Резюме от 17 февраля 2017 PRO

Покатенко Анна

Кадровик, менеджер по персоналу, HR, офис

Полная занятость.

Дата рождения:
7 ноября 1991 (25 лет)
Город:
Кропивницкий (Кировоград)


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Референт

с 10.2013 по 09.2015 (1 год 11 месяцев)
Страхова Компанія "Провідна", Кіровоград (страхування)

- організація та контроль документообігу, службової кореспонденції
- підготовка організаційно-розпорядчих документів
- робота із кадровими документами (прийому на роботу, переведення, звільнення; ведення табеля обліку робочого часу працівників, ведення та контроль графіку відпусток співробітників, заповнення листків непрацездатності, контроль руху трудових книжок, підготовка звітів про відрядження,
- організація співбесід, адаптація нового персонала
- формування звітів по зборам страхових платежів
-обслуговування клієнтів, укладання договорів
-вирішення організаційних питань.

Асистент директора

с 09.2012 по 07.2013 (10 месяцев)
Обласне відділення ПАТ "Промінвестбанк", Кіровоград (банк)

-організація робочих контактів керівника (переписка, телефонні переговори, особисті зустрічі)
-планування проведення нарад, підготовка необхідних інформаційних матеріалів
-робота зі службовою кореспонденцією, діловодство
-диспетчеризація службового автотранспорту.


Образование

Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка

Фізико-математичний факультет, прикладна математика, спеціаліст «Статистик», Кіровоград

Высшее, с 09.2008 по 07.2013 (4 года 10 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    - робота в ОС Windows: MS Office Word − на рівні досвідченого користувача, Excel (формули, зведені таблиці, графіки) Access, PowerPoint, OC Linux, Internet, Ел.пошта, SPSS, Oracle INSIS, 1C 8.3
    - робота з офісною та комп'ютерною технікою (принтер, сканер, ксерокс, факс)
    - володію методами статистичного аналізу, маю базові знання економіки

Знание языков

  • Українська — эксперт
  • Російська — эксперт
  • Англійська — средний
  • Німецька — начинающий

Дополнительная информация

Вмію планувати й ефективно організовувати робочий час, маю навички роботи з великим об’ємом інформації, прагнення до вдосконалення, відкритість новому.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: