Резюме от 2 декабря 2016

Басараба Світлана Василівна

Менеджер по роботі з клієнтами

Полная занятость.

Дата рождения:
9 июня 1973 (43 года)
Город:
Черновцы


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Начальник відділу по роботі з клієнтами

с 09.2007 по наст. время (9 лет 3 месяца)
ТЦ METRO, Чернівці (Торгівля)


Образование

ЧНУ, КНТУ

Економічний, Чернівці

Высшее, с 09.1993 по 07.2006 (12 лет 10 месяцев)

2 вищі освіти:
1. Дитяча педагогіка та психологія, практичний психолог
2. Бухоблік та аудит


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Word, Excel, MMS, DMS, CFM
  • Обробка документів та введення їх в базу даних (8 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Оформлення гарантійних талонів (8 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Видача сертифікатів якості (8 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Реєстрація клієнтської бази (8 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Організація та контроль роботи відділу (9 лет опыта)
    Эксперт, более 4-х лет назад.
  • Вміння організувати ,виконувати та контролювати робочий процес (9 лет опыта)
    Эксперт, более 4-х лет назад.
  • Рекламація товарів (9 лет опыта)
    Эксперт, более 4-х лет назад.

Дополнительная информация

Комунікабельна, ерудована, відповідальна, легко контактую з людьми.Вмію організувати та виконувати поставлені задачі.
Адміністративні обовязки:
•Управління діяльністю відділу з метою забезпечення ефективності роботи.
•Контроль дотримання працівниками трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку.
•Планування роботи працівників, контроль виконання.
•Організація якісного обслуговування відвідувачів магазину. Вирішення конфліктних ситуацій та робота з рекламаціями.
•Організація та контроль роботи по реєстрації клієнтів та робота з клієнтською базою.
•Навчання персоналу з питань законодавства по якості товарів.
•Організація та контроль роботи відділу щодо реалізації та впровадження маркетингових акцій
•Перевірка товаросупроводних документів, які надаються постачальниками, на відповідність вимогам законодавства.
•Перевірка маркування продукції щодо вимог чинного законодавства.
•Надання клієнтам конкретного пакета товаросупроводних документів якості.
•Приймання претензій клієнтів, оформлення, реєстрація та опрацювання скарг згідно чинного законодавства.
•Коммунікація з постачальниками та виробниками щодо скарг клієнтів
•Реєстрація результатів внутрішніх перевірок якості продукції в магазині
•Контроль дотримання процедур забезпечення якості HACCP в ЦОТ

Додаткова інформація
•розуміння психології клієнта;
•висока стійкість до стресів;
•діловий та акуратний зовнішній вигляд;
•потрібний рівень грамотності;
•знання діючої нормативної бази якості ЗУ; ЗСС, документообігу з якості;
•зокрема щодр вимог Технічних регламентів та декларування продукції;
•навички роботи та знання касової дисципліни


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: