Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Дарина

Офис-менеджер, 13 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар

з 12.2019 по 09.2020 (9 місяців)
ТОВ "Мега-Ладон Сервic", Київ (Охорона, безпека, оборона)

Розповім при співбесіді. Дякую

Офic-менеджер

з 08.2017 по 09.2019 (2 роки 1 місяць)
ТОВ Форател, Київ (Торгівля)

Приймання вхiдних дзвiнкiв, робота з компьютером, айпi телефоном, оргтехнiкою, службами доставки.. Тощо.

Офіс-менеджер

з 03.2016 по 12.2016 (9 місяців)
ТОВ "Компанія Ліна", Київ (торгівля електротехнічна продукція)

участвовала в семинаре (по продукции), есть сертификат. Принимала участие в инвентаризации 1 раз в месяц.Повысила свои навыки,работаю в программе 1С ( выписка счетов,Расходных и накладных, отслеживание товара Новой почты по 1С, приход товара (отслеживание) и другое.

Освіта

Мвпу зв'язку

Дiловодство, Київ
Середня спеціальна, з 2006 по 2007 (8 місяців)

Розкажу особисто.

Додаткова освіта та сертифікати

Бук академия

2019, курсы английского

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint CorelDRAW Малювання Добре володiння Ексель, Конвептування документу iз Word в pdf

Рекомендації

Головко Володимир

Головко Володимир

Комерційний директор, ТОВ "Форател"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Офіс-менеджер, секретар/помічник керівника
Дата народження: 5 травня 1988 року (35 р.)
Місце проживання: м. Київ, Солом"янський р-н.
Контакти: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») вайбер
Почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Бажана заробітна плата: 12-15 тис грн.

Мета:
Отримати задоволення від своєї роботи та принести успіх компанії. Покращити свій професіоналізм. Стати працівником компанії, в якій цінується хороша атмосфера та дружнiй колектив.

Трудова діяльність:

16.08.2021-20.07.2022
Секретар у ТОВ "В.О.К.С." (інтернет-провайдер VOKS).

02-01-2020-22.09.2020
Секретар-керівника у ТОВ "Мега-ладон Сервіс" (охорона та будівництво).

28.08.2017-13.09.2019
Офіс-менеджер у ТОВ "Форател" (торгівля, електронне обладнання).
Обов’язки:
-вхідні дзвінки (запис та переадресування на співробітників)
-робота з офісними програмами (Ексель, Word, вміння конвертувати та зберігати файли із формату FDF/ JPG в word).
-підготовка документів (договора, листи вихідні та інші), допомога бухгалтеру в отриманні необхідних паперів первинної документації.
-реєстрація вихідної/вхідної кореспонденції в Журналі.
-контроль забору товару у Поставщиків.
-робота з Новою поштою, Укрпоштою, Делівері та інш.
-замовлення канцелярії та води в офіс

26.07.2013-08.12.09.2014
«Офiс-менеджер» в компанiї ТОВ «Джи груп» (торгівля рекламними конструкціями)

28.08.2012-9.10.2012
Офіс-менеджер
ТОВ «Глобал пласт» ( торгівля).
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків (робота з факсом).
- Ведення переговорів з клієнтами у телефонному режимі.
- Ведення табеля обліку робочого часу.
- Реєстрація вхідної та вихідної документації.
- Робота в базі «1 С» (7), виписка рахунків.
- Подача реклами
- Замовлення води

Офіс-менеджер
01.12.2010 - 30.09.2011
ТОВ "Дана Трейд" Корпорація "Логістик груп" ( торгівля обладнанням та технікою)
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків (робота з Міні-АТС).
- Ведення переговорів у телефонному режимі
- Планування робочого дня директора
- Реєстрація вхідної та вихідної документації
- Оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т. п.
- Обробка пошти
- Ведення ділової переписки керівництва
- Збір ділової інформації і її реферування по завданню директора
- Подача реклами
- Організація прийому відвідувачів
- Ведення табеля обліку робочого часу
- Контроль за святковими і ювілейними датами
- Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення Ж/Д та авіаквитків, бронювання готелів, замовлення канцтоварів, госп.товарів, води)
-Виконання обов’язків логіста (контроль перевезення вантажу, підготовка супровідної документації, видача перепусток водію).

18.06.2008 - 10.11.2009
Офіс-менеджер
ПП «НВО» МАГНІТРОН» ( купівля - продаж та збір металопрокату)
Місцезнаходження: м. Київ, вул. Електриків, 26, корп.43
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків (робота з факсом)
- Ведення переговорів у телефонному режимі
- Реєстрація вхідної та вихідної документації.
- Оформлення (в тому числі, друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т. п.
- Обробка пошти
- Збір ділової інформації і її реферування за дорученням директора
- Організація прийому відвідувачів
- Забезпечення житєдіяльності офісу (замовлення Ж/Д та авіаквитків, бронювання готелів, замовлення канцтоварів, госп.товарів, води)
- Контроль за святковими і ювілейними датами.

08.08.2007 - 14.06.2008
Офіс-менеджер
АН «Атлант-А» ( Нерухомість)
Місце знаходження: м. Київ, пр-т. Оболонський, 15 (м. Мінська)
Обов’язки:
- Прийняття вхідних дзвінків (робота з Міні-АТС, факсом)
- Реєстрація вхідної та вихідної документації
- Оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, оголошень в газети та рекламні видання
- Обробка пошти
- Ведення ділової переписки керівництва
- Ведення табеля обліку робочого часу
- Збір ділової інформації та її реферування за дорученням директора
- Подача реклами (оголошення в рекламні видання)
- Забезпечення життєдіяльності офісу ( замовлення канцтоварів, госп.товарів, води)
- Організація прийому відвідувачів
- Контроль за святковими і ювілейними датами

Освіта:
Середньо-спеціальна
2006 – 2007 Міжрегіональне вище професійне училище зв'язку м. Києва (МВПУ зв'язку м. Києва )
спеціальність «Секретар-керівника»
Додаткова освіта:
2005 - 2006
Профес. курси: «Оператор ПК», «Менеджер з персоналу», «Бухгалтер-економіст ( 1 С )»
Професійні навички:
Навички володіння ПК:
Вільно працюю з такими програмами як: Microsoft Office Word, Microsoft PowerPoint , програма 1С (7 та 8), Сorel DRAW
Робота з оргтехнікою: телефон мини-АТС, факс, ксерокс, принтер, сканер
Володіння мовами:
Українська мова – вільно;
Російська мова – вільно;
Англійська мова - вiдвiдую курси

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: