Резюме від 2 серпня 2020 PRO

Філіпчук Ольга Федорівна

Викладач, адміністратор, менеджер, кадровий працівник

Повна зайнятість.

Вік:
39 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Діловод

з 07.2018 по нині (2 роки 1 місяць)
ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ КОМПО», Луцк (продаж та обслуговування обладнання для харчової промисловості)

Забезпечення ведення кадрової роботи, а саме – ведення особових справ працівників, трудових книжок, наказів (прийому на роботу, відпустки, звільнення), співпраця з центром зайнятості.
Підготовка та заключення договорів, угод, контрактів, в тому числі міжнарождних (купівлі-продажу, поставки, цивільно-правові, трудові, позички, сервісного обслуговування, демонстрації, перевезень), реєстрація в базі 1С.
Прийом та обробка замовлення клієнтів, оформлення необхідних документів, пов'язані з відвантаженням продукції для клієнтів компанії. Підтримка в актуальному стані даних про клієнтів в інформаційній базі 1С компанії. Узгодження з клієнтами умов, що стосуються цін, дат відвантаження і способів доставки продукції.
Організація замитнення та розмитнення вантажів, підготовка необхідної документації (фактури, інвойси, пакувальні листи, контракти), співпраця з брокерами.
Ведення ділової документації (накази, протоколи, розпорядження, вхідні та вихідні листи, формування звітності, заявки), організація життєдіяльності офісу (канцтовари, мобільний зв'язок, пошта), виконання різнопланових доручень керівництва (реклама, дизайн, організація участі у виставках, форумах, конференціях, бізнес-проектах, бронювання готелів, квитків, міжнародні поштові відправлення, підписання договорів на надання послуг та постачання продукції, зустріч іноземних партнерів), прийом та реєстрація міжнародних телефонних та електронних запитів.

Офіс-адміністратор

з 05.2017 по 06.2018 (1 рік 1 місяць)
ТзОВ "ДейріКо", Луцьк (Виробництво та постачання білкових продуктів та сухих молочних сумішей)

Ведення ділової документації (накази, протоколи, розпорядження, вхідні та вихідні листи, формування звітності, заявки), організація життєдіяльності офісу (канцтовари, мобільний зв'язок, пошта, зразки продукції), виконання різнопланових доручень керівництва (реклама, дизайн, організація участі у виставках, форумах, конференціях, бізнес-проектах, бронювання готелів, квитків, міжнародні поштові відправлення, підписання договорів на надання послуг та постачання продукції, зустріч іноземних партнерів), прийом та реєстрація міжнародних телефонних та електронних запитів.

Спеціаліст по рботі з клієнтами

з 03.2017 по 04.2017 (1 місяць)
АХА Страхування, Луцьк (Страхові послуги)

Надання страхових послуг

Секретар, фахівець з аналізу ринку праці, викладач, офіс-адміністратор

з 10.2003 по 08.2016 (12 років 10 місяців)
Східноєвропейський національний університет імені лесі Українки імені Лесі Українки, Луцьк (освіта)

Виконання доручень керівництва, ведення кадрового діловодства ( видача довідок, реєстрація та відправлення пошти, складання кадрової звітності, написання наказів, службових подань, протоколів, формування особових справ, здача документів в архів).
Довгостроковий досвід викладацької та наукової роботи ( робота зі студентами, написання та публікація наукових статей, участь у науково-практичних конференціях, складання навчальних програм ).
Захист кандидатської дисертації


Освіта

Волинський державний університет імені Лесі Українки, МАУП

Географічний, екологія; Право, Луцьк
Вища, з 09.1998 по 07.2005 (6 років 10 місяців)


Додаткова освіта

  • Інновації у сфері освіти ( Братслава, Словаччина ), 2016 Видавнича та проектна діяльність в країнах Європейського Союзу (Прага) (2016)
  • Курс англійської мови за методом Каллана (2016)
  • Бізнес-англійська, онлайн-курс Prometheus (2017, 5 тижнів)
  • Практичний динамічний курс англійської мови з викладачами зі США MGI (26.06.2017 - 07.07.2017)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Кваліфікований користувач Microsoft Office ( Exel, Word, Power Point), 1С.
    Навики роботи з Internet.
  • Ведення кадрового діловодства ( видача довідок, реєстрація та ві (13 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Комунікабельна, стресостійка, енергійна, в роботі націлена на результат, відповідальна, швидко вчусь новому, організаторські здібності, активна життєва позиція


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: