- PRO
Юлія
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера, 30 000 грн
- Розглядає посади:
- Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера, Оператор 1C, Постачальник
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 53 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3584368/
Досвід роботи
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
з 05.2024 по 01.2025
(8 місяців)
Tarantino Family, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
При прийому на роботу проходила перевірку на Поліграфі.
Рознесення та проведення первинних документів (Видаткові накладні, Акти виконаних робіт,...) в 1С;
•Проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами (постачальники);
•Контроль кредиторської, дебіторської заборгованості контрагентів;
•Своєчасний моніторинг електронного документообігу M.E.Doc, Вчасно;
•Контроль надходження оригіналів первинних документів та своєчасне відображення господарських операцій в 1С;
•Друк первинний документів, архівування бухгалтерських документів;
•Підготовка документів для головного бухгалтера;
•Виконання доручень керівництва.
• звірка з контрагентами : контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
Підготовка аналітичних файлів та даних первинної документації у програмі 1С 8 (прибуткові та видаткові документи, формування актів виконаних робіт, рахунків та актів звірок). Контроль проведення документів по реалізації та по обліку товарів та послуг, контроль взаєморозрахунків з клієнтами. Систематизація та архивування документації, відправка документів.
Бухгалтер по первинній документації, касир
з 08.2022 по 05.2024
(1 рік 9 місяців)
ТОВ "Електромир-Київ", Київ (Енергетика)
Рознесення та проведення первинних документів (Видаткові накладні, Акти виконаних робіт,...) в 1С;
•Проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами (постачальники);
•Контроль кредиторської, дебіторської заборгованості контрагентів;
•Своєчасний моніторинг електронного документообігу M.E.Doc, Вчасно;
•Контроль надходження оригіналів первинних документів та своєчасне відображення господарських операцій в 1С;
•Друк первинний документів, архівування бухгалтерських документів;
•Підготовка документів для головного бухгалтера;
•Виконання доручень керівництва.
• звірка з контрагентами : контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
Прийом та видача грошових коштів (готівка та термінал але без РРО), контроль за надходженням та підготовка первинної документації. Підготовка аналітичних файлів та даних первинної документації у програмі 1С 8 (прибуткові та видаткові документи, формування актів виконаних робіт, рахунків та актів звірок). Контроль проведення документів по реалізації та по обліку товарів та послуг, контроль взаєморозрахунків з клієнтами. Систематизація та архивування документації, відправка документів.
Бухгалтер-касир
з 10.2020 по 02.2022
(1 рік 4 місяці)
РД-Буд Партнер, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Работа с первичными и кассовыми документами. Подробности по телефону.
Касир-бухгалтер
з 06.2019 по 09.2020
(1 рік 3 місяці)
ТОВ "ОРИОН", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Учёт денежных средств с занесением информации в 1С 8.3 , поступление товаров и услуг (упр.учёт) по кассовым приходно-расходным документам, расчёт зарплаты по рабочим профессиям в Экселе, составление отчетов руководству и т.д (подробнее информацию могу рассказать только по телефону). А также есть опыт работы как офис-менеджера и администратора офиса 4 месяца на периоде карантина. А именно : обеспечение жизнедеятельности офиса 30 чел. (заказ воды, кофе, чая, хоз.и канц.товаров), контроль за чистотой на кухне в офисе, контроль уборщицы по качеству уборки, вызов мастеров при необходимости в случаях поломки офисного оборудования или сантехники или электрики, контроль по оплатам расходов офиса и корп.связи, контроль работников по посещаемости, их табелирование, составление писем, получение и отправка почты и т.п.)
Бухгалтер-кассир
з 10.2016 по 05.2019
(2 роки 7 місяців)
Магазин "Планета цветов", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Приход-расход наличных, внесение нового товара, акты списания, инвентаризация товара, сверка проплат по клиентам, предоставление счетов на оплату по безналу, др. поручения гл.бухгалтера и директора. А также параллельно занималась обязанностями офис-менеджера и администратора магазина (обеспечение жизнедеятельности магазина (6 чел.персонала), закупка попутных принадлежностей и товаров для реализации в дополнение для оформления цветочных композиций, работа с текущими возражениями и пожеланиями клиентов, анализ движения средств на корп.карточке, выполнение платежей по аренде и коммунальным расходам и т.п.)
Специалист сопровождения отдела продаж
з 09.2007 по 07.2015
(7 років 10 місяців)
ВТБ БАНК, Киев (Финансы, банки, страхование)
Освіта
Кременчугский гос.политехнич.университет
Менеджмент организации, менеджер-экономист, Кременчуг
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Киевский гос.пед.университет им. Драгоманова, курс "Документознавство та діловодство"
2016, 3 месяца
учеб.центр "Профиресурс" "1С 8.3 для менеджера"
октябрь 2016
"Курсы бухгалтеров «с нуля» + 1С Бухгалтерия 8.3." УЦ "Практикум"
декабрь 2017 - январь 2018
"Основи роботи в програмі ВАS для бухгалтера", навчальний центр "Пульс".
2022 рік, 1 місяць
Знання і навички
- 1С
- Пользователь ПК
- Работа с оргтехникой
- Знание офисных программ
- BAS
- Почтовый клиент
- Общий стаж работы в банках около 10 лет от кассира до экономиста
- Здатність до навчання
- 1С:Бухгалтерія
- MS Excel
- M.E.Doc
Знання мов
Англійська — початковий
Додаткова інформація
Кратко о себе. Общий стаж в банках больше 10 лет от кассира до экономиста. Имеется опыт также как секретаря и офис-менеджера. Мои преимущества - жизненный опыт, усидчивость, внимательность, быстрая обучаемость, аналитический склад ума. Готова слушать и обучаться новому. А так же есть опыт по таким видам работ: инкассация и ведение кассы предприятия, формирование кассовой отчётности, выдача авансов и зарплат работникам предприятия, составление аналитической и др.отчётности как в 1С так и в офисных программах. Т.к. здесь невозможно описать подробно мои прошлые обязанности - большая просьба читайте информацию по местам моих бывших мест работы. По размеру оплаты труда всегда можно договориться. Заранее спасибо за понимание. Только 8-ми часовой рабочий день и районы Левого берега или центр, не дальше. Готова слушать и обучаться новому. По размеру оплаты труда всегда можно договориться. Заранее спасибо за понимание.
Схожі кандидати
-
Помічник бухгалтера, бухгалтер з первинної документації
Київ, Дистанційно -
Бухгалтер з первинної документації, помічник гол. бухгалтера
40000 грн, Київ, Краматорськ -
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
Київ, Дистанційно -
Помічник бухгалтера, бухгалтер з первинної документації
15000 грн, Київ -
Бухгалтер по первичной документации, помощник бухгалтера
Київ