Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 19 квітня 2024 PRO

Юрій

Експерт з продажу, девелопменту, управління нерухомістю, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Експерт з комерційної нерухомості (торгова, складська, виробнича)

з 06.2014 по нині (9 років 10 місяців)
Приватний підприємець, Львів (Нерухомість)

1) 10.2015 – 07.2019 р. - пошук приміщень під магазини для понад 40 торгівельних мереж у Львові та області, ведення переговорів з власниками:
- напрацьована база у понад 550 об’єктів по області (Пустомити, Самбір, Стрий, Трускавець, Новий Розділ, Золочів, Жидачів, Ходорів, Городок, Перемишляни та ін.) та у Львові,
- відкрито 29 магазинів/аптек (з них 18 – у Львові);
2) робота (оренда/продаж) з великими об’єктами та земельними ділянками (від $500 000) промислового, торгового, офісного та рекреаційного призначення, ведення переговорів з власниками:
- продаж складського комплексу Експоцентр Львів у 2018 р. для ТМ Єва (понад 3 млн. дол.);
- продаж частини Стрийського заводу ковальсько-пресового обладнання у 2021 р. для компанії Аерок - національний виробник газобетонних блоків (1 млн. дол.).
3) розробка ефективних рекламних кампаній.

Фахівець з ведення переговорів та розвитку бізнесу

з 07.2008 по 05.2014 (5 років 10 місяців)
Приватний підприємець, Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- реалізація друкованих рекламних проектів: медична картка «Історія розвитку дитини» та інших, продаж рекламних площ – 7 міс.;
- діяльність в МLМ-компаніях (багаторівневий/мережевий маркетинг): організація ефективної командної роботи, пошук та ведення переговорів з клієнтами та потенційними партнерами, укладання угод, прямий (активний) продаж – 5 років;
- Інтернет-підприємництво: створення та просування власного бренду в Інтернеті, створення власних сайтів, блогів, робота в соціальних мережах, основи Інтернет-реклами – 1 рік;
- проведення роз’яснювальних робіт з питань Державної пенсійної реформи, продаж договорів накопичувального убезпечення (страхування) життя – 1,5 роки;
- убезпечення ризиків, консультації з питань планування особистих фінансів та інших фінансових продуктів – 1 рік.

Фахівець зі страхування та кредитування

з 06.2008 по 07.2008 (1 місяць)
ТзОВ «Страховий брокер «Експерт», Львів (Фінанси, банки, страхування)

Пошук та ведення переговорів з клієнтами та діловими партнерами (фізичні особи, підприємства, банки тощо), продаж договорів убезпечення, моніторинг ринку кредитів та їх оформлення.

Учасник

з 06.2008 по 08.2008 (2 місяці)
Туристичний клуб «Аргонавт-Манівці», Львів (Туризм)

Участь у проведенні туристичних, розважальних, відпочинкових заходів на замовлення (сплави на катамаранах, корпоративні туристично-відпочинкові заходи тощо); туристичних зборів та мандрівок клубу. Зараз підтримую дружні контакти.

Помічник керівника

з 02.2008 по 03.2008 (1 місяць)
ФОП Панчук М. М. (бренд «Нью-Трейдінг Львів»), Львів (Будівельна промисловість, деревообробка)

Організація маркетингової діяльності (розробка рекламних проспектів, фотокаталогів виробів, веб-сайту, ін.), ведення переговорів з клієнтами та діловими партнерами, ведення бухгалтерського обліку, інша координаторська діяльність.

Провідний фахівець відділу управління пасивами Казначейства

з 08.2006 по 02.2008 (1 рік 6 місяців)
ПАТ “Концерн Хлібпром”, Львів (Харчова промисловість)

Ведення переговорів з діловими партнерами; робота з банками, страховими компаніями та іншими фінансово-кредитними установами; підготовка фінансової та податкової звітності підприємства до процедури ліквідації; аналіз фінансової та управлінської звітності тощо.

Бухгалтер

з 07.2005 по 08.2006 (1 рік 1 місяць)
ТзОВ "Карпатбудстиль", Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення первинної документації та облікових реєстрів, облік кадрів та оплати праці, складання статистичної звітності; робота із системою "Клієнт-Банк".

Освіта

ЛНУ ім. І. Франка

Економічний ф-т, спеціальність " облік і аудит", Львів
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

Стаціонар, бюджет.
Диплом магістра з обліку і аудиту з відзнакою.

Додаткова освіта та сертифікати

Сертифікаційний курс «Девелопмент нерухомості» у Центрі девелопменту і управління нерухомістю МІБ https://u.to/qoMCFg

02-06.2019, 5 місяців

TeleTRADE D.J. International Consulting Ltd. Курс "Торгівля на міжнародному валютному ринку FOREX".

04.2006, 1 місяць

Знання і навички

Знання, відчуття та розуміння психології взаємовідносин Знання та розуміння менталітету Західного регіону (Львів. обл.) Налагодженя контактів, пошук підходів у будь-яких ситуаціях Педантичний, скурпульозний, вмію помічати найменші дрібниці Навики продажу

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Рекомендації

Аронова Ірина Михайлівна

Аронова Ірина Михайлівна

Експерт з продажів, комунікацій та психології взаємовідносин, бізнес-тренер

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Загальна характеристика особистих та ділових якостей:

Активна життєва позиція, ініціативність, комунікабельність.
Аналітичне мислення, стратегічне і тактичне бачення, системність.
Раціоналізаторський, творчий та новаторський підхід.
Висока самоорганізація, самомотивація, виконавчість та відповідальність.
Хороші ораторські здібності; презентабельна зовнішність.

Найсильніші сторони: організаційно-господарська діяльність; педантичність, скрупульозність, вміння помічати найменші дрібниці.


Професійні навики:
1) Знання, відчуття та розуміння психології взаємовідносин, менталітету Західного регіону України (Львівська обл.).
2) Уміння налагодити контакт та знайти підхід до людей чи ситуацій.
3) Навики продажу:
- формування клієнтської бази;
- здійснення «холодних» та «теплих» дзвінків;
- ведення переговорів по телефону та при зустрічі;
- призначення зустрічей;
- прямий продаж, укладання угод;
- пост-продажне обслуговування клієнтів.
4) Навики ефективного маркетингу та інтернет-маркетингу:
- створення продаючих комерційних пропозицій;
- розробка нестандартних рекламних кампаній;
- пошук та робота з підрядниками...
5) Ведення переговорів.
6) Структурування та організація бізнес-процесів.

Автомобіль:
SKODA Superb 1,8 л, 2008 р.в., бензин А-95/газ, розхід бензину: траса - 7 л/100 км, місто - 11 л/100 км.
Водійське посвідчення - категорії А, В, С.
Безаварійний стаж водіння: по правам - 21 рік, активний - 16 років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: