Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 4 жовтня 2023 PRO

Тетяна

Адміністративний менеджер, асистент керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер інтернет магазину

з 09.2021 по 05.2022 (8 місяців)
ТОВ Автогум, Київ (Роздрібна торгівля)

1. Проведення консультацій та прийом замовлень
2. Здійснення телефонних дзвінків по теплій базі клієнтів
3. Робота з поверненнями та негативними відгуками
4. Здійснення додаткових продаж;
5. Переписка з клієнтами та оформлення замовлень в режимі переписки;
6. Створення в СРМ та обрахунок оптових замовлень

Адміністратор

з 08.2019 по 05.2021 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Агенція "Партнер", Київ (Діяльність у сфері охорони та безпеки)

- прийом та розподіл вхідних дзвінків;
- робота з електронною поштою (прийом та перенаправлення листів);
- зустріч клієнтів компанії;
- реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- робота з оргтехнікою (сканування, друк);
- створення платіжних доручень в банківських системах та створення виписок по рахунках;
- робота з первинною бухгалтерською документацією;
- підготовка довіреностей;
- робота з договорами;
- написання листів;
- замовлення канцтоварів та води в офіс;
- контроль оплати юридичними особами послуг компанії;
- замовлення та видача SIM-карт, блокування, анулювання мобільних карток;
- моніторинг та оплата штрафів за порушення ПДР;
- участь у підготовці корпоративних заходів;
- виконання доручень керівництва.

Головний спеціаліст сектору контролю та ведення архіву Управління (Державний службовець категорії В)

з 07.2016 по 10.2018 (2 роки 3 місяці)
Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека), Київ (Державні організації)

Обов'язки:
-вхідні дзвінки;
- прийом вхідної кореспонденції, її реєстрація в електронній базі;
- реєстрація та відправка вихідної кореспонденції;
-візування документів;
- зберігання документації;
- підготовка документації (написання службових записок, окремих
доручень, відповідей на звернення і запити громадян);
- консультування громадян;
- організація та ведення контролю за виконанням документів у
структурних підрозділах;
- проведення аналізу причин порушень виконання документів;
- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів,
води і т.д. );
- підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів;
- виконання доручень керівника.

Освіта

Національний технічний університет України "КПІ"

Факультет соціології і права, Київ
Вища, з 2009 по 2016 (6 років 5 місяців)

Магістр соціальної роботи

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer Робота з оргтехнікою Opera Mozilla Firefox Робота зі сканером Робота з ксероксом CRM Adobe Illustrator The Bat! Skype ABBYY FineReader Adobe ABBYY Комунікабельність Цілеспрямованість Активний продаж Здатність до навчання Адаптивність Ведення CRM

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Високий рівень відповідальності.
Уміння правильно організувати свій робочий час.
Вміння працювати в режимі багатозадачності.
Стійкість до стресів, робота в складних ситуаціях.
Здатність до саморозвитку і навчання, нестандартність мислення.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: