Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 16 січня 2023

Тетяна

Researcher, секретар, менеджер з персоналу, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Олександрія

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 01.2022 по 03.2022 (2 місяці)
ТОВ "ЗПТУ" "Віра-Сервіс Інтермаш", Олександрія (Виробництво підіймального та вантажно-розвантажувального устатковання)

Підбір персоналу відповідно до кадрової політики (вивчення ринку праці, розміщення вакансій, проведення співбесід із кандидатами, наведення довідок у попередніх роботодавців)
Адаптація нових працівників.

Фахівць І категорії сектору роздрібного бізнесу

з 10.2021 по 12.2021 (2 місяці)
АТ Ощадбанк, ОЛЕКСАНДРІЯ (Фінанси, банки, страхування)

пошук потенційних клієнтів — фізичних осіб та залучення їх на обслуговування;
виконання планів з продажу роздрібних банківських продуктів;
консультаційна підтримка клієнтів з питань обслуговування платіжних карток;
відкриття та супроводження карткових рахунків (відкриття, закриття, продовження т.д. платіжних карток, дублікатів, після заміни втраченої тощо);
відкриття кредитних ліній клієнтам;
кредитування фізичних осіб;
залучення коштів фізичних осіб (депозити);
інформування клієнтів про нові роздрібні банківські продукти та акції.

Секретар

з 08.2018 по 12.2019 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Олександрійський рудоремонтний завод", Олександрія (Відновлення обладнання для гірничодобувної, металургійної, вугільної промисловості, виготовлення запасних частин до гірничо-шахтного обладнання)

1. Прийом кореспонденції, що надходить на розгляд керівнику, передача її, згідно з прийнятим рішенням, конкретним виконавцям для використання у процесі роботи або підготовки відповідей.
2. Ведення діловодства.
3. Прийом документів та особистих заяв на підпис керівником підприємства.
4. Підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника.
5. Виконання роботи з підготовки засідань та нарад, що проводяться керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення, порядок денний, ведення їх реєстрації), ведення та оформлення протоколів засідань та нарад.
6. Оформлення необхідних документів для відрядження.
7. Оформлення документів перевезення вантажів.
8. Облік палива.

Менеджер з персоналу

з 12.2017 по 05.2018 (5 місяців)
ТОВ "ПКП Кран-Сервіс", Олександрія (Виробництво вантажопідйомного обладнання)

Підбір персоналу відповідно до кадрової політики (вивчення ринку праці, розміщення вакансій, проведення співбесід із кандидатами, наведення довідок у попередніх роботодавців)
Адаптація нових працівників.
Ведення табелю обліку робочого часу.

Діловод

з 11.2011 по 01.2015 (3 роки 2 місяці)
ПП Швець, Олександрія (Торгівля)

Ведення обліку отриманої та відправленої кореспонденції, систематизує та зберігає документи поточного архіву;
Забезпечення зберігання службової документації;
Прийом, реєстрація кореспонденції.

Освіта

Класичний приватний університет

Економічний, прикладна економіка, Запоріжжя
Вища, з 2011 по 2013 (2 роки)

ВП "Кіровоградський факультет Київського національного університету культури і местецтв"

Менеджмента, Документознавство та інформаційна діяльність, Кропивницький
Незакінчена вища, з 2007 по 2011 (4 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook MS Access Outlook Express MS Paint ABBYY FineReader Google Роздрібна торгівля Express ABBYY Keepa

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Маю відмінні організаторські та комунікабельні здібності, здата до креативного мислення, дисциплінована, відповідальна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: