Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 28 вересня 2023 PRO

Христина

Контент-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Контент-менеджер

з 03.2019 по 01.2022 (2 роки 10 місяців)
Фріланс платформи, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

В мої обов'язки входило:
- Наповнення сайту (зображення, опис)
- Редагування розмітки зображення та тексту
- Первинна обробка фото
- Формування задач для різних відділів (маркетингу, ІТ, бухгалтерії)
- Первинна обробка запитів користувачів (клієнтів конкретного сайту). Мається на увазі тех. підтримка через електронну пошту, адмінку сайту
- Налаштування роботи електронної пошти (Google Analytics)
- Виконання поставлених задач щодо SMM (працюючі тексти, унікальні тексти, тексти для продажу)
- Створення документації (написання) щодо того що надає компанія (товари/послуги) відповідно до правил компанії та законодавства України.
- Активне ведення сторінки в соц. мережах (Instagram, Telegram)

Мої навички:
- Офісні програми (впевнений користувач)
- Використання платформ для провірки унікальності текстів (plag.com, lib.zsmu.edu.ua, Copywritely)
- Photoshop (базові знання)
- HTML (базові знання)
- CRM системи (впевнений користувач)
- Моя швидкість знаходження інформації (картинки/фото і тексту) в залежності від складності складає від 30с до 3хв (мається на увазі весь процес від знаходження до розміщення)

Керівник групи продажів, супервайзер

з 03.2018 по 03.2019 (1 рік)
Е-комерц консалтинг. Green Balans, Киев (Роздрібна торгівля)

Керівник групи продажів, супервайзер.
Е-комерц консалтинг. Green Balans, Київ (Інтернет магазин зі своїм Call-центром)

Обов'язки:
- контролювати дотримання графіка фахівцями, та забезпечувати заміну фахівців у разі їх відсутності;
- оцінювати якість роботи кожного оператора, працювати над підвищенням показників продажу;
- оцінювати раціональне використання робочого часу спеціалістом, моніторити активність спеціалістів;
- Працювати на збільшення показників КПЕ співробітників;
- вести спостереження за професійною поведінкою працівників, вказувати на помилки фахівців та попереджати про необхідність їх усунення;
- виконувати перевірку та роботу з фахівцями з контролю якості спеціалістів відповідно до термінів установлених регламентом;
- проводити роботу зі стажистами та новими співробітниками;
- Організація групових прослуховування;
- Організація індивідуальних прослуховування;
- складати звітність про готовність кожного спеціаліста до виконання тих чи інших завдань, а також про досягнуті працівниками результати;
- Забезпечувати взаємозв'язок підлеглого колективу з іншими підрозділами підприємства;
- своєчасно доводити до відома підлеглих працівників інформацію про зміни та нововведення компанії;
- складати свій графік роботи

Завдання:
- моніторити коректність закриття заявки/замовлення;
- моніторити % скасування за офферами (кожну годину) та в терміновому порядку проводити роботу над виправленням помилок, що призведе до зростання показників;
- Складання звітності (щоденна, щотижнева, місячна) за результатом виконання та/або не виконання завдань та/або обов'язків підлеглих та своїх.

Спеціаліст із залучення нових клієнтів

з 08.2017 по 12.2017 (4 місяці)
EVO Company. ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА, Киев (Роздрібна торгівля)

Робота із зареєстрованими клієнтами:
-Навчання;
- Консультація;
- Налаштування особистого кабінету;
- пошук тендеру за критеріями клієнта;
- ідентифікація клієнта як підприємця та/або представника організації.
Робота з тендерною документацією
- Допомога у вивченні тендерного технічного завдання клієнту.
Виконання плану поставленого керівником у розрізі за конкретний період (місяць):
- Плану дзвінків;
- Опрацьованих клієнтів;
- Налаштованих особистих кабінетів;
- Верифікованих клієнтів.
Комунікація між відділами:
- Інших акаунтів;
- Маркетингу;
- юридичного;
- Діловодства.

Оператор callcenter

з 10.2016 по 04.2017 (6 місяців)
ONE CLUB, Киев (Роздрібна торгівля)

-Робота з клієнтами (консультація з підбору розміру, допомога в оформленні замовлення з сайту, допомога в
здійснення повернення, допомога у здійсненні оплати on-line за допомогою програми LiqPay)
-Робота в таких програмах як:
-Outlook
-Google Docs
-Excel
-Адмінка сайту

Досягнення:
Посада супервайзера.

Project Management

з 04.2016 по 10.2016 (6 місяців)
Media Management System, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
- ведення проектів (контроль якості, термінів);
- комунікації із замовником (узгодження планів, термінів, вимог);
- робота у проектній команді;
- Ведення поточної документації:
- Календарні плани;
- функціональні вимоги;
- поточні звіти;
- участь у процесі продажу та укладання договорів (у тому числі участь у тендерах);
- постпроектне ведення замовників та додатковий продаж.

Менеджер з продажу

з 09.2013 по 04.2016 (2 роки 7 місяців)
BoutiqueTV, Киев (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- обробка дзвінків;
- робота з клієнтами;
- Оформлення замовлень;
- робота з "теплою" базою клієнтів;
- робота із запереченням;
- Оформлення звітів про виконану роботу.
Досягнення: від оператора контакт центру до менеджера з продажу, вихідна лінія.

Освіта

НУБіП

Менеджер з організації виробництва, факультет аграрного менеджменту, Київ
Незакінчена вища, з 2015 по 2019 (4 роки)

Заочне відділення

МАТБНАУ

Менеджер організації виробництва, факультет організації виробництва, Київська обл., Обухівський р-н, с. Маслівка
Середня спеціальна, з 2011 по 2014 (3 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Office MS Word MS PowerPoint Windows MS Access MS Outlook Linux 1С:Підприємство Ubuntu amoCRM 3CX

Знання мов

Англійська — початковий

Рекомендації

  • Кузьменко Ярослава Петрівна

    Кузьменко Ярослава Петрівна

    Начальник відділу продажу, media management system

    Контактні дані приховані
  • Паршичев Антон Олексійович

    Паршичев Антон Олексійович

    Начальник відділу продажу, BoutiqueTV

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особисті якості:
- Організована;
- дисциплінована;
- творча;
- вмію слухати та виконувати поставлені завдання;
- Є почуття гумору;
- є музична освіта;
- швидко навчаюсь;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: