Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 23 березня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/323709

Офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника, 29 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу діловодства

з 05.2017 по нині (6 років 11 місяців)
Роздрібна торгівля

Робота з договорами і документами.
Робота з договорами (вичитування, передача на редагування, реєстрація, сканування, контроль обміну документами);
Робота з реєстраційними документами контрагентів;
Організація та ведення діловодства та документообігу;
Прийом, систематизація, реєстрація кореспонденції;
Ведення електронної бази, внесення інформації в базу;
Реєстрація, видача та облік довіреностей;
Офіс менеджмент;
керівництво діяльністю відділу, відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;
Визначення завдання і розподіл функціональних обов'язків між працівниками відділу
Робота з архівом

Спеціаліст центрального відділу врегулювання страхових випадків Управління врегулювання транспортних та майнових ризиків Департаменту врегулювання страхових випадків

з 02.2016 по 05.2017 (1 рік 3 місяці)
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ КНЯЖА ВІЄНА ІНШУРАНС ГРУП", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Врегулювання страхових випадків;
Прийом заяв та документів від страхувальників і потерпілих;
Оформлення страхових справ;
Огляд пошкодженого майна (транспортних засобів);
Проведення переговорів з клієнтами компанії з питань страхових відшкодувань як в телефонному так і в очному режимі.

Провідний експерт відділу дистанційної роботи з боржниками

з 11.2015 по 02.2016 (3 місяці)
ТОВ "УКРФІНАНСИ", Киев (колекторська компанія)

робота з боржниками в телефонному режимі (оператор колл-центру)

Начальник відділу діловодства

з 10.2015 по 11.2015 (1 місяць)
Аграрний комерційний банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Прийом, систематизація кореспонденції, яка надходить на розгляд Голові Правління, заступників Голови Правління і після повернення здійснення подальшого розподілу між структурними або конкретними виконавцями для використання в процесі роботи або підготовки відповідей згідно з прийнятим рішенням.
2. Організація проведення телефонних переговорів Голови Правління, заступників Голови правління запис за їх відсутності отриманої інформації, доведення до відома Голову Правління, заступників Голови Правління всю інформацію, що надійшла на його ім'я.
3. Організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.
4. Забезпечення формування та оновлення бази контактних даних партнерів та клієнтів Банку для Голови Правління, заступників Голови Правління.
5. Виконання службових доручень Голови Правління, заступників Голови Правління.
6. Вживання заходів до упорядкування складу документів та інформаційних показників, скорочення їх кількості і оптимізації документопотоків.
7. Прийом, реєстрація кореспонденції і направлення її на розгляд керівництва та у структурні підрозділи Банку.
8. Забезпечення ведення бази реєстрації та обліку вхідної, вихідної кореспонденції, видача необхідних довідок щодо зареєстровантх документів.

Архіваріус

з 09.2012 по 03.2015 (2 роки 6 місяців)
ПрАТ "Ренесанс Життя", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Формування та ведення архівного фонду;
Систематизація документів, які надходять в архів;
Створення електронного каталогу архіву в операційній системі;
Списання документів тимчасового зберігання
Оператор колл-центру

Секретар-архіваріус

з 11.2007 по 07.2010 (2 роки 8 місяців)
Третейський суд при ВГО "ЛЮЗІС" (Юриспруденція)

Відповідь на телефонні дзвінки, набір документів, ксерокопіювання, відправлення пошти, формування справ, складання описів справ, підготовка архівних довідок за запитами, робота в архіві

Оператор ПК

з 05.2007 по 09.2007 (4 місяці)
ТОВ "Фаст маркет", Київ (торгівля)

введення накладних, ведення первинної бухгалтерії

продавець-консультант

з 06.2002 по 06.2003 (1 рік)
Фото-Позняки, Київ (фото послуги)

фото послуги, ксерокопіювання та продаж товарів

секретар-референт

з 01.2002 по 06.2002 (5 місяців)
Асоціація "НоВэл", Київ (виробництво)

відповідь на телефонні дзвінки, прийом/відправка факсу, ксерокопіювання, набір документів, відправлення пошти

Освіта

ВМУРоЛ "Україна"

Філологія і масові комунікації, Київ
Вища, з 2001 по 2007 (5 років 6 місяців)

спеціальність "Документознавство та інформаційна діяльність", кваліфікація - спеціаліст з документознавства, менеджер державних установ та органів влади.

Київський механіко-металургійний технікум

Діловодство, Київ
Середня спеціальна, з 1998 по 2001 (2 роки 10 місяців)

кваліфікація діловод-референт із знанням комп'ютера.

Додаткова освіта та сертифікати

Університет економіки та права "КРОК", підвищення кваліфікації за програмою "Іспектор з кадрів"

02.2011 - 04.2011

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows MS Access Операційні системи Робота з накладними

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

• Досвід роботи з оргтехнікою - вмію користуватися факсом, ксероксом, сканером, принтером, Мини-АТС та ін.;
• Відповідальна, умію працювати в режимі багатозадачності, уважна, організована, стресостійка, наполеглива, старанна, акуратна, комунікабельна, швидко навчаюсь новому, не маю шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: