Резюме від 6 листопада 2018

Мазурец Юлия Александровна

Менеджер по персоналу, помощник кадровика (проектная работа)

Дистанційна робота.

Вік:
26 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Мазурець Юлія Олександрівна

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-maіl: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 20.10.1992
Сімейний стан: незаміжня
Освіта:
2009 р. – 2013 р.– Академія муніципального управління, спеціальність «Соціологія». Закінчила з червоним дипломом.
2013 р. -2015р .- Міжрегіональна Академія Управління Персоналом, спеціальність "Соціологія масових комунікацій. Журналістика "
Під час навчання проходила практику в КМДА, Печерській міській раді, Міністерстві освіти і науки, під час якої отримала практичні навики і знання в сфері державного управління і місцевого самоврядування. Брала участь в соціологічних дослідженнях Благодійного фонду «Сім'я», Міністерства Соціальної політики, дослідженнях на базі академічної практики. Була організатором досліджень, займалась контролем за роботою інтерв’юерів. Захистила диплом для отримання кваліфікації «Спеціаліст», спеціальність «Соціологія масових комунікацій, журналістика».

Досвід роботи:

Грудень 2016 - Жовтень 2018 - Єдиний менеджер з персоналу мережі роздрібних магазинів. Закриття вакансій на 26 магазинах (загальна к-ть персоналу 130 людей), участь в розробці системи навчання і адаптаціі персоналу, допомога в веденні кадрового діловодства (підготовка пакету документів на працевлаштування, трудові книжки, картки П-2, складання договорів ЦПХ і розрахунок податків по ним,ведення обліку відпусток). Закривала вакансії продавців, керуючих магазинами, офісні водії, водії з власним вантажним авто, бухгалтери, оператори 1С, системні адміністратори, бізнес-тренери).

Липень 2016- Грудень 2016 - ПП "Шостінтербуд", менеджер з підбору персоналу. Ведення повного циклу підбору персоналу на 7 регіональних філіях компанії, підготовка пакету докуметів для працевлаштування працівників, вирішення поточних питань (пропуски для персоналу, привітання з святами, участь в організаціі корпоративних заходів і т.д.)
Травень 2016- липень 2016- спеціаліст з підбору персоналу мережа супермаркетів "Сільпо". Підбір лінійного персоналу на закріплений магазин, ведення кадрового діловодства.

Маю навики роботи в зжаті сроки, закриття вакансій в регіонах , навики проведення телефонних інтерв"ю, організація зустрічей з керівником. Вміння проводити співбесіди по компетенціям, навики ведення первинного кадрового діловодства, розміщення вакансій на сайтах з працевлаштування, друкованих виданнях. Моніторинг ринку праці, оцінка персоналу, брала участь в розробці мотиваціі для працівників, підтримання корпоративноі культури.
Знання комп'ютера: впевнений користувач (MS Office, Word, Excel, Internet, E-mail, програми опрацювання соціологічних даних OSA, працювала з программою SAP, 1С 7.7., Google Диск,Сота). Готова освоїти і інші програми задля власного розвитку, і особливо, якщо це потрібно буде для майбутньої роботи.

Знання мови : українська (вільне володіння), російська (вільне володіння), англійська (середній рівень)

Якості / інтереси:
Віддаю перевагу активному відпочинку, не маю шкідливих звичок. Цікавлюсь фотомистецтвом, художньою літературою, журналістикою. музикою. Креативна, маю почуття гумору, акуратна, маю аналітичні здібності, легко знаходжу спільну мову в колективі. Позивна і цілеспрямована.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: