівля всього необхідного для комфортного прожиття, облаштування помешкання,повний супровід актора/працівника до моменту виселення (вирішення побутових проблем, оплата рахунків і т.д)
2. Організація проїзду/ авіаперельотів учасників та оформлення необхідних документів для цього (страховки,візи,запрошення на роботу і т.д)
3. Забезпечення офісу та знімального майданчику необхідною технікою, канцелярією, матеріалами необхідних для знімального процесу.
4. Оформлення перепусток в офіс, надання дозволів до приміщень, надання дозволів на прохід на територію телеканалу та інша адміністративна робота.
5. Контролювання робочого графіку/ таймінгу зустрічей учасників знімальної групи. Ведення, контроль календаря знімальних днів.
6.Контроль, оплата та ведення звітності рахунків та оплат локацій. Закриття актів прийому- передачі виконаних робіт.
7.Оформлення і здача необхідної документації (листи на знімальні локації та інші установи,звіти про оплати та інше)
8. Виконання всіх завдань від продюсерів, учасників знімальної групи та акторів.

Керуюча магазину

з 07.2018 по 02.2020 (1 рік 7 місяців)
Комісійний магазин люкс-брендів «Vintage gallery”, Київ (Продаж одягу)

1.Ведення/заповнення соціальних мереж (створення фото/відео контенту, написання постів), налаштування реклами.
2.Підготовка та ведення документації. Укладення договорів.
3.Прийом та перевірка товару.
4.Продаж товару.
5.Комунікація з покупцями та комітентами магазину.
6.Контроль дохідної та витратної частин бюджету.

Менеджер з продажу

з 09.2017 по 05.2018 (8 місяців)
Фінансова компанія "MegaCall", Київ (Фінанси, банки, страхування)

1.Проведення вихідних обдзвонів потенційних клієнтів (холодні дзвінки) з метою консультації та продажу фінансових послуг.
2.Комунікація/ супровід із діючими клієнтами,пошук та пропонування оптимальних рішень у зв'язку із потреб та проблем клієнтів для довготривалого співпрацювання,розробка стратегії заробітку.
3.Ведення звітності в CRM-системі

Адміністратор

з 06.2015 по 05.2017 (1 рік 11 місяців)
Фітнес-клуб "Джайв", Київ (Фітнес/салон краси)

1.Організація робочого процесу.
2.Керування персоналом.
3.Формування робочих графіків,ведення обліку робочого часу,графіку відвідування/відпусток.
4.Підбір персоналу.
5.Забезпечення життєдіяльності клубу (замовлення води,канцелярії,побутової хімії,спортивного інвентаря і т.д)
6.Комунікація з потенційними та постійними клієнтами,консультування/вирішення проблем клієнтів,продаж абонементів та інших послуг клубу.
7.Розробка акцій,нових послуг.
8.Підрахунок/виплата заробітньої плати.
9.Контроль сайту,ведення соціальних мереж.

Власниця,редактор

з 03.2013 по 05.2014 (1 рік 2 місяці)
журнал"Вінницька панянка", Вінниця (ЗМІ, медіа)

1.Підбір та управління персоналом.
2.Формування концепції кожного нового номеру журналу.
3.Підбір моделей/візажистів/стилістів/фотографів. Організація фотозйомок.
4.Збір матеріалу для номерів, пошук авторів.
5.Просування журналу.

Освіта

Педагогічний університет ім.Коцюбинського (заочна форма навчання)

Спеціальність: Музичний керівник,педагог., Вінниця
Незакінчена вища, з 2014 по 2018 (3 роки 8 місяців)

Училище культури та мистецтв ім. М.Д.Леонтовича

Факультет хорового диригування, Вінниця
Середня спеціальна, з 2010 по 2014 (3 роки 9 місяців)

Спеціальність:
-хоровий диригент
-артист хору
-керівник ансамблю
-педагог
-вокаліст

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Windows CRM WordPad Веб-браузери iOS

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Ціль:влаштуватись на цікаву роботу з гідним рівнем оплати та перспективою кар'єрного росту,отримання нового досвіду,відкриття у собі нових здібностей у професійному плані,реалізація особистого потенціалу.

Додаткова інформація:
Знаю,як знайти підхід до клієнтів та на що натиснути для отримання потрібного.
Знаю,як виконати та перевиконати план роботи.У невідомій для себе сфері роботи стала одним із кращих працівників.

Учасник/призер вокальних конкурсів,фестивалей,досвід роботи з хоровим колективом,займаюсь волонтерством,творча особистість,активна,постійно займаюсь саморозвитком,відповідальна до неможливості,не конфліктна,чудові організаторські здібності,вміння працювати з великим обсягом інформації.

Зі мною точно не буде нудно:)
Себе нахвалювати ми всі можемо довго в резюме,але ж краще,дізнатись,побачити та перевірити все на співбесіді:)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: