Резюме от 10 января 2018 PRO

Тур Іван Ярославович

Комерційний, виконавчий директор, керівник проекту, відділу

Полная занятость.

Дата рождения:
10 января 1975 (43 года)
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Начальник відділу

с 03.2017 по наст. время (1 год 1 месяц)
Державне підприємство з надання фінансових послуг, Київ (Фінансові послуги для сільськогосподарських виробників)

Формування потреб підприємства в матеріально-технічних ресурсах.
Проведення тендерних закупівель техніки та матеріально-технічних ресурсів для потреб Компанії.
Переговори з постачальниками та замовниками.
Управління роботою відділу.

Комерційний директор

с 03.2014 по 03.2017 (3 года)
Підприємство з надання митно-брокерських і логістичних послуг, Київ (міжнародна логістика, митно-брокерська діяльність)

запуск діяльності з "нуля", налагодження бізнес-процесів з логістики та митно-брокерських послуг, виведення підприємства на прибутковий рівень, проведення перемовин з клієнтами, обговорення умов співпраці, укладання договорів, розробка фінпланів, та контроль фінансових показників, підбір кадрів, формування управлінської звітності. Напрацювання партнерських відносин з агентами і перевізниками США, Китаю, Кореї, Європи.
Дійсне свідоцтво митного брокера.

Начальник відділу виробництва продукції

с 03.2012 по 03.2014 (2 года)
Сільськогосподарська філія державного підприємства, Київ (рослинництво відкритого грунту, тепличне господарство, тваринництво)

організація роботи виробничих підрозділів, розрахунок фінансових показників для забезпечення підприємства МТР, формування зведених потреб в насіннєвих і посадкових матеріалах, засобах захисту рослин, матеріально-технічних ресурсах, проведення тендерних закупівель ЗЗР і посівного матеріалу, контроль проведення посівної кампанії і збору врожаїв і т. ін.

Комерційний директор

с 03.2009 по 01.2012 (2 года 10 месяцев)
Компанія імпортер обладнання B2B, Київ (дилерські і роздрібні продажі (B2B))

відкриття підприємства продажів обладнання B2B "з нуля", формування колективу, системи роботи, розробка системи фінансового контролю, вивід підприємства на прибутковий рівень, формування річних бюджетів підприємства, проведення перемовин з клієнтами, обговорення умов співпраці, укладання договорів, відвідання тематичних виставок, відслідковування тенденцій розвитку галузі, вивчення та впровадження новинок.
Укладено контракти про співпрацю та розміщено продукцію магазинах "Епіцентр" та мережі автомагазинів "АТЛ".

Начальник відділу забезпечення, заступник начальника управління МТЗ

с 07.2005 по 09.2008 (3 года 2 месяца)
Державне газотранспортне підприємство, Київ (Державне підприємство, оператор з транспортування природного газу)

управління процесом матеріально-технічного забезпечення, координація роботи управлінь і відділів дочірніх компаній, формування річних та місячних планів закупівель, підготовка та проведення тендерних процедур і т.ін.


Образование

КНУ ім. Т. Шевченка

Фінанси, Київ

Высшее, с 10.2005 по 02.2008 (2 года 4 месяца)

ВК ІФНТУНГ

Начальник складів і лабораторій пального, Івано-Франківськ

Высшее, с 09.1994 по 08.1996 (1 год 11 месяцев)

Івано-Франківський університет нафти і газу

Спорудження нафтогазопроводів і сховищ, інженер-механік, Івано-Франківськ

Высшее, с 09.1992 по 06.1997 (4 года 9 месяцев)


Дополнительное образование

  • Стажування на тему «Організація і провадження підприємницької діяльності на території ЄС», Краків-Відень, червень 2014 р. (1 місяць)
  • курси митних брокерів (1 місяць)
  • навчання в Мінекономіки на тему «Проведення процедур тендерних закупівель на державних підприємствах» (1 місяць)
  • Курси англійської мови SpeakUp (15 місяців)
  • Native English School (2016-2017)
  • Тренінг брокерської майстерності по роботі з MD OFFICE (грудень 2016)
  • ДП "Прозорро" - курс навчання "Публічні закупівлі: від теорії до практики", тренінг по роботі з системою "Prozorro". (березень, 2017)

Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Рівень володіння засобами MS Office - високий.
    1С 7, 8 - досвідчений користувач;
    MD Office - досвідчений користувач;
    QDPro - досвідчений користувач;
    Інтернет засоби: lardi-trans, trans.eu -досвідчений користувач
    та ін.
    Система публічних закупівель Prozorro - кваліфікований спеціаліст

Знание языков

  • Английский — средний
  • Польский — начинающий
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Досвід та вміння:
- організація роботи підприємства з продаж B2B товарів та послуг, розробка та укладення договорів з постачальниками, підрядниками і покупцями;
- вибір бізнес-моделі підприємства, формату діяльності та управління;
- аналіз ринків та планування стратегії розвитку підприємства;
- організація роботи транспортно-логістичного підприємства;
- напрацьована база автоперевізників, агентів з авіа- та морських перевезень;
- фінансовий менеджмент підприємства;
- досвід співпраці з офшорними компаніями;
- організація роботи відділу постачання;
- проведення процедур закупівлі в системі Prozorro;
- забезпечення виробництва сільськогосподарського і тепличного господарства;
- знання бізнес-процесів та обладнання в галузі професійного прибирання та автомийки;
- ведення переговорів, листування з іноземними і вітчизняними контрагентами;
- закупівля, логістика та реалізація повної гами обладнання, матеріалів та комплектуючих для підприємств нафтогазового комплексу, енергетичних підприємств, обладнання для зварювання, клінінгових підприємств, автомийок, підприємств громадського харчування.
- підготовка тендерної документації, проведення тендерних процедур закупівлі.
- співпраця з митницею, проведення експортно-імпортних операцій.
- наявне свідоцтво митного брокера.
- робота з банківськими установами.
- управління колективом від десяти до декількох сотень людей (з врахуванням працівників філій та підрозділів).
- вміння організувати людей для виконання поставлених завдань.
формування дружнього працездатного колективу.
- співпраця з органами сертифікації і т. ін.

Технічний склад мислення, з швидкою здатністю до навчання і розуміння процесів.
Високий рівень відповідальності.
Здатен приймати рішення та брати відповідальність.
Можу організувати колектив на виконання поставлених завдань.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: