Резюме від 28 серпня 2018 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3433373/

Спеціаліст бізнес-процесів

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Аналітик бізнес-процесів

з 04.2018 по 07.2018 (3 місяці)
Сирне королівство, Київ (продаж)

проведення інтерв’ю з замовниками (власниками) процесів, моделювання бізнес-процесів, формування положень та посадових інструкцій, підготовка шаблонів документів, оптимізація бізнес-процесів, впровадження процесів та їх контролювання, проведення презентацій та навчань по оновленим/впровадженим бізнес-процесам, координація процесів: розробка ТЗ, тестування, впровадження «в життя», контролювання терміну виконання завдань.

•фахівець відділу технічного забезпечення департаменту інформаційно-технічного забезпечення (аналітик бізнес-процесів)

з 07.2016 по 04.2018 (1 рік 9 місяців)
Будинок Іграшок, Київ (Продаж)

проведення інтерв’ю з замовниками (власниками) процесів, моделювання бізнес-процесів, формування положень та посадових інструкцій, підготовка шаблонів документів, оптимізація бізнес-процесів, впровадження процесів та їх контролювання, проведення презентацій та навчань по оновленим/впровадженим бізнес-процесам, координація процесів: розробка ТЗ, тестування, впровадження «в життя», контролювання терміну виконання завдань.

Провідний фахівець відділу оптимізації процесів Департаменту мережі відділень.

з 11.2013 по 06.2016 (2 роки 7 місяців)
ПАТ «БАНК МИХАЙЛІВСЬКИЙ», Київ (Банки та фінанси)

підтримка мережі відділень; оптимізація процесів відділень; створення презентацій; створення пам’яток та роз’яснень; створення задач для розробників ПЗ; запуск та ведення пілотних проектів; розрахунок загрузки відділень; розробка стандартів якості обслуговування клієнтів; атестація та перевірка якості (дотримання стандартів) обслуговування клієнтів фахівцями відділень; підписання угод з ЮО по прийманню платежів населення; заведення угод в систему; перевірка своєчасної оплати комісійної винагороди відповідно до виконання договору; моніторинг платежів; ведення протоколів; розрахунок загрузки відділень.
•липень 2014р – квітень 2015р – фахівець відділення.
Обов’язки: консультування та обслуговування фізичних осіб; продаж продуктів банку; оформлення угод; проведення ідентифікації клієнтів; повний супровід клієнта по всьому спектру послуг у банку; ведення документів дня; формування реєстрів та актів на передачу у відділ архіву
•листопад 2013р – липень 2014р – кредитний спеціаліст.
Обов’язки: консультування та обслуговування фізичних осіб; продаж кредитних продуктів банку; оформлення угод; проведення ідентифікації клієнтів;

•кредитний спеціаліст

з 04.2013 по 08.2013 (4 місяці)
ПАТ «БАНК РУССКИЙ СТАНДАРТ», Київ (Банки та фінанси)

консультування та обслуговування фізичних осіб; продаж кредитних продуктів банку; оформлення угод; проведення ідентифікації клієнтів;

•Оператор ПК

з 10.2012 по 04.2013 (6 місяців)
Єдиний Державний судовий реєстр України, Київ (державна служба)

перевірка та обробка судових рішень; шифрування персональних даних фізичних осіб.

Господиня залу

з 11.2010 по 09.2012 (1 рік 10 місяців)
МакДоналдс Юкрейн лтд, Київ (готельно-ресторанний бізнес)

•квітень 2011р – вересень 2012р – господиня залу.
Обов’язки: контролювання та координація співробітників залу; проведення свят для дітей; проведення інвентаризації; замовлення продукції.
•листопад 2010р – квітень 2011р – член бригади ресторану.
Обов’язки: обслуговування клієнтів (приймання замовлень); робота з касовим апаратом


Освіта

Національна Академія статистики, обліку та аудиту

Економічна кібернетика, Київ
Вища, з 09.2009 по 06.2014 (4 роки 9 місяців)

Ступінь: спеціаліст


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    досвідчений користувач ПК; навігація в Internet; впевнений користувач Microsoft Word, PowerPoint, Excel, Outlook, Project, Visio; IS-Card; АБС Б2; CIP CRM; 1C (початковий рівень), BusinessStudio; володіння оргтехнікою.
  • BusinessStudio (2 роки досвіду)
    Середній, використовую в даний час.
  • Microsoft Word, PowerPoint, Excel, Outlook, Project, Visio; (4 роки досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • IS-Card; АБС Б2; CIP CRM (3 роки досвіду)
    Просунутий, 1 рік тому.
  • 1:C (1 рік досвіду)
    Початковий, не використовувалася.
  • ARIS Business Architect (1 рік досвіду)
    Середній, використовую в даний час.

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості: цілеспрямована, комунікабельна, пунктуальна, наполеглива, стресостійка, трудолюбива, бажання завжди вчитися новому, уміння спілкуватися з людьми, креативний підхід до рішення поставлених завдань, без зайвих звичок.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: