Резюме от 21 мая 2017

Янишівська Галина Василівна

SMM-менеджер

Неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
30 июня 1976 (40 лет)
Город:
Львов


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Керівник з маркетингу і продажів

с 02.2017 по 05.2017 (3 месяца)
ТзОВ Горгани, Львів (Туристичне спорядження)

Побудова структури маркетингу, відділу роздрібного продажу та підрозділу гуртового продажу.
Створення стратегії просування мережі магазинів і ексклюзивних ТМ компанії. Створення стратегії просування компанії і ТМ (8 ТТ) в соціальних мережах, контент план.

Директор

с 09.2016 по 01.2017 (4 месяца)
Швейне підприємство (запуск), Львів (швейна галузь)

Запуск швейного цеху: пошук приміщення, підбір людей, закупка обладнання, створення базової + бонусної системи роботи, створення інтернет-магазину.

директор з маркетингу

с 06.2013 по 09.2016 (3 года 3 месяца)
Хлібпром, Львів (хлібна галузь)

Стратегічний і тактичний маркетинг для ВС і ВВ на хлібному та кондитерському ринку. Робота з асортиментом, ціноутворення.
Трейд маркетингу і ПР.
Відповідальність за маржинальний дохід категорій, асортиментну і цінову політику, представленість ТМ на ринку, просування в оффлайні та в онлайні.

В хлібному напрямку підняла рівень продажу "замороженого хлібу" (ВВ ринок) у 3 рази з протягом 2014-2016 рр. Розширила категорії заварних хлібів, і як результат в 1 половині 2016 року продажі виросли на 50 відсотків порівняно з аналогічним періодом 2015 року. Створила ТМ "Хліб по-львівськи" з акцентом на складнорецептурні хліби "з історією". Дана ТМ створення для розкриття теми хлібопечення у Львові, адже Львів був відомий ще у 14 ст. своїми житніми заварними хлибами. "Хліб по-львівськи" має вийти на ринок у вересні 2016 року.

В кондитерському напрямку створила масову ТМ "Любляна", запустила лінійку круасанів. Розвинула преміальну ТМ "Бандінеллі".

Директор з маркетингу

с 08.2005 по 04.2013 (7 лет 8 месяцев)
молочна компанія Галичина, Львів (молочна галузь)

Створення з "0" і просування ТМ "Галичина". Розробка стратегії бренду, позиціонування, асортименту, упаковки, методів просування включно з ТБ, трейд маркетинг, ПР стратегія ТМ і компанії.

Відповідальність за долю ринку, асортиментну і цінову стратегію, рівень знання ТМ, ефективність трейд маркетингу та ПР.

Я створила лінійку йогуртів "Галичина" і в 2009-2010 рр. наша доля ринку була вища за "Данон" і складала 45 відсотків.

Менеджер ПР

с 07.2002 по 08.2005 (3 года 1 месяц)
Львівька пивоварня, Львів (пивна галузь)

Просування ТМ і підприємства у ЗМІ, організація медіа заходів.
Брала участь у організації Першого українського музею пивоваріння.


Образование

Львівський інститут менеджменту

Менеджмент організації, Львів

Высшее, с 09.2002 по 03.2005 (2 года 6 месяцев)

Українська академія друкарства

Журналістика і редагування, Львів

Высшее, с 09.1993 по 06.1998 (4 года 9 месяцев)


Знание языков

  • Англійська — эксперт
  • Російська — эксперт
  • Польська — средний

Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: