Резюме от 2 декабря 2016

Марахова Ольга Павловна

Менеджер з обслуговування клієнтів

Полная занятость.

Дата рождения:
25 августа 1971 (45 лет)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Заступник начальника відділення

с 07.2016 по наст. время (5 месяцев)
АТ Артем Банк, Київ (Банки)

Обслуговування юридичних та фізичних осіб


Дополнительная информация

Особисті дані: Марахова Ольга Павлівна 25.08.1971
Адреса: м. Київ. Вул. Вербицького, 11 кв.454 тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»); • Сімейний стан: одружена, маю сина 1990 р.н.
МЕТА:
Отримання цікавої, високооплачуваної роботи , з перспективою кар`єрного росту .
ОСВІТА :
Спеціаліст банківської справи
2007р. закінчила Тернопільський Національний економічний університет, факультет «Банківська справа», спеціаліст .
ДОСВІД РОБОТИ:
2016р по теперішній час АТ Артем Банк Заступник начальника відділення.
2016р. АТ "Ощадбанк" провідний економіст ММСБ
2007-2015р. ПАТ «БАНК ФОРУМ» головний економіст відділу операційної діяльності Дарницького відділення м. Києва №1100 «ПАТ БАНК ФОРУМ».
2004-2007р. ФКД «Інпромбанк» головний економіст операційного відділу операційно-касового управління
2000-2004р. КБ «Славутич» провідний касир відділу касових операцій.
1999-2000р.НСК «Олімпійський»-бухгалтер 1 категорії.
1999р-Курси «Бухгалтерський облік та фінанси підприємств»
1997-1999р-АБ «Андрійвський»-касир обмінного пункту відділу касових операцій.Операційно-касового Управління.
1996-1997р-АКБ»Легбанк» Філія «Стратегічна» касир відділу касових операцій . Звільнена по переводу в АБ « Андріївський»
1995-1996р МП «Конкорд»-товарознавець
1993-1995р- СП «Хімімпекс»-бухгалтер
1989-1993р- НПО»Мікропроцессор» з-д «Квазар» оператор прицизіонної фотолітографії.
1986-1989р-навчання в СПТУ №11
КВАЛІФІКАЦІЯ:
Обслуговування юридичних та фізичних осіб з національною та іноземною валютою:
*відкриття рахунків юридичнихта фізичних осіб
*міжнародні перекази
* обслуговування юридичних осіб та VIP-клієнтів
* розрахунково-касове обслуговування.
*платіжні SWIFT-повідомлення.
*формування довідок по запиту клієнта
*первісний контроль зовнішньоекономічних контрактів.
*видача іноземних коштів на відрядження.
*зведення документів дня
Знання нормативних актів, документів НБУ,інструкцій та положень.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ :
* Windows, MS Office, Internet , Б2 – досвідчений користувач
ЗНАННЯ МОВ :
Українська ,російська ,англійська (з словником )
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, комунікабельна, неконфліктна


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: