Резюме от 16 марта 2017 PRO

Корнишова Марія Олександрівна

Діловод, спеціаліст з документообігу, 10 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
1 ноября 1988 (28 лет)
Город:
Киев

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Менеджер з персоналу

с 07.2014 по 02.2017 (2 года 7 месяцев)
ДП "Лісогосподарський інноваційно-аналітичний центр" (перейменовано з ДП "Укрлісконсалтинг"), Київ (надання аналітичних, інформаційних та консультаційних послуг у сфері лісового господарства)

оформлення прийому, переведення та звільнення працівників;
формування та ведення особових справ, особових карток працівників;
заповнення та ведення обліку трудових книжок, визначення трудового стажу працівників;
підготовка необхідних матеріалів для заохочення та нагородження працівників;
ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток;
складання звітності з кадрових питань;
ведення табелю обліку робочого часу працівників;
підготовка довідок з місця роботи;
оформлення листків тимчасової непрацездатності;
підготовка проектів наказів з кадрових питань;
пошук та підбір персоналу;
виконання інших доручень керівництва.

Помічник керівника

с 08.2013 по 07.2014 (11 месяцев)
ДП "Український лісогосподарський центр консалтингу та логістики "Урлісконсалтинг", Київ (надання аналітичних, інформаційних та консультаційних послуг у сфері лісового господарства)

робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
прийом та розподіл телефонних дзвінків;
організація та протоколювання нарад;
прийом відвідувачів;
контроль за своєчасним виконанням доручень керівника;
здійснення телефонних переговорів керівника;
підготовка необхідної інформації для керівника;
організація та ведення діловодства;
підготовка встановленої звітності;
виконання особистих доручень керівника.

Методист деканату

с 03.2012 по 06.2013 (1 год 3 месяца)
Національний університет "Острозька академія", Острог (освіта)

планування, координація та організація навчально-методичної роботи на факультеті та надання в цьому методичної допомоги кафедрам, викладачам і студентам;
ведення документації факультету (підготовка розкладів занять, заліково-іспитових сесій, графіку засідань Державної екзаменаційної комісії; ведення обліку студентів, їх успішності, аналіз підсумків сесій, захисту курсових та кваліфікаційних робіт, практик; підготовка проектів наказів, доповідних, розпоряджень декана факультету; підготовка, організація видачі та контроль за використанням бланків суворої звітності (екзаменаційні відомості, студентські квитки, залікові книжки, академічні довідки, особисті картки студентів, додатки до дипломів випускникам та ін.);
контроль за виконанням календарного графіка навчального процесу, розкладів занять і сесій, графіка захисту курсових і кваліфікаційних робіт;
виконання доручень декана.


Образование

Національний університет "Острозька академія"

Політико-інформаційний менеджмент, політологія, Острог

Высшее, с 09.2006 по 06.2011 (4 года 9 месяцев)


Дополнительное образование

  • підвищення кваліфікації за програмою "Правове регулювання трудових відносин. Кадрове діловодство" (2014, 5 днів)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    (на рівні впевненого користувача): MS Office (Word, Excel, Power Point), Internet, Е-mail, Skype; знання офісної техніки: ксерокс, сканер, принтер, факс, міні-АТС.

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Знання та навички: знання правил організації діловодства, законодавства про працю, етики ділового спілкування; володію навичками ведення документообігу; вмію працювати з великими масивами інформації.
Особисті якості: відповідальна, ввічлива, пунктуальна, тактовна, уважна, організована.
Проживаю в Дніпровському районі м. Київ


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: