Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 8 квітня 2024

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3171663

HR, HRG, HRD, менеджер з персоналу, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 04.2021 по нині (3 роки)
Роздрібна торгівля

Основні завдання та обов’язки:

- управління HR-процесами (планування, підбір, розвиток, оцінка, мотивація);
- пошук та підбір персоналу різного рівня, формування кадрового резерву;
- супровід та адаптація нових співробітників;
- розробка та впровадження системи мотивації та оцінка персоналу;
- моніторинг та аналіз ринка праці;
- актуалізація кадрового обліку та документообігу відповідно до Закону України;
- проведення сесій з впровадження цінностей та місії компанії, корпоративна культура;
- організація зовнішнього навчання персоналу;
- організація та проведення корпоративних заходів різної тематики;
- вивчення причин плинності кадрів, розроблення заходів щодо їх усунення.

Менеджер з персоналу

з 09.2019 по 04.2021 (1 рік 7 місяців)
АТБ-маркет, Ужгород (Роздрібна торгівля)

Основні завдання та обов’язки:
-пошук та підбір персоналу різного рівня в супермаркет, формування кадрового резерву;
-підготовка до навчання кандидатів та документації на різні посади, супровід процесу адаптації нових працівників;
-організація мотиваційних заходів;
-збір, консолідація та аналіз статистичної інформації про працівників магазинів;
-ведення кадрового документообігу в програмі 1С;
-оформлення прийому, переведення і звільнення, відпустки працівників відповідно до трудового законодавства України;
-формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
-заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу;
-складання графіків відпусток та контроль їх дотримання;
-вивчення причин плинності кадрів, розроблення заходів щодо їх усунення.

Начальник відділу кадрового адміністрування

з 03.2018 по 03.2019 (1 рік)
Закарпатська дирекція АТ “Укрпошта”, Ужгород (головна пошта України)

-контроль, консультація та організація кадрової роботи підприємства згідно законодавства;
-ведення кадрового документообігу в програмі ІС ПРО;
-оформлення прийому, переведення і звільнення, відпустки працівників відповідно до трудового законодавства України;
-формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
-заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу;
-складання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, планів робіт, графіків відпусток
-ведення табеля обліку робочого часу;
-складання відповідних звітів до державних органів;
-вивчення особливостей переміщення і причини плинності кадрів, участь у розробленні заходів щодо їх усунення.

Менеджер з персоналу

з 06.2010 по 03.2018 (7 років 9 місяців)
ТОВ “УНГВАЙЕР”, Ужгород (Машинобудування)

Основні завдання та обов’язки:
-пошук та підбір кваліфікованого та некваліфікованого персоналу на різні позиції
-організація кадрової роботи підприємства «з нуля»
-ведення кадрового документообігу в програмі 1С
-оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства України.
-формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю
-заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу

Знання і навички

Підбір виробничого персоналу Підбір керівного персоналу

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

Бурцьо Олена Романівна
Дата народження: 18 серпня 1977р.
м. Ужгород,
конт. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (моб.)

Досвід роботи:

15.04.2021 – по теперішній час мережа продуктових магазинів

Сфера діяльності: рітейл
HRD, менеджер з персоналу
Основні завдання та обов’язки:

- управління HR-процесами (планування, підбір, розвиток, оцінка, мотивація);
- пошук та підбір персоналу різного рівня, формування кадрового резерву;
- супровід та адаптація нових співробітників;
- розробка та впровадження системи мотивації та оцінка персоналу;
- моніторинг та аналіз ринка праці;
- актуалізація кадрового обліку та документообігу відповідно до Закону України;
- проведення сесій з впровадження цінностей та місії компанії, корпоративна культура;
- організація зовнішнього навчання персоналу;
- організація та проведення корпоративних заходів різної тематики;
- вивчення причин плинності кадрів, розроблення заходів щодо їх усунення.

19.09.2019 – 10.04.2021 ТОВ “АТБ - маркет”

Сфера діяльності: рітейл
Провідний фахівець з персоналу
Основні завдання та обов’язки:
-пошук та підбір персоналу різного рівня в супермаркет, формування кадрового резерву;
-підготовка до навчання кандидатів та документації на різні посади, супровід процесу адаптації нових працівників;
-організація мотиваційних заходів;
-збір, консолідація та аналіз статистичної інформації про працівників магазинів;
-ведення кадрового документообігу в програмі 1С;
-оформлення прийому, переведення і звільнення, відпустки працівників відповідно до трудового законодавства України;
-формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
-заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу;
-складання графіків відпусток та контроль їх дотримання;
-вивчення причин плинності кадрів, розроблення заходів щодо їх усунення.

21.03.2018 – 21.03.2019 Закарпатська дирекція АТ “Укрпошта”

Сфера діяльності: головна пошта України
Начальник відділу кадрового адміністрування (контроль за відділом в підпорядкуванні якого 1960 ч. персоналу)
Основні завдання та обов’язки:
-контроль, консультація та організація кадрової роботи підприємства згідно законодавства;
-ведення кадрового документообігу в програмі ІС ПРО;
-оформлення прийому, переведення і звільнення, відпустки працівників відповідно до трудового законодавства України;
-формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
-заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу;
-складання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, планів робіт, графіків відпусток
-ведення табеля обліку робочого часу;
-складання відповідних звітів до державних органів;
-вивчення особливостей переміщення і причини плинності кадрів, участь у розробленні заходів щодо їх усунення.

23.06.2010 – 16.03.2018 ТОВ “УНГВАЙЕР”

Сфера діяльності: виробництво автокабельної продукції
Менеджер по персоналу (680 ч. персоналу)
Основні завдання та обов’язки:
-пошук та підбір кваліфікованого та некваліфікованого персоналу на різні позиції
-організація кадрової роботи підприємства «з нуля»
-ведення кадрового документообігу в програмі 1С
-оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства України.
-формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю
-заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу

1.07.2008 – 28.12.2010 Ужгородська філія ЗАТ «ВКФ « Варто», Ужгород (підприємство збанкрутувало)

Сфера діяльності: вирощування птиці
Менеджер по персоналу (110 ч. персоналу)
Основні завдання та обов’язки:
-пошук та підбір персоналу
-організація кадрової роботи
-ведення кадрового документообігу в програмі 1С
-адміністрування поточних питань

Освіта:
1997-2003 – Ужгородський національний університет. Факультет: Філологічний. Спеціальність: Філолог-викладач

Знання та кваліфікаційні вимоги:
Користування ПК (MS Office, Internet Explorer, Lotus Notes, HRB, 1C Кадри ) та оргтехнікою.
Сертифікат “Управління персоналом & Робота в команді”

Додаткові відомості: водійські права категорії В, наявність авто, стаж водіння з 2007р.

Особисті якості: Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність, вмію аналізувати та логічно мислити.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: