- PRO
Ольга
Менеджер з постачання, продажу, викладач, адміністратор, кадровий працівник
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Луцьк
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3577250/
Досвід роботи
Менеджер з постачання (продажу)
з 06.2024 по нині
(3 місяці)
ТзОВ "Праймелектро", Луцьк (Енергетика)
Постачання матеріалів, обладнання, переговори з постачальниками та укладення договорів, ведення документації та звітності, пошук нових постачальників та взаємодія з ними, аналіз ринку та моніторинг нових пропозицій, управління запасами та планування закупівель, забезпечення своєчасної доставки матеріалів до точки призначення, контроль якості продукції. Досвід роботи з 1С (прихід, реалізація, формування рахунків, видаткових накладних, вимог накладних, інвентаризація, оприбуткування товарів).
Діловод
з 07.2018 по нині
(6 років 2 місяці)
ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ КОМПО», Луцк (продаж та обслуговування обладнання для харчової промисловості)
Забезпечення ведення кадрової роботи, а саме – ведення особових справ працівників, трудових книжок, наказів (прийому на роботу, відпустки, звільнення), співпраця з центром зайнятості.
Підготовка та заключення договорів, угод, контрактів, в тому числі міжнарождних (купівлі-продажу, поставки, цивільно-правові, трудові, позички, сервісного обслуговування, демонстрації, перевезень), реєстрація в базі 1С.
Прийом та обробка замовлення клієнтів, оформлення необхідних документів, пов'язані з відвантаженням продукції для клієнтів компанії. Підтримка в актуальному стані даних про клієнтів в інформаційній базі 1С компанії. Узгодження з клієнтами умов, що стосуються цін, дат відвантаження і способів доставки продукції.
Організація замитнення та розмитнення вантажів, підготовка необхідної документації (фактури, інвойси, пакувальні листи, контракти), співпраця з брокерами.
Ведення ділової документації (накази, протоколи, розпорядження, вхідні та вихідні листи, формування звітності, заявки), організація життєдіяльності офісу (канцтовари, мобільний зв'язок, пошта), виконання різнопланових доручень керівництва (реклама, дизайн, організація участі у виставках, форумах, конференціях, бізнес-проектах, бронювання готелів, квитків, міжнародні поштові відправлення, підписання договорів на надання послуг та постачання продукції, зустріч іноземних партнерів), прийом та реєстрація міжнародних телефонних та електронних запитів.
Офіс-адміністратор
з 05.2017 по 06.2018
(1 рік 1 місяць)
ТзОВ "ДейріКо", Луцьк (Виробництво та постачання білкових продуктів та сухих молочних сумішей)
Ведення ділової документації (накази, протоколи, розпорядження, вхідні та вихідні листи, формування звітності, заявки), організація життєдіяльності офісу (канцтовари, мобільний зв'язок, пошта, зразки продукції), виконання різнопланових доручень керівництва (реклама, дизайн, організація участі у виставках, форумах, конференціях, бізнес-проектах, бронювання готелів, квитків, міжнародні поштові відправлення, підписання договорів на надання послуг та постачання продукції, зустріч іноземних партнерів), прийом та реєстрація міжнародних телефонних та електронних запитів.
Спеціаліст по рботі з клієнтами
з 03.2017 по 04.2017
(1 місяць)
АХА Страхування, Луцьк (Страхові послуги)
Надання страхових послуг
Секретар, фахівець з аналізу ринку праці, викладач, офіс-адміністратор
з 10.2003 по 08.2016
(12 років 10 місяців)
Східноєвропейський національний університет імені лесі Українки імені Лесі Українки, Луцьк (Освіта, наука)
Виконання доручень керівництва, ведення кадрового діловодства ( видача довідок, реєстрація та відправлення пошти, складання кадрової звітності, написання наказів, службових подань, протоколів, формування особових справ, здача документів в архів).
Довгостроковий досвід викладацької та наукової роботи ( робота зі студентами, написання та публікація наукових статей, участь у науково-практичних конференціях, складання навчальних програм ).
Захист кандидатської дисертації
Освіта
МАУП
Право, Луцьк
Вища, з 2003 по 2005 (2 роки)
Волинський державний університет імені Лесі Українки
Географічний факультет, екологія та охорона навколишнього середовища, Луцьк
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Інновації у сфері освіти ( Братслава, Словаччина ), 2016 Видавнича та проектна діяльність в країнах Європейського Союзу (Прага)
2016
Курс англійської мови за методом Каллана
2016
Бізнес-англійська, онлайн-курс Prometheus
2017, 5 тижнів
Практичний динамічний курс англійської мови з викладачами зі США MGI
26.06.2017 - 07.07.2017
PROMETHEUS "Фундамент HR"
2024
Дія.Освіта "HR-спеціаліст"
2024
Дія.Освіта "Рекрутер"
2024
Дія.Освіта "Логіст"
2024
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- 1С
- MS PowerPoint
- Ведення кадрового діловодства ( видача довідок, реєстрація та ві
Знання мов
- Англійська — середній
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Комунікабельна, стресостійка, енергійна, в роботі націлена на результат, відповідальна, швидко вчусь новому, організаторські здібності, активна життєва позиція.
Наявність водійских прав, стаж водіння 15 років.
Схожі кандидати
-
Помічник керівника, HR-спеціаліст (PP, HR-менеджер, HR-рекрутер), Assistant Media Buyer
Луцьк, Київ -
Фахівець з якості, менеджер з продажу та закупівель, адміністратор, завсклад
15000 грн, Луцьк -
Флорист, менеджер з продажу, адміністратор
15000 грн, Луцьк -
Менеджер з продажу, постачання
30000 грн, Луцьк -
Керівник відділу, регіональний менеджер (управління персоналом, HR), диспетчер
Луцьк