Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 травня 2017

Катерина

Администратор, руководитель, помощник руководителя, бухгалтер, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 04.2017 по нині (7 років)
Медичний центр "Інго", Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Начальник адміністративного відділу

з 03.2016 по 01.2017 (10 місяців)
Клініка Оксфорд Медікал, Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- приём, сопровождение пациентов;
- коммуникация с врачами, пациентами;
- консультирование клиентов по услугам клиники и их стоимости;
- информирование, регистрация пациентов в On-line режиме;

Хостесс

з 06.2015 по 11.2015 (5 місяців)
Ресторан Конкорд, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Старший адміністратор

з 12.2014 по 04.2015 (4 місяці)
Hotel Classic, Киев (Готель та Туризм)

•документальний супровід клієнтів;
•прийняття оплати;
•ведення звітної документації;
•оперативне виконання завдань керівника;
•організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами
•контроль за роботою обслуговуючого персоналу

Адміністратор

з 09.2013 по 11.2014 (1 рік 2 місяці)
Hotel Elegant, Киев (Готель та Туризм)

•документальний супровід клієнтів;
•прийняття оплати;
•ведення звітної документації;
•оперативне виконання завдань керівника;
•організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами
•контроль за роботою обслуговуючого персоналу.

Сомельє

з 09.2010 по 12.2012 (2 роки 3 місяці)
KARTULI VAZI, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- Обслуговування покупців на високому рівні,
- Надання інформації про різні спиртних напоях і продуктах харчування,рекомендації по його вибору
- Правильність і своєчасність викладки продукції;
- Брати участь у плануванні закупівель;
- Підтримання чистоти на робочому місці.
- Проведення дегустацій
- Організація правильного зберігання вин
- Контроль наявності товару на складі
- Ведення обліку та контроль лімітів барного інвентарю

Освіта

НУХТ (Національний Університет Харчових Технологій)

Факультет "Обліку фінансів підприємницької діяльності", Киев
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Vivat (1)

2012

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Adobe Lightroom Медоблік SQL Picasa Аdobe Photoshop SС6

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особистісні якості:
сумлінність, відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, прагнення навчатися новому ‚ вміння працювати в колективі.

Додаткова інформація:
Головна причина мого пошуку роботи полягає в тому ‚ що мені дуже цікава отримана мною професія і я хочу досягти успіху в цій області. Можливо у мене немає великого досвіду роботи в крупному(великому) бізнесі‚ але я дуже швидко вчуся і виконавча ‚ а також ‚ амбітна і розраховую на кар'єрний зріст.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: