Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 11 вересня 2019 PRO

Світлана

Менеджер по роботі з клієнтами

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу по роботі з клієнтами

з 09.2007 по 10.2016 (9 років 1 місяць)
ТЦ METRO, Чернівці (Торгівля)

Перше місце з якості серед ТЦ

Освіта

ЧНУ, КНТУ

Економічний, Чернівці
Вища, з 1992 по 1995 (2 роки 10 місяців)

2 вищі освіти:
1. Дитяча педагогіка та психологія, практичний психолог
2. Бухоблік та аудит

Знання і навички

MS Excel MS Word MMS DMS Обробка документів та введення їх в базу даних Оформлення гарантійних талонів Видача сертифікатів якості Реєстрація клієнтської бази Організація та контроль роботи відділу Вміння організувати ,виконувати та контролювати робочий процес Рекламація товарів

Додаткова інформація

Комунікабельна, ерудована, відповідальна, легко контактую з людьми.Вмію організувати та виконувати поставлені задачі.
Адміністративні обовязки:
•Управління діяльністю відділу з метою забезпечення ефективності роботи.
•Контроль дотримання працівниками трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку.
•Планування роботи працівників, контроль виконання.
•Організація якісного обслуговування відвідувачів магазину. Вирішення конфліктних ситуацій та робота з рекламаціями.
•Організація та контроль роботи по реєстрації клієнтів та робота з клієнтською базою.
•Навчання персоналу з питань законодавства по якості товарів.
•Організація та контроль роботи відділу щодо реалізації та впровадження маркетингових акцій
•Перевірка товаросупроводних документів, які надаються постачальниками, на відповідність вимогам законодавства.
•Перевірка маркування продукції щодо вимог чинного законодавства.
•Надання клієнтам конкретного пакета товаросупроводних документів якості.
•Приймання претензій клієнтів, оформлення, реєстрація та опрацювання скарг згідно чинного законодавства.
•Коммунікація з постачальниками та виробниками щодо скарг клієнтів
•Реєстрація результатів внутрішніх перевірок якості продукції в магазині
•Контроль дотримання процедур забезпечення якості HACCP в ЦОТ

Додаткова інформація
•розуміння психології клієнта;
•висока стійкість до стресів;
•діловий та акуратний зовнішній вигляд;
•потрібний рівень грамотності;
•знання діючої нормативної бази якості ЗУ; ЗСС, документообігу з якості;
•зокрема що до вимог Технічних регламентів та декларування продукції;
•навички роботи та знання касової дисципліни

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: