Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 4 липня 2022 PRO

Едуард

Аналітик консолідованої інформації

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з логістики (аналітика)

з 12.2020 по нині (3 роки 4 місяці)
ТОВ "Фасоль" / FOZZY, Київ (Торгівля)

Обов’язки: Формування звітності товарного запасу (співвідношення доступності, та товарного залишку). Звітність залишку товару на ТТ, та причини урегулювання його відсутності, або надлишку. Розрахування прогнозу. Замовлення товару на основі аналізу показників.
Написання запитів(Microsoft SQL), реєстри, довідники все для прискорення пошуку інформації.
Формування замовлення на РЦ, для подальшого постачання на ТТ. Робота з постачальниками (відправка замовлень, погодження поставок, моніторинг виконання замовлень, робота з недопоставками). Управління асортиментними картками, товарними запасами. Виконання планових показників ефективності.

Аналітик конслідованої інформації

з 11.2019 по 12.2020 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Телесвіт" / ВОЛЯ, Киев (Зв'язок, телекомунікації)

Обов’язки: Автоматизація, вдосконалення звітів замовників(SD\SQL\Excel). Створення нових звітів та подальшою підтримкою, оновлення (можливо автоматичне) ведення, корегування та автоматизація звітів в Access. Написання VBA макросів для вдосконалення звітності. SQL-запити від різних підрозділів: реєстр абонентів на смс розсилку; аналіз результатів Viber-розсилки; пошук абонентів, які не віддали обладнання компанії; реєстр абонентів, які мають можливість підключити більш швидший інтернет; пошук міста та будинків в яких найбільша кількість проблем з комутатором і тд.

Аналітик

з 03.2019 по 11.2019 (8 місяців)
Космо (ТОВ "Суматра-ЛТД"), Киев (Космо. Національна мережа магазинів красоти та здоров'я)

Обов’язки: Створення аналітичних звітів. Прогноз показників продажів по сезонним категоріям. Моніторинг основних показників РЦ (управління запасами). Аналіз виконання замовлень постачальниками, проведення заходів щодо поліпшення відсотка виконання замовлень від постачальника на склади компанії Суматра-ЛТД. Формування звітів по логістичним показниками і контрольних точках, аналітичних записок. Ініціювати і контролювати повернення постачальникам зі складу. Формування запитів на доопрацювання в технічну підтримку, при виявленні помилок в роботі ПО або не коректних даних. Виявлення проблемних зон в роботі логістів та написання макросів (Visual Basic) для запобігання їх. Удосконалення, підтримка\редагування існуючих. Аналіз одноманітної роботи (звітів) та написання коду для її підрахунків. Підготовка і проведення презентацій.

Заступник керівника контрольно-операційної діяльності в Центрі дистанційного обслуговування DigitalBank малого бізнесу

з 07.2016 по 03.2019 (2 роки 8 місяців)
ПАТ «ПУМБ», Киев (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки: Підготовка звіту керівництву за підсумками проведення перевірок, аналіз та прогнозування помилок в розрізі кожного фахівця. Перевірка документів на відкриття та закриття рахунків юридичним особам малого бізнесу, згідно внутрішніх нормативних документів та інструкцій НБУ. Перевірка договорів/додаткових угод банківських рахунків, вкладів, карткових рахунків. Підготовка та проведення планових та позапланових інвентаризацій. Контроль знань нормативних документів підлеглих. Аналізування можливих зовнішніх і внутрішні ризиків при участі в розробці пілотних проектів та запобігання їх. Контроль оплати комісій та заборгованості в Клієнтів, згідно тарифів. Підготовка та формування документів для створення електронно-цифрового підпису, формування реєстру для внесення в БД, оптимізація їх випуску, передача всіх справ в архів. Формування /перевірка/контроль «Документів дня відділу» згідно внутрішніх розпоряджень. Участь в удосконаленні, пілотного проекту Digital та здійснення внутрішніх перевірок центру (відділу).
липень 2016р – жовтень 2017р– Заступник керівника контрольно-операційної діяльності відділення
Обов’язки: Планування роботи відділення, формування звітності продаж, послідовність виконання поставлених задач фахівцям. Постановка задач та контроль процесу виконання. Виконання контрольно-операційних функцій по операціям роздрібного бізнесу виконаних у відділенні. Контроль повноти сформованого пакета документів який встановлений внутрішнім розпорядженням банка, для надання того чи іншого виду банківських послуг. Контроль за вчасним та повним проведенням верифікації клієнта. Відправка щоденного звіту про рух БПК та ПІН-конвертів. Формування/перевірка/контроль «Документів дня відділення» згідно внутрішніх розпоряджень. Виконання контрольно-операційних функцій по операціям корпоративних клієнтів в межах наданих відділенню повноважень. Оформлення вхідної та вихідної кореспонденції та передача у відповідні підрозділи, контроль ведення журналів.

Заступник начальника

з 04.2014 по 06.2016 (2 роки 2 місяці)
ПАТ «Банк Михайлівський», Киев (Фінанси, банки, страхування)

квітень 2016р – червень 2016р – Заступник керівника відділення
Обов’язки: В.о. Керівника відділення. Забезпечення виконання планів продажу відділення. Робота з юридичними особами, робота з системою «Клієнт-Банк», контроль роботи відділення, згідно постанов НБУ, контроль відкриття/закриття банківських продуктів, згідно нормативно-правових документів, контролювання міжбанківських та міжнародних переказів, формування і своєчасне надання звітів, щодо операцій відділення Банку, контроль належного використання співробітниками відділення Банку паролів до програмних систем, печаток, штампів, ключів, кодів, пломбіраторів.
листопад 2014р – квітень 2016р – головний фахівець (заступник керівника)
Обов’язки: Забезпечення виконання планів продажу відділення, проведення переговорів з фізичними та юридичними особами, контроль операційної та касової роботи відділення, своєчасна передача клієнтських справ в архів, контроль формування пакетів документів на відкриття рахунків їх засвідчення в межах повноважень, відкриття, закриття, контроль роботи сховища і касового вузла Банку, інкасація проведення ревізій операційної каси відділення Банку, контроль за операціями з підкріплення та інкасації відділення, завантаженні/розвантаженні касет Банкоматів, контроль дотримання співробітниками відділення трудової дисципліни згідно посадових інструкцій.
травень 2014р – листопад 2014р – фахівець відділення.
Обов’язки: консультування та обслуговування фізичних осіб, продаж продуктів банку, оформлення угод, проведення ідентифікації клієнтів, повний супровід клієнта по всьому спектру послуг, ведення документів дня, формування реєстрів та актів на передачу у відділ архіву.

Фахівець відділу обслуговування клієнтів

з 10.2013 по 05.2014 (7 місяців)
ПАТ «Банк Руский Стандарт», Киев (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки: Продаж банківських продуктів: Страхування життя, квартир. Кредит готівкою (кредитні карти) та послуг які входили до них. Депозити: відкриття нових, утримування потенційних клієнтів.
Зарплато-карткові продукти: відкриття різних типів карт, страхування. Відкриття та закриття банківських рахунків. Доскональне знання нормативної бази діяльності банківської сфери. Знання форм банківської статистичної звітності. Робота з документами, ведення архіву.

Фінансовий консультант

з 06.2013 по 09.2013 (3 місяці)
ПАТ «Промінвестбанк», Киев (Фінанси, банки, страхування)

червень 2013р – вересень 2013р - Фінансовий консультант
Обов’язки: Вивчання тенденції розвитку фінансового ринку, пошук та залучення нових клієнтів.
Вирішення консультативних, методичних питань з клієнтом в усіх фінансових питаннях. Як в телефонному режимі, так і в індивідуальному, вирішення фінансових взаємовідносин з клієнтом. Підбір найбільш оптимальної фінансової програми.

Освіта

ВІТІ НТУУ «КПІ» Молодший лейтенант запасу

ВІТІ НТУУ «КПІ» Молодший лейтенант запасу, Киев
Вища, з 2010 по 2011 (9 місяців)

Національний університет харчових технологій; м. Київ

Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології;, Киев
Вища, з 2008 по 2011 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси: data-b-I «Excel: Бизнес анализ и прогнозирование»

2019, один місяць

Центр IT - навчання «perspectiva» «БІЗНЕС-АНАЛІТИК SQL»

02.2019

Data Science Foundation на Python

10.2020

Знання і навички

MS Access Банківська справа BASIC CRM MS Excel M.E.Doc OLAP Adobe Photoshop MS PowerPoint Python Sirius SQL VBA MS Visual basic Користувач Internet MS Word АБС АБС Б2 БЕСТ Бест-Звіт Бухгалтерський облік Ведення звітності

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Здатність працювати з великою кількістю інформації, цілеспрямованість, пунктуальність, енергійність, легко та швидко навчаюсь новому, комунікабельність, уміння спостерігати і робити висновки, прагнення до підвищення професійних навичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: