Резюме від 26 липня 2018 PRO

Гуленко Артур Олегович

Керівник філіалу, відділення, відділу, 30 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
31 рік
Місто:
Київ
Готовий до переїзду в:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Комерційний директор

з 05.2016 по нині (2 роки 6 місяців)
Торговий дім Тристарінвест, Кропивницкий (Оптова торгівля промисловою групою товарів)

- розробка і впровадження комерційної і маркетингової стратегії компанії;
- створення і фінансове узгодження контент-плану (SMM, Digital, PR, Media), координація і реалізація планів;
- інтернет-реклама (SMM), рекламні заходи компанії, розробка ТЗ і схем сайту, підтримка, наповнення та оптимізація сайту;
- визначення, планування і запуск рекламних компаній за цільовими сегментами;
- визначення каналів продажів, активну участь в переговорах з потенційними і діючими клієнтами;
- керування продажами;
- пошук нових ринків і каналів продажів;
- координація і аналіз маркетингових активностей;
- організація і проведення PR-компаній;
- розвиток корпоративного іміджу компанії;
- аналіз ринків і конкурентів;
- формування цінової політики.

Директор самостійного відділення

з 10.2013 по 04.2016 (2 роки 6 місяців)
ПАТ "Кредобанк", Кировоград (Комерційні банки)

-Організація та контроль діяльність відділення у спосіб, що забезпечує повне, своєчасне та ефективне виконання поставлених завдань відповідно до стратегії і політики банку
- Організація продажів у ввіреному сегменті, виконання плану продаж, підтримка і розвиток відношень з клієнтами.
- Активізація роботи по залученню клієнтів та посилення конкурентоспроможності відділення.
- Прийняття рішень в межах наданих лімітів повноважень.
- Здатність вносити пропозиції щодо стратегії розвитку продаж.
- Формування відповідного іміджу банку в регіоні місцезнаходження відділення.
- Здійснення операційно-касової роботи відділення.
- Підтримка і розвиток відношень з клієнтами.
- Залучення клієнтів шляхом перехресного продажу

Начальник відділення

з 09.2011 по 10.2013 (2 роки 1 місяць)
АТ "Укрсиббанк", Кировоград (Комерційні банки)

• організація роботи відділення
• активне залучення клієнтів юридичних осіб , зарплатно - карткових проектів .
• збільшення обсягу продажів банківських продуктів
• аналіз ринку потенційних клієнтів , проведення переговорів , презентацій .
• консультування клієнтів з фінансових питань і продуктам банку
• планування витрат і доходів по здійснюваним у відділенні операціям
• моніторинг прибутковості відділення
• навчання , розвиток , мотивація персоналу відділення .

Фінансовий консультант

з 08.2010 по 09.2011 (1 рік 1 місяць)
АТ "Укрсиббанк", Кіровоград (Комерційні банки)

• консультування та залучення клієнтів фізичних та юридичних осіб;
• продаж банківських продуктів роздрібного та малого - середнього бізнесів;
• формування пакету документів по кредиту;
• проведення фінансового аналізу;
• консультування та продаж страхових продуктів ( ОСАГО , КАСКО , нерухомість , життя , туристичне страхування )

Експерт по роботі з підприємствами малого і середнього бізнесу

з 09.2009 по 03.2010 (6 місяців)
АТ "ОТП Банк", Кировоград (Комерційні банки)

Надання повного пакету послуг для підприємств СМБ :
- Відкриття , введення поточних і депозитних рахунків .
- Зарплатні проекти
- Корпоративні картки .
- РКО
- Менеджер клієнтських рахунків
- Ведення кредитних справ
- Робота з проблемною заборгованістю

Економіст відділу організації бізнесу фізичних осіб .

з 08.2008 по 05.2009 (9 місяців)
АКБ Укрсоцбанк, Кировоград (Комерційні банки)

- Навчання і консультація співробітників напрямку роздрібного бізнесу.
- Розробка і супровід технічної документації, продуктів роздрібного бізнесу.
- Надання та супроводження підтримки повного спектру послуг для фіз. осіб:
* Відкритішою і ведення поточних і карткових рахунків.
* Відкритішою і ведення депозитних рахунків.
* Кредитування (автокредитування, іпотечне кредитування).
* Реструктуризація кредитної заборгованості.
* Неторгові операції:
- Контроль лімітів, управління, перерозподіл неторговой валютної позиції.
- Операції купівлі-продажу банківських металів.
- Операції за дорожніми чеками.


Освіта

Management & Marketing Universal Business School

MINI MBA General Manageent, Edinburg, Scotland UK
Вища, з 01.2015 по 07.2015 (6 місяців)

формує систему практичних знань , які необхідні для розуміння тенденції розвитку бізнесу в Україні або за кордоном , вирішення повсякденних і форс - мажорних проблем компанії , і підвищення ефективності виконання управлінських функцій в умовах високої конкурентності бізнесу .

International Management Academy AFW Wirtschaftsakademie

SE MBA Project Management, Bad, Harzburg
Вища, з 10.2014 по 10.2015 (1 рік)

Навчальна програма в області проектного менеджменту , розроблена з метою формування проектного мислення і цілісного бачення управління проектами .
MBA Project включає в себе найголовніший інструментарій програм MBA з орієнтацією на детальне вивчення підходів і методологій в проектному менеджменті

Кіровоградський інститут регіонального управління та економіки

Економічний факультет, облік та аудит, Кировоград
Вища, з 09.2004 по 07.2009 (4 роки 10 місяців)


Додаткова освіта

  • Тренінг " Майстерність продажів " (2012г. 6 ч.)
  • Тренінг " Холодні дзвінки " (2011г. 6ч.)
  • Тренінг " Техніки ефективної аргументації . Як стати більш переконливим в бесіді , публічному виступі " (2015)
  • Тренінг " Презентації в продажах : як грамотно подати клієнту ваш товар / послугу / компанію " (2015)
  • Тренінг " Стратегічний менеджмент " (2015)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Впевнений користувач офісного ПЗ : Excel ( формулььний апарат , макроси , VBA ) Word , PowerPoint , Access .
    Користувач банківських систем : Б2 , АРМ Profix , SAP , Easy retail , Cash , Payments , Golden eay , також Autodesk 3D max , Adobe Photoshop , Adobe Audition .
    Маю досвід роботи в системах : 1С Бухгалтерія , і Парус Бухгалтерія .
  • Проведення переговорів (5 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Навички проведення пошуку / оцінки / навчання персоналу (4 роки досвіду)
    Середній, використовую в даний час.
  • Навички створення , розвитку та ведення клієнтської бази (5 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.

Знання мов

  • Німецька — середній
  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Енергійний, комунікабельний, активний, легко знаходжу контакт, стресостійкий, націлений на результат.
Відмінні аналітичні здібності, ініціативність , високий рівень власної відповідальності.
Легко пристосовуюся до різних умов праці. Просунутий користувач ПК, офісних программ, ряду банківських систем.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: