Резюме от 11 января 2017

Мільо Ірина Степанівна

Адміністратор ресторану, бухгалтер, товарознавець

Полная занятость.

Дата рождения:
8 августа 1992 (24 года)
Город:
Ужгород
Готов к переезду:
Львов


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Адміністратор ресторану

с 10.2016 по наст. время (3 месяца)
Рестобар " Emigrand", Ужгород (Ресторанн)

контроль якості обслуговування гостей ресторана

управління персоналом

контроль касової дисципліни

контроль знання і навиків персоналу в работі з учетной системі ресторану

контроль знання персоналом ассортимента і склад блюд

контроль подачі блюд і напитків

организація і проведення фуршетів, банкетів, складання меню.
Підбір персоналу.

Підготовка ресторану до відкриття.

Бухгалтер - товарознавець

с 05.2012 по 09.2016 (4 года 4 месяца)
Готельний комплекс "Олімп", Ужгород (Готельний бізнес)

Виписка рахунків. облік документів;
Формування і замовлення товару у постачальників.Звірка товару.
Контроль за продажами товарів.
Розписування та виписка накладних на товар у програмі "Compas SQL 2010."
Переоцінка товару.
Інвентаризація на складі,
Ревізії на лоббі-барі, ресторані, кухні
Організація та забезпечення випуску продукції згідно визначених норм.
Організація дотримання санітарних норм в процесі виробництва;
Складання технологічних карт і калькуляційних
Ведення первинної документації по ФОП
Виписка рахунків,довіреностей, актів виконаних робіт, проведення актів звірки по ФОП
Виконання окремих доручень дирекції.
Знання основ обслуговування, сервірування, продаж. Поняття чистоти та дисципліни;
Досвід управління персоналом, вирішення конфліктів.


Образование

Тернопільський комерційний інститут

Економіка і підприємництво, Тернопіль

Высшее, с 09.2011 по 06.2014 (2 года 9 месяцев)

Ужгородський комерційний технікум

Бухгалтерський облік, Ужгород

Неоконченное высшее, с 09.2008 по 06.2011 (2 года 9 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    COMPAS SQL ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ВЕДЕННЯ СКЛАДСЬКОГО ОБЛІКУ
    "XPOS" ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ РЕСТОРАНІВ, БАРІВ, КАФЕ
    1C:V7 Предприятие
    Microsoft Office Excel

Дополнительная информация

Ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, цілеспрямованість на результат, відповідальність, стресостійкість, енергічність.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: