Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 30 листопада 2021 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3196115

Специалист по персоналу, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу персоналу

з 04.2016 по нині (7 років 11 місяців)
Промислове виробництво теплотехніки

Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції.
Досягнення:
•вміння ефективно працювати в команді;
•пошук, підбір та якісне закриття вільних вакансій на різні рівні ;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1С 8.2; M.Е.doc.
•розробка та впровадження адаптаційних заходів для нових співробітників;
•ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»; управління HR та бізнес процесами;

Спеціаліст по персоналу

з 07.2015 по 04.2016 (9 місяців)
Приватні підпрємці, Хмельницкий (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції.
Досягнення:
• вміння ефективно працювати в команді;
• своєчасне та якісне закриття вільних вакансій;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2;
• ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»;
• організація і проведення корпоративних заходів;

Спеціаліст по персоналу

з 11.2007 по 06.2015 (7 років 7 місяців)
ТМ Насолода, Хмельницкий (виробництво мяких кондитерських виробів)

Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції начальника відділу кадрів.
Досягнення:
• вміння ефективно працювати в команді;
• своєчасне та якісне закриття вільних вакансій;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2;
• ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»;
• організація і проведення корпоративних заходів;
• успішне проходження профільних перевірок контролюючими державними органами (без зауважень до відділу управління персоналом на протязі 7,5 років);
• управління HR та бізнес процесами;
• своєчасне запобігання конфліктних ситуацій в колективі;

Освіта

Національна Академія Оборони України

Гуманітарний, педагог, офіцер управління оперативно – тактичного рівня, Киев
Вища, з 1999 по 2001 (1 рік 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel M.E.Doc Користувач ПК 1С УТП 1С УВП Організаторські здібності Планування Документообіг Ведення документації Ведення кадрового обліку програмі 1 С 8.2; Ведення документації в програмі 1С8.2 "документообіг" Уміння управляти Ведення кадрового обліку в програмі 1С 7.7, 1С 8.2

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

  • Олена Олександрівна Губай

    Олена Олександрівна Губай

    Головний бухгалтер, ТМ Насолода

    Контактні дані приховані
  • Віктор Іванович Башкіров

    Віктор Іванович Башкіров

    Начальник відділу транспорту, ТМ Насолода

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Ягодзінський Олександр Пилипович
Спеціаліст по персоналу, від 5000 грн/міс., повна занятість
Контактна інформація
Контакти:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: отримати посаду спеціаліста по персоналу в стабільній компанії з високим рівнем оплати праці та хорошим соціальним пакетом.
Графік роботи: повний робочий день
Відрядження: готовий
Шукаю роботу в місті: Хмельницький
Досвід роботи
Начальник відділу кадрів ВО з листопада 2007 по червень 2015, кількість працюючих понад 500 осіб. Виробництво мягких кондитерських виробів, оптовий та роздрібний продаж, ресторанна діяльність.
Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції начальника відділу кадрів.
Досягнення:
• вміння ефективно працювати в команді;
• своєчасне та якісне закриття вільних вакансій;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2;
• ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»;
• організація і проведення корпоративних заходів;
• успішне проходження профільних перевірок контролюючими державними органами (без зауважень до відділу управління персоналом на протязі 7,5 років);
• управління HR та бізнес процесами;
• своєчасне запобігання конфліктних ситуацій в колективі;

Заступник директора РІА «С. МЕДІА ЦЕНТР» березень 2006 - листопад 2007
Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції.
Додатково:
•Участь у підготовці та проведенню професійного навчання персоналу.

Служба в Збройних Силах України вересень 1981 – грудень 2005 роки.

Освіта
Вища: Національна Академія Оборони України ( Україна, Київ) вересень 1998 – червень 2000
Ленінградське ВВПУ ППО 1981 – 1985, офіцер-психолог.
Додаткова освіта:
„Практика роботи сучасного кадровика і HR"
проходження семінару-практикуму „ Побудова системи мотивації персоналу з урахуванням міжнародних стандартів
Знання мов
Український – рідна, Російський – вільно, Англійський – із словником.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

HR-менеджер
Хмельницький

Менеджер по роботі з персоналом
30000 грн, Хмельницький, Вінниця , ще 6 міст

Менеджер з персоналу
Хмельницький

Менеджер з персоналу, психолог
20000 грн, Хмельницький

Рекрутер (кадрове діловодство)
Хмельницький

HR-менеджер
Хмельницький

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: