Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 8 березня 2024 PRO

Виктор

Менеджер по персоналу, економіст

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Виконуючий обов’язки "Начальника відділу оплати праці".

з 04.2017 по нині (7 років)
ПАТ «Укртелеком» Львівська філія, Львов (Телекомунікації, зв'язок)

- Координація роботи відділів Управління персоналом і організаційного розвитку 8 філій західного макрорегіону (ЗМР).
- Надання консультацій керівникам функціональних напрямків філій (ЗМР) стосовно посадових окладів працівників, можливості їх перегляду, КзПП України в частині оплати праці (нічні, вечірні, надурочні, святкові).
- Підготовка необхідної документації (Індивідуальних Карт Прийому) при прийомі на роботу, переводі, перегляді посадового окладу в рамках політики компанії.
- Керівництво працівниками відділу оплати праці Львівської філії.
- Контроль за дотриманням КзПП України в частині оплати праці Західниом макрорегіону.
- Контроль за використанням бюджету Фонду оплати праці філіями Західниом макрорегіону.
- Підготовка змін до штатного розпису філій Західного макрорегіону.

Старший економіст з праці

з 08.2016 по 04.2017 (8 місяців)
Львівська філія ПАТ "Укртелеком", Львов (Телекомунікації, зв'язок)

1.Ведення штатного розпису супроводжуваних філій.
2. Підготовка розпорядчих документів по оплаті праці.
3. Встановлення надбавок і доплат.
4. Контроль за дотриманням КзПП України в частині оплати праці.
5. Аналіз ефективності витрат фінансових ресурсів в частині надання і виплати матеріальної допомоги.
6. Підготовка необхідної звітності в частині виконання пільг і компенсацій згідно Колективного договору товариства.

Зовнішній аудитор, консультант з кадрових питань

з 01.2015 по 08.2016 (1 рік 7 місяців)
Незалежна професійна діяльність, Львов (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Кадровий аудит
- Організація кадрової роботи (діловодства)
- Побудова системи управління персоналом
- Розробка посадових інструкцій, положень
- Розробка систем мотивації персоналу

Помічник начальника з кадрів та соціальних питань

з 10.2012 по 01.2015 (2 роки 3 місяці)
Відокремлений підрозділ «Колійна машинна станція № 125» ДТГО «Львівська залізниця», Львов (Будівництво залізничної інфраструктури)

-Робота з колективом більше 300 осіб
-Керівництво працівниками відділу кадрів
-Організація та проведення атестації працівників
-Організація та проведення навчання працівників
-Підбір і розстановка кадрів
-Розробка посадових і робочих інструкцій для працівників
-Підготовка планів роботи підприємства в частині роботи з кадрами
-Співпраця з навчальними закладами для заповнення наявних вакансій «молодими спеціалістами»
-Контроль за дотриманням трудової дисципліни
-Формування і ведення особових справ працівників
-Формування кадрового резерву
-Формування баз даних АСУ «Кадри» із внесенням відповідних змін і доповнень в програму.
-Організація і контроль табельного обліку в підприєвстві
-Ведення всієї облікової документації по кадрах.
-Підготовка встановленої звітності по кадрах.

Завідувач організаційним відділом

з 07.2009 по 10.2012 (3 роки 3 місяці)
ВП ДФСК “Локомотив”, ДТГО «Львівська залізниця», Львов (Професійний спорт)

- Організація та здійснення масових заходів у сфері спорту (змагання, спартакіади тощо);
- Укладання угод з Контрагентами;
- Погодження у відповідності до законодавства закупівель робіт, послуг і ТМЦ;
- Організаційно-штатна дисциплина (формування штатного розпису ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів)
- Формування і ведення особових справ працівників, формування кадрового резерву.
- Участь у кваліфікаційній та атестаційній комісіях, представлення працівників до заохочень і нагороджень.
- Ведення облікової документації по кадрах, підготовка встановленої звітності про роботу по кадрах.
- Контроль за станом трудової дисципліни в структурних підрозділах, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового-розпорядку. Облік порушень трудової дисципліни.
- Робота з базою даних АСУ «Кадри» із внесенням відповідних змін і доповнень в програму.
- Розробка графіків роботи працівників ДФСК «Локомотив».
- Підготовка і оформлення необхідних документів для підписання видаткових угод.
- Складання планів роботи ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
- Розробка і погодження фінансових планів діяльності ДФСК «Локомотив» в розрізі статей витрат «капітальні вкладення», «інші»;

Економіст І категорії

з 04.2005 по 07.2009 (4 роки 3 місяці)
ВП ДФСК “Локомотив”, ДТГО «Львівська залізниця», Львов (Професійний спорт)

- Оптимізація та керування фінансовими потоками.
- Аналітичний облік операцій та фінансових потоків.
- Мінімізація податкових зобов`язань.
- Розробка калькуляцій.
- Укладання договорів з Контрагентами.
- Управління елементами комерційної та адміністративно-фінансової діяльності.
- Здійснення взаємодій з державними та недержавними структурами, підприємствами та організаціями, а також інші дії в інтересах підприємства .
- Підготовка і оформлення необхідної документації для підписання видаткових угод.
- Складання планів роботи ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
- Розробка і погодження фінансових планів діяльності ДФСК «Локомотив» в розрізі статей витрат «капітальні вкладення», «інші»;

Освіта

НУ "Львовская Политехника"

"Менеджмент внешнеэкономической деятельности" Менеджер-экономист, Львов
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Office Користувач Internet HCL Notes АСУП

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Дата і місце народження: 9 травня 1981р., м. Львів.
Сімейний стан: одружений, виховую двох синів.

Освіта: Повна вища. НУ «Львівська політехніка» за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», кваліфікація «Менеджер-економіст».

Досвід роботи:

Січень 2015 – листопад 2015 робота за контрактом в сфері фармацевтичного консалтингу.
Жовтень 2012 – січень 2015 Відокремлений підрозділ «Колійна машинна станція № 125» ДТГО «Львівська залізниця»
Помічник начальника з кадрів та соціальних питань.
-Робота з колективом більше 300 осіб
-Керівництво працівниками відділу кадрів
-Організація та проведення атестації працівників
-Організація та проведення навчання працівників
-Підбір і розстановка кадрів
-Розробка посадових і робочих інструкцій для працівників
-Підготовка планів роботи підприємства в частині роботи з кадрами
-Співпраця з навчальними закладами для заповнення наявних вакансій «молодими спеціалістами»
-Контроль за дотриманням трудової дисципліни
-Формування і ведення особових справ працівників
-Формування кадрового резерву
-Формування баз даних АСУ «Кадри» із внесенням відповідних змін і доповнень в програму.
-Організація і контроль табельного обліку в підприєвстві
-Ведення всієї облікової документації по кадрах.
-Підготовка встановленої звітності по кадрах.


Липень 2009 - жовтень 2012 ВП ДФСК “Локомотив”, ДТГО «Львівська залізниця» завідувач організаційного відділу із суміщенням окремих обов’язків економіста
Липень 2009 — ДФСК “Локомотив” завідувач організаційного відділу
- Організація та здійснення масових заходів у сфері спорту (змагання, спартакіади тощо);
- Укладання угод з Контрагентами;
- Погодження у відповідності до законодавства закупівель робіт, послуг і ТМЦ;
- Організаційно-штатна дисциплина (формування штатного розпису ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів)
- Формування і ведення особових справ працівників, формування кадрового резерву.
- Участь у кваліфікаційній та атестаційній комісіях, представлення працівників до заохочень і нагороджень.
- Ведення облікової документації по кадрах, підготовка встановленої звітності про роботу по кадрах.
- Контроль за станом трудової дисципліни в структурних підрозділах, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового-розпорядку. Облік порушень трудової дисципліни.
- Робота з базою даних АСУ «Кадри» із внесенням відповідних змін і доповнень в програму.
- Розробка графіків роботи працівників ДФСК «Локомотив».
- Підготовка і оформлення необхідних документів для підписання видаткових угод.
- Складання планів роботи ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
- Розробка і погодження фінансових планів діяльності ДФСК «Локомотив» в розрізі статей витрат «капітальні вкладення», «інші»;

Квітень 2005 — липень 2009 — посада економіста 1-ї категорії:
- Оптимізація та керування фінансовими потоками.
- Аналітичний облік операцій та фінансових потоків.
- Мінімізація податкових зобов`язань.
- Розробка калькуляцій.
- Укладання договорів з Контрагентами.
- Управління елементами комерційної та адміністративно-фінансової діяльності.
- Здійснення взаємодій з державними та недержавними структурами, підприємствами та організаціями, а також інші дії в інтересах підприємства .
- Підготовка і оформлення необхідної документації для підписання видаткових угод.
- Складання планів роботи ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
- Розробка і погодження фінансових планів діяльності ДФСК «Локомотив» в розрізі статей витрат «капітальні вкладення», «інші»;

Досягнення:
•2006 р. підтвердження ДФСК «Локомотив» статусу неплатника комунального податку в судовому розгляді спору між ДПІ Франківського р-ну м. Львова і ДФСК «Локомотив».
•2007 р. участь у проведенні аудиту діяльності ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів міжнародною аудиторською компанією Ернст. Енд Янг.
•2008 р. участь у проведенні аудиту діяльності ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів міжнародною аудиторською компанією Делойт.
•2008 р. відповідальний секретар, член оргкомітету V Спартакіади Укрзалізниці, яка проходила у Львові.
•2009 р. на виконання наказу Укрзалізниці проведення технічної інвентаризації земельних ділянок та нерухомого майна ВП ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
•2013 р. відповідальний секретар, член оргкомітету VIII Спартакіади Укрзалізниці, яка проходила у Львові.

Причини звільнення: дана посада не відповідає моєму рівню оплати праці так і рівню професійного задоволення. Бажання професійного розвитку .


Професійні навики:
Досвідчений користувач: MS Office, Інтернет, Lotus Notes, АСУ «Кадри».

Знання мов: українська-вільно, російська-вільно, англійська Upper-Intermediate.

Додаткова інформація: посвідчення водія кат. "В".

Особисті якості: Аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватись в ситуації , швидке навчання, цілеспрямованість, професійний рicт i самовдосконалення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: