Резюме от 30 ноября 2016

Березко Наталья Николаевна

Адміністратор, 3 000 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
21 августа 1986 (30 лет)
Город:
Луцк

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Р е з ю м е

Березко Наталії Миколаївни

Особисті дані:
Дата народження: 21.08.1986р.
Місце народження: Волинська обл., м. Луцьк
Сімейний стан: не одружена.
Адреса проживання
та місце прописки: м. Луцьк, вул. Арцеулова 11
Телефон: моб.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
1992-2003 – навчання в Пугачівській ЗОШ.
2003-2007 – навчання у Волинському державному університеті ім. Лесі Українки. Факультет:географічний. Спеціальність:географія. Ступінь:бакалавр.
2007 – 2008 – навчання у Волинському національному університеті ім. Лесі Українки. Факультет:географічний. Спеціальність:географія. Ступінь:спеціаліст.

Досвід роботи:
2007- 2009 – Волинський обласний центр реабілітації УТОС.
Посада: вихователь та викладач географії.
Обов`язки: викладання географії та безпеки життєдіяльності в центрі реабілітації для малозрячих та незрячих дітей; проведення заходів відпочинку; допомога у підготовці домашнього завдання; виховання дітей, супровід до навчальних та культурно-розважальних закладів.
березень/2010 – Готель «Кедем». листопад/2010 Посада: адміністратор. Обов`язки: бронювання номерів та поселення відвідувачів у готель; нагляд за своєчасною оплатою за проживання у готелі; нагляд за своєчасною підготовкою номерів для заселення та узгодження терміну проживання; виписка документів на проживання; робота із оргтехнікою; слідкування за порядком в готелі; залагодження конфліктних ситуацій та непорозумінь під час їхнього виникнення.
червень/2011 – ресторан «Паганіні»
липень/2012 Посада: адміністратор. Обов`язки: Слідкування за чистотою та порядком закладу; контроль роботи персоналу; здійснення керівництва за діяльністю ресторану, яка направлена на забезпечення високої якості виготовляння їжі та обслуговуванні споживачів; забезпечення роботи з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів ресторану, створення для них комфортних умов; консультування відвідувачів з питань надання послуг, забезпечення їх ознайомленням в асортименті наявних блюд і напоїв; здійснення контролю за раціональним оформленням залу, барних стійок, і т.д.; контроль прийомів замовлень офіціантами від відвідувачів; здійснення перевірок виписаних рахунків і проведення розрахунків з відвідувачами; вживання заходів до запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій; розглядання претензій, зв’язаних з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і проведення відповідних організаційно-технічних заходів; контроль дотримання працівниками організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії та гігієни; інформування керівництва організації про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, вживання заходів щодо їх ліквідації; проведення інвентаризації.
березеня/2011 – Луцький міський РАГС
серпень/2014 Посада: розпорядник. Обов`язки: зустріч та проведення наречених на обряд одруження; забезпечення усім необхідним зал для проведення обряду.
грудень/2013
листопад/2015 – Клінінгова компанія ТОВ «Шен-Сервіс» (обслуговування мережі супермаркетів «Сільпо»).
Посада: менеджер з адміністративної діяльності.
Обов`язки: Вирішення адміністративно-господарських питань; Робота з договорами, актами виконаних робіт; Підтримка об'єктів в чистоті, контроль та поліпшення якості; Участь в пошуку, підборі, адаптації та навчанні персоналу; Контроль виходу і роботи сервісних працівників на об'єкт; Складання графіків роботи, ведення табелів обліку робочого часу, підготовка звітів; Облік витрат та замовлення побутової хімії, інвентаря; Слідкування за роботою підлого мийних машин, ремонт їх незначних несправностей або пошкоджень.

Ділові якості: комунікабельність, пунктуальність, креативність, відповідальність, порядність, наполегливість, бажання навчатися новому.

Додаткові дані: – знання мов: українська, російська - вільно, французька, англійська – початковий рівень.
– досконале знання ПК: (MS Office Word, Excel, Exploer, PowerPoint, MS Access), графічні редактори (Adobl Photoshop, Adobl Illustrator, CorelDraw), Internet.
– знання сучасної оргтехніки (касовий апарат, термінал, факс,. та ін..)
– проходжу навчання у керуванні автомобілем (категорія В).
– не була судима.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: