Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 24 квітня 2024

Yuriy

Support manager, оператор техподдержки (chat, gambling, tickets, verification), 27 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова освіта та сертифікати

GoIT, основы программирования.

2016, 6 месяцев

Знання і навички

Користувач ПК Пошукові системи Уверенный пользователь ПК (с 1998) Чесність Ведення онлайн-чатів L1 Вхідна лінія Швидкий набір тексту Jira Slack Багатозадачність Gambling Chats Verification Висока працездатність Уміння працювати в режимі багатозадачності Перша лінія підтримки Zendesk Відповідальність Risk management Helpdesk Ведення CRM Уважність Betting Gamling

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Male, 35 y.o., born in Kyiv/Ukraine, 15 June 1987, Ukrainian.
Phone number - [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») \ Telegram – @Burkovskiy87
Email – [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Live in Kyiv, near the subway station Lukyanovskaya.
Open to new projects (flexible shifts, night shift), desired salary - from $750+.
-
Looking for work in Support Department, with the customer support agent function.
Full day in office, remote work, night shift, no calls, only chats\tickets\Helpdesk\Freshdesk.
Last 7 years increase experience in support, also have experience in Quality Control & Risk+KYC, shift lead, success manager, mentor.
Worked in online casinos, and trading companies.
--
2006-2009 Computer club – “M-16”
Gamers computer club.

Position: Administrator-cashier.
Work function: help the clients with internet information, games, etc.
Was selling soda, sweet stuff, etc. on the bar, and made post-shift reports.
--
2010-2015 - TV channel “Inter”.
Kyiv, https://inter.ua/en — television projects.

Position: Operator assistant and grew to light designer.
Work function: Help the cameraman with setting up the light and preparing the set for the start of the shoot.
--
2006-2015
in parallel with my main job, I worked part-time as a security guard in nightclubs:
Night clubs:
“Forsage”, “Saxon”, “Prime”, “Renove”.

Position: Assistance head of the security department.
Work function: Maintaining order and tranquility at private and public parties at night.
--
2010-2019 (Parallel work, purely as a hobby)
Stream platform “Twitch”
Moderator chats in cooperation with a few streamers (bloggers)

Position: Moderator chats, administrator groups in VKontakte.
Work function: Most part of the moderator function is observing correct chatting and banning viewers if they harass each other or send spam with offensive text.
--
2017-2018 - Online-casino “Meanskins”, roulette.
One of the forms online-casino with bets of the game's items on the Steam platform (Counter-strike skins)

Position: Client support agent.
Work function: Provide customer support via chat and helped clients with bets, withdrawal requests, and site work.
--
2018-2019 - Online-casino “Spinwin”.
Casino on CIS territory, Ukraine, Russia, Belarus, Kazakhstan, and Poland.

Position: Client support manager.
Work function: help clients with bets, withdrawal requests, site work, and verification.
--
2019-2019 - Trading company.
Works all over the world, with clients from many countries.

Position: Customer support agent
Work function: work with the tickets\emails in Zendesk from the clients. Was helping complete the verification of the account. Risk+KYC.
--
2020-2020 - Online-casino “Firstcasino”.
The casino is only in Ukraine territory.

Position: customer support agent, supervisor, QA manager.
Work function: Provide customer support via chat and helped clients with the site functions, verifications, games, and bets. Making most of the templates for conveyor work.
--
2021-2021 - Online casino StayCasino.

Position: support agent, QA manager.
Responsibilities: provided customer support via chat and helped clients with site functions, checks, games, bets, logs, and bonuses.
I have created a full-fledged, conveyor, template work.
--
2021-2023 - B2B support VBet.

Position: B2B support agent.
Responsibilities: Provide customer support via chat and helped clients with bets checks, calculations, Risk checks, and site work.
--
2022-2023 - B2B support for a Market Company "IceMobile/Oxxo".

Position: B2B support agent.
Responsibilities: provide customer support through the Jira ticketing system, monitor traffic, and hand over to developers via Slack.
Postman, Swagger, JUnit, Jira, MongoDB.
---
Personal skills:
· Ability to quickly solve crises and extraordinary situations (is a must for support agent);
· Experience with statistical analysis and reporting;
· Experience in team management;
· Skills in process optimization;
· Hard work, overtime, extra shifts bonus system, etc.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: