Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 11 червня 2022 PRO

Олена

Аудитор бізнес-процесів

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий аналітик

з 01.2021 по 04.2022 (1 рік 3 місяці)
АТ Фоззі Рітейл, Київ (Торгівельна мережа)

Написання та впровадження бюджетної полтіки та політики з управління інвестицій.
Написання та впровадження методології планування статей Zero-based budgeting.
Написання та впровадження методології планування і бюджетування статей доходів та витрат.
Впровадження модуля SAP PS для управління проектами з планування суми бюджету та контролю їх використання.
Впровадження системи електронного документаоборота.
Формалізація та опис вимог замовників та користувачів.
Розробка регламентної документації.
Ведення переговорів із замовниками.
Розробка та передача на затвердження менеджеру проектної документації.
Участь у створенні разом із іншими зацікавленими сторонами стратегії та плану комунікації у межах проекту трансформації щодо його подальшої реалізації учасниками процесу.
Допомога менеджеру проекту у реалізації підтримки при впровадженні трансформаційних змін та цільової операційної моделі.
Підготовка матеріалів для здійснення моніторингу реалізації проекту трансформації фінансової функції за критеріями cost-time-quality-scope.
Формування звітів щодо результатів проекту трансформації фінансової функції.
Розробка проектних пропозицій щодо внутрішнього розвитку трансформаційного офісу.

Начальник сектору контролю управління

з 10.2017 по 01.2021 (3 роки 3 місяці)
ТОВ "Ашан Гіпермаркет України", Київ (Роздрібна торгівля)

- Управління адміністративно-господарською та фінансово-економічною діяльністю гіпермаркету.
- Побудова та вдосконалення бізнес-процесів для досягнення максимальної прибутковості гіпермаркету, оптимізація витрат.
- Контроль за дотриманням стандартів якісного обслуговування клієнтів.
- Контроль виконання встановлених планових показників.
- Організація роботи та ефективної взаємодії структурних підрозділів компанії.
- Контроль у формуванні асортиментної та цінової політики.
- Контроль в організації та проведенні інвентаризацій гіпермаркету.
- Контроль за дотриманням касової дисципліни.
- Контроль рентабельності периметрів, відділів.
- Управління втратами - списання, втрати, виявлені при інвентаризації.
- Планування бюджетів закупівель комерційних операцій.
- Планування комерційних показників гіпермаркету, периметрів та відділів.
- Розробка стратегії розвитку магазину, складання бюджетів.
- Управління товарними запасами, оптимізація запасів
адміністративна діяльність.
- проведення тренінгів на рівні компанії
- Управління персоналом. У підпорядкуванні 24 особи, з них 4 - менеджери.
- Проведення рекрутингу на рівні компанії.
- Проведення внутрішніх аудитів.

Головний аудитор департаменту ревізії та аудиту

з 05.2016 по 11.2017 (1 рік 6 місяців)
ООО "Група Рітейлу України", Київ (Роздрібна торгівля)

- Проведення інвентаризації основних засобів та ТМЦ.
- Аналіз результатів інвентаризацій на ТП.
- Проведення та зведення інвентаризації на РЦ.
- Вирішення організаційних питань.
- Виявлення фактів зловживання.
- Своєчасне складання та подання звітності.
- Контроль та аналіз товарних запасів.
- Аналіз інвентаризацій на цехах.

12.2016 – 04.2017рр. - аудитор департаменту ревізії та аудиту
- Аналіз оперативних залишків на ТП.
- Перевірка правильності складання актів на списання.
- Робота з цехами.
- Перевірка правильності прибуткових накладних.
- Переміщення між складами.

05.2016 – 12.2016 рр. - аудитор відділу ревізії та аудиту
- Підготовка та проведення інвентаризацій.
- Коригування та аналіз остаточного результату інвентаризації.
- Виявлення причин недостач, надлишків та пересортів.
- Складання актів інвентаризації з обґрунтованими висновками та пропозиціями щодо усунення негативних результатів у майбутньому.
- Зведення звітності та подання реєстрів за результатами місяця.
- Складання щомісячних графіків інвентаризацій.
- Виконання процедур по роботі з додатковими складами («Резерв», «До з'ясування», «Склад сезонних товарів»).
- Участь у проведенні глобальної інвентаризації на ТП.

Головний спеціаліст бухгалтерського відділу бюджетно-фінансового управління

з 03.2015 по 05.2016 (1 рік 2 місяці)
Головне управління ПФУ у Київській області, Київ (Пенсійний фонд України)

- Аналіз діяльності управління.
- Складання бюджету, контроль та організація роботи підвідомчих управлінь.
- Складання та подання звітностей.
- Складання штатного розкладу.
- Фінансування управлінь, робота у клієнт-банку.
- Виконання поточних доручень керівництва.

Головний спеціаліст виконання бюджету, бухгалтерського обліку та звітності

з 08.2014 по 03.2015 (7 місяців)
Управління ПФУ у Попаснянському районі, Попасна (Пенсійний фонд України)

12.2014-03.2015 рр. - переведено на посаду головного спеціаліста виконання бюджету, бухгалтерського обліку та звітності
- Здійснення інвентаризації.
- Облік розрахунків з оплати праці.
- Нарахування заробітної плати.
- Облік вибуття запасів та малоцінних предметів.

09.2014 –12.2014 рр. – старший інспектор загального відділу
- Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
- Контроль за виконанням поставлених завдань.
- Виконання організаційних питань.

Освіта

Національний авіаційний університет

Облік та аудит, Київ
Вища, з 2008 по 2014 (6 років)

Повна вища освіта з відзнакою, кваліфікація економіст бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності за спеціальністю "Облік та аудит"

Додаткова освіта та сертифікати

Бухгалтерський облік в косплексі з 1С 8.3 + Головний бухгалтер

2017, 6 міс.

Знання і навички

MS Excel MS PowerPoint САПР Express MS Office MS Outlook Outlook Express Користувач ПК

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Англійська — середній

Рекомендації

Новохатній Антон Григорович

Новохатній Антон Григорович

Керівник департаменту трансформації, АТ Фоззі Рітейл

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

- Здатність швидко навчатися.
- Цілеспрямованість.
- Аналітичний склад розуму.
- Здатність працювати у високому темпі.
- Комунікабельність.

Захоплення: спорт

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: