Резюме від 20 січня 2022 PRO

Рудаков Олег

Заступник директора, комерційний директор, начальник відділу

Повна зайнятість.

Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Керівництво, організація, адміністрування, продаж

з 07.1990 по 12.2014 (24 роки 5 місяців)
Від торгового представника до керівника підприємства, . (.)

Професійні навички:
Досвід управлінської роботи на посадах директора, комерційного директора, директора з розвитку національних вітчизняних і зарубіжних компаній, пов'язаних з керівництвом трудовими колективами понад 15 років.
Організація і контроль бухгалтерського та управлінського обліку, фінансово-господарської діяльності підприємства, ЗЕД.
Управління фінансовими потоками, планування і контроль виконання фін. операцій.
Досвід бюджетування, контроль його виконання, управління підприємством (колективом до 150 осіб) у т.ч. продажі.
Досвід бізнес-планування, startup проектів, управління представництвами (філіями), логістикою, підбір і навчання кадрів, створення результативних команд.
Досвід пошуку, ремонту та будівництва офісних і складських приміщень.
Організація структурного взаємодії служб і підрозділів підприємства.
Відмінні організаторські здібності.
Досвід управління процесом навчання і розвитку персоналу. * Збір потреб підрозділів у навчанні у вигляді планів на поточний рік в усіх напрямках навчання; * Організація навчання співробітників в зовнішніх організаціях, на конференціях, організація корпоративних груп (всіх категорій співробітників і напрямків діяльності компанії, у тому числі сервісних підрозділів); * Організація сертифікації співробітників щодо обов'язкових програм, у тому числі, згідно вимог компанії.
Впровадження CRM, клієнтоорієнтованого процесу продажів.
Представлення інтересів Компанії в державних органах та органах місцевого самоврядування.
Участь у складанні зовнішньоекономічних контрактів і договорів, пакетів документів поставки, робота з митними структурами, особисто та через митних брокерів.
Реєстрація лікарських препаратів, робота з «Центральною лабораторією з аналізу якості лікарських засобів і медичної продукції», робота з Державною інспекцією з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров'я.
Розробка і реалізація проектів, пов'язаних зі збільшенням ринкової частки на ринку, програм лояльності клієнтів.
Організація і проведення виставкових заходів.
Досвід виведення на ринок нових продуктів.
Досвід роботи з мережами та дистриб'юторами.


Освіта

Всесвітній технологічний університет

MBA Start, «Майстер ділового адміністрування - Master of Business Administration (MBA)», Киев
Незакінчена вища, з 2008 по 2017 (9 років 1 місяць)

Військове училище

Викладач історії, суспільствознавства, соціологія., .
Вища, з 1986 по 1990 (4 роки)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Досвідчений користувач ПК: MS Windows, Word, Exel, Internet, Outlook, 1С Підприємство, Клієнт-Банк, CRM системи.


Знання мов

  • Українська — середній
  • Англійська — початковий
  • Французька — початковий
  • Німецька — початковий

Рекомендації

Вишлю на вимогу
000 000-0000


Додаткова інформація

Тренінги.
2007 - «Ефективний керівник» Тренінгова компанія «NORDIC»
2007 - «Техніка продажів і ведення переговорів. Підвищення особистої ефективності »Тренінгова компанія« NORDIC »
2007 - «Основи тайм - менеджменту і ефективні комунікації» Тренінгова компанія «NORDIC»
2006 - «Технології управління особистою ефективністю в переговорах» Агентство «Бізесс-Майстер»
2005 - «Ефективна взаємодія в команді» Тренінгова компанія «Федоров і партнери»
2005 - «Організація роботи керівника структурного підрозділу» Агентство «Бізесс-Майстер»
2004 - «Навички ефективної взаємодії та Комунікації» Тренінгова компанія «Федоров і партнери»
2003 - «Програма розвитку співробітників компанії Genom» Бізнес-школа «Гермес»
1999 - Основи організації та управління малих і середніх підприємств. Школа міжнародного маркетінга- «INTMAR»

Посвідчення водія категорії "B, С", досвід водіння більше 20 років, закордонний паспорт.

- Беру активну участь в процесах компанії.
- Обмежую розміри відділів маркетингу, продажів і постачання, щоб вони з оптимальних не перетворилися в роздуті.
- Заплановано вибираюся з офісу і працюю з: - персоналіями (які приймають рішення у клієнта, зі співробітниками, що забезпечують пряму роботу з клієнтом).
- З обережністю використовую результати маркетингових досліджень.
- Приймаю на роботу тільки ентузіастів-професіоналів.
- Чи забезпечую оптимальним сервісом своїх споживачів.
- Створюю сильну команду продавців, і, відповідно співтовариство Споживачів.
- гнучко переглядаю комплекс операційної діяльності (маркетингу, продажів, обслуговування та ін.).
- Керуючись здоровим глуздом, досвідом і інтуїцією.
- Залишаюся вірним Компанії і свого продукту.


Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: