Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 25 вересня 2020 PRO

Светлана

Керівник відділу продажу, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник call-центру

з 04.2019 по 03.2020 (11 місяців)
WINSERVICE, Черкаси (Продаж послуг Телебачення та Домашнього интернет Києвстар)

* Контроль роботи операторів;
* Контроль роботи супервайзера;
* Підготовка щоденного / щомісячного / річного звіту по роботі КЦ;
* Аналіз навантаження відділу, складання графіка роботи співробітників;
* Ведення обліку відпрацьованого часу;
* Складання звіту по тематиках звернень за попередній місяць, для аналізу;
* Аналіз виконання KPI і як результат, перегляд норм виконання KPI і зміна їх, при необхідності;
* Своєчасна комунікація з іншими департаментами про нестандартні ситуації;
* Аналіз повторних дзвінків, виявлення важких, часто повторюваних питань;
* Проведення тренінгів та допомога в адаптації нових співробітників;
* Організація командної работы всього відділу;
* Написання скриптів для консультації клиентів;
* Начислення заробітної платні співробітникам відділу, відповідно виконаних KPI;

Керівник ввіділу продажу

з 02.2018 по 12.2018 (10 місяців)
Телесвіт " Воля ", Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:
- набір і навчання персоналу;
- розвиток і зміна структури відділу продажів;
- введення звітності по проекту;
- контроль співробітників в полях і співробітників в офісі;
- налагодження договірних відносин з ОСББ;
- вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
- взаємодія з іншими відділами компанії;

Досягнення:
- побудова сильної команди з 0;
- оптимізація роботи кожного співробітника у відділі;
- виконання плану щомісяця.

Фахівець з підтримки кліентів

з 09.2016 по 12.2017 (1 рік 3 місяці)
Call Centr, Черкассы (Продажі)

Прийом вхідних дзвінків, консультація клієнтів, оформлення замовлень, робота з заборгованістю.

Оператор колл-центру

з 09.2015 по 06.2016 (9 місяців)
Teleperformance, Черкассы (Телекомунікації, зв'язок)

консультування та інформування клієнтів

Освіта

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Менеджер, Черкассы
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Office Користувач ПК

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: