Резюме от 2 декабря 2016 PRO

Шаповалов Юрій

Исполнительный директор, 1 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
11 апреля 1953 (63 года)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Директор

с 12.2008 по 06.2015 (6 лет 6 месяцев)
Торгперспектива, Киев (Производство, торговля, услуги)


Образование

Машиностроительный институт

Экономический факультет, Луганск

Высшее, с 06.1974 по 06.1977 (3 года)

Специальность бухгалтерский учет в промышленности. Работал главным бухгалтером, директором аудиторской компании, директором промышленного предприятия.


Дополнительное образование

  • Киевский научно-исследовательский институт судебных экспертиз (2005-2006)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Word, Excel, 1 С версия7.7, Меdoc, поисковые программы по работе с законодательно-нормативной базой.

Знание языков

  • Украинский, русский, увлекаюсь латинским, изучаю английский — эксперт

Дополнительная информация

Маю досвід роботи директором на виробництві, у торговельній сфері, в наданні послуг.
Загальний термін роботи директором у різних галузях більш 10років.

*Права та обов’язки директора використовував згідно статуту(на різних підприємствах).
При керівництві підприємством(фірмою) використовував принципи роботи на кінцевий прибутковий результат, дотримання наукової (нормативної) обґрунтованості прийняття рішень, самовіддача та виконання функціональної значимості.

На виробництві:

*Контролював обґрунтованість технологічних завдань, очолених технічним персоналом, дотримання умов виконання планових показників виготовлення товарної продукції, навантаження на виробниче обладнання, задіяне на виробництві.

*Приймав участь у маркетингових та логістичних дослідженнях. Проводив розробку господарських договорів, з домінуючою ідеєю на нашу користь. Вишукували резерви покупців готової продукції,аналізували витрати цього підрозділу, робили висновки по зменшенню витрат та підвищенню ефективності маркетингової групи.

*Контролював якісні показники виробленої продукції, норми витрат.

У обліковій сфері:
*Забезпечував нагляд та контроль що до формування фінансової та податкової звітності,нарахування та сплату податків. Контролював документообіг аналітичних документів, дотримання виконання приписів облікової політики в бухгалтерії.
*Організовував оперативний облік, аналізував та складав висновки, та на підставі висновків приймав рішення. Ризикові рішення приймав з нарадою юристів, маркетологів, фінансистів, головного бухгалтера.
*Особисто контролював дебіторську заборгованість, запаси сировини та готової продукції. Особисто контролював проведення інвентаризацій.
*Контролював розрахунки з постачальниками та покупцями. Контролював «здібність» спецрахунку ПДВ.

Адміністративні обов’язки:
*Налаштовував «нормальні» відносини з податковим департаментом, слідчими та контролюючими органами, адміністрацією району.
*Організовував надійну охорону майна господарів, нагляд та дисципліну на підприємстві.
*Контролював підбір робітничих та адміністративних кадрів. Під керівництвом було до 250 робітників.
*Регулярно підвищував знання для використання їх в управлінських справах.В 2009році отримав Свідоцтво арбітражного керуючого.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: