Резюме від 14 січня 2019

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3427128/

Управляючий нерухомістю

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Місто:
Кривий Ріг
Готовий до переїзду в:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Пропонується професійна послуга з управління нерухомістю.
Якщо вам потрібен працівник, який сидить на стільці в офісі “з дев’ятої до сімнадцятої”, то далі можете не читати. Резюме для тих, кому потрібні послуги відповідального спеціаліста, який звик забезпечувати результат. Можливий аутсорсинг.
Спеціаліст з нерухомості, сертифікований Фондом Держмайна України.
Досвід роботи:
У професії з 1998 р, в сегменті торговельної / комерційної та житлової нерухомості (ріелтор), з 2005 власник, директор ріелторської фірми. Великий досвід укладення договорів, ведення переговорів. На ринку орієнтований.
Управління торговельними, офісними, складськими комплексами, іншими об'єктами.
Розвинута мережа зв'язків серед учасників ринку нерухомості по всій Україні сприяє успішній реалізації проектів.
Функціонал:
1. Управління об'єктом нерухомості:
- Формування стратегії експлуатації об'єкта нерухомості.
- Планування і здійснення заходів, спрямованих на збільшення прибутку від об'єкта нерухомості.
- Наповнення об’єкта орендарями.
- Управління відносинами з орендарями, підрядними організаціями, контролюючими органами, комунальними службами.
- Організація роботи технічних служб і забезпечення безперебійної роботи інженерно-технічних систем об'єкта.
- Управління інфраструктурою будівлі.
- Організація ремонту / реконструкції об'єкта нерухомості.
- Керівництво персоналом, організація його навчання;
- Контроль своєчасної сплати орендної плати та виконання бюджету на експлуатацію об'єкта нерухомості.
2. Розвиток мережі:
- Моніторинг ринку нерухомості.
- Вибір перспективних місць для відкриття магазинів мережі.
- Пошук об'єктів нерухомості.
- Управління відносинами з орендодавцями.
- Додаткові послуги в фірмових торгових точках.
3. Підготовка та реєстрація правовстановлюючих та інших документів на об'єкти нерухомості.
4. Проведення рекламної кампанії, просування об'єктів.
5. Створення сайту-візитки, сторінок в соцмережах для реклами об'єкта.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: