Резюме от 24 июля 2017

Мельник Оксана Сергіївна

Економіст

Полная занятость.

Дата рождения:
31 января 1986 (31 год)
Город:
Винница


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Образование

Білоцерківський державний аграрний університет

Економічний, облік і аудит, Біла Церква

Высшее, с 09.2003 по 07.2008 (4 года 10 месяцев)


Дополнительная информация

Резюме
Мельник Оксана Сергіївна
Дата народження: 31.01.86р
Місце проживання: м. Вінниця вул. проспект Юності 44
Вік: 31 рік
Сімейний стан: неодружена
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: 2003-2008р - Білоцерківський державний аграрний
університет
Факультет: економічний
Спеціальність: облік і аудит, магістр

Досвід роботи:
економіст відділу операційної роботи
01.08.2013р- 27.06.2014р
ПАТ «БРОКБІЗНЕСБАНК»
Обов’язки на займаній посаді: обробка та контроль зарахування заробітних плат, пенсій згідно відомостей по зарплатним проектам, відображення в бухгалтерському обліку завантаження/розвантаження банкоматів, контроль по веденню розрахунків по оренді, охороні, комунальним та іншим господарським платежам, контроль дебіторської заборгованості, контроль обліку основних засобів та нематеріальних активів.

спеціаліст I категорії відділу фінансового забезпечення
03.08.2012р-28.12.2012р
Вінницький обласний військовий комісаріат
Обов’язки на займаній посаді: складання платіжних доручень, реєстрів фінансових та юридичних зобов’язань, ведення обліку кредиторської та дебіторської заборгованості за бюджетними коштами установи, складання звіту по заборгованості форма 7, ведення книги обліку поточних рахунків та розрахунків.

економіст
08.02.2010р-31.12.2010р
29.08.08р-01.05.09р
ДП МОУ «Білоцерківський військовий торг» ;
Обов’язки на займаній посаді: перевірка актів виконаних робіт, формування зведених реєстрів, виписка рахунків-фактур, проведення інвентаризації, аналіз витрат, підготовка тендерної документації, робота з договорами, ведення листування.

Робота з комп’ютером: Microsoft Word, Microsoft Excel, СМS-centre, ОДБ PROFIX, Парус, Інтернет.
Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, аккуратність, здатність до швидкого навчання.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: