Резюме от 17 февраля 2017 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/3522752/

Кадровик, помічник керівника, менеджер по персоналу

Полная занятость.


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Заступник директора, начальник управління персоналом

с 10.2015 по наст. время (1 год 4 месяца)
Медицина

- ведення кадрового діловодства в повному обсязі
- підготовка установчих документів, реєстрація підприємства, - внесення змін до установчих документів
- договірна робота (розробка та погодження договорів різних напрямків, контроль над їх виконанням, систематизація та облік)
- підготовка внутрішніх нормативно-правових актів (інструкцій, положень, посадових інструкцій, протоколів та ін.)

Юристконсульт

с 11.2012 по 04.2014 (1 год 5 месяцев)
ТОВ, Черкаси (електроенергія)

- представлення інтересів підприємства в органах державної влади, листування з органами державної влади
- претензійно-позовна діяльність (складання претензій, позовних заяв, клопотань, відзивів, заперечень на позовні заяви)
- досудове врегулювання спорів
- представництво інтересів в судах усіх інстанцій
- взаємодія з контролюючими органами та установами
- постійний моніторинг законодавства
- виконання завдань та доручень керівника

Юрист

с 10.2012 по 09.2015 (2 года 11 месяцев)
ФОП, Черкаси (юридична)

- консультації з правових питань
- представництво в судах різних інстанцій
- претензійно-позовна робота (складання різного роду претензій, позовних заяв, апеляційних і касаційних скарг, клопотань)
- досудове врегулювання спорів
- договірна робота (складання і правовий аналіз всіх видів договорів)
- системний аналіз нормативно-правових актів

Начальник управління кадрів - інспектор

с 03.2008 по 06.2012 (4 года 3 месяца)
ДП, Київ (транспорт)

- оформлення прийому, переведення, переміщень і звільнення працівників
- штатний розпис, облік особових справ
- облік трудових книжок
- складання табеля обліку робочого часу, заповнення листків непрацездатності, видача посвідчень та довідок
- оформлення трудових угод та договорів про матеріальну відповідальність, розробка посадових інструкцій
- підбір персоналу на вакантні посади, протоколювання співбесід та нарад
- досвід проведення ліквідаційної процедури на підприємстві
- виконання різнопланових та персональних завдань керівництва


Образование

Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі

Спеціальність «Правознавство», Київ

Высшее, с 09.2007 по 06.2008 (9 месяцев)

Національний університет імені Б.Х.

Кваліфікація бакалавр права, юрист, Черкаси

Неоконченное высшее, с 09.2003 по 06.2007 (3 года 9 месяцев)


Дополнительное образование

  • сертифікат НЦ «Профі-Кар’єра» 2013 - менеджер з персоналу зі знанням 1С: Зарплата і кадри 7.7; 8.2. (2013)
  • Сертифікат МЦТО - секретар-офіс-менеджер зі знанням ПК та кадрової роботи. (2008)

Дополнительная информация

Маю досвід роботи: ведення електронного документообігу (реєстрація вхідної та вихідної документації); створення організаційно-розпорядчої документації (накази, розпорядження, протоколи); контроль обігу внутрішніх службових документів, призначених до виконання; прийом вхідних дзвінків, факсів та кореспонденції; організація та протоколювання нарад.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: