Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 17 серпня 2018

Юлия

Администратор, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

Пользователь ПК

Додаткова інформація

Міненко Юлія Вікторівна
20.07.1975 р.н.
м.Київ
тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи:
2017-2018 - адміністратор салону краси "Бархат-Б`юті"
2016 - адміністратор мед.центру "Евромед"
2016 - адміністратор клубу для жінок "Раунд"
Сфера діяльності: фітнес та салон краси.
Посадові обов`язки: консультація клієнтів про послуги клубу ( фітнес, салон краси, косметологія, солярій), запис до фахівців, інструктаж клієнтів в тренажорній залі, розрахунок.
•2012 – по теперішній час – приватний підприємець.
Сфера діяльності : фотопослуги.
Посадові обов’язки: фотографування, друк фотографій, сканування, робота з копіювальною технікою, продаж супутніх товарів.
•2009 – 2012 – Центр психології «Новий День».
Посада: Адміністратор
Посадові обов’язки: запис на консультації до психологів, супровід клієнтів під час перебування в Центрі, допомога психологам в організації тренінгів. Ведення фінансової звітності.
•2007 – 2009 – Центр дитячої та сімейної психології «Світ Сім’ї».
Посада: секретар-референт.
Посадові обов’язки: запис на консультації до психологів, супровід клієнтів під час перебування в Центрі, допомога психологам в організації та проведенні тренінгів. Робота з копіювальною технікою. Ведення фінансової звітності.
•2006 – 2007 – ЗАТ «Київський склотарний завод».
Посада: секретар директора заводу (завідувач канцелярією).
Посадові обов’язки: Діловодство. Ведення вхідної та вихідної документації, зустріч ділових партнерів директора, організація нарад, робота з копіювальною технікою.
•1998 – 2006 – Фотолабораторія.
Посада: продавець-консультант.
Посадові обов’язки: прийом та видача замовлень,фотографування, друк фотографій, сканування, робота з копіювальною технікою, продаж супутніх товарів,фінансові звіти.
•1994 – 1994 – Управління житлового господарства.
Посада: секретар начальника УЖГ.
Посадові обов’язки: друк документів, допомога в проведенні прийому громадян, переадресація звернень громадян, ведення вхідної та вихідної документації, ділові контакти з усіма підрозділами УЖГ.
•1993 – 1994 – Електродепо Київського метрополітену
«Оболонь».
Посада: комірник інструментальної.
Посадові обов’язки: видача інструментів працівникам депо, ведення картотеки, інвентаризація.
Ділові якості: комунікабельність, вміння працювати в команді, відповідальність, пунктуальність, вміння швидко навчатись, стресостійкість.
Навички: вільне володіння українською та російською мовами, англійська – шкільний рівень. Впевнене володіння ПК та МФУ.
Сімейний стан: заміжня, маю доньку (23 роки).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: