Резюме от 14 июля 2017

Коваль Ольга Олександрівна

Секретарь, деловод, продавец, консультант

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
1 февраля 1986 (31 год)
Город:
Овруч

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Уверенный пользователь ПК

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ

Коваль Ольга Олександрівна

Вік: 30
Місто проживання: м. Овруч, Житомирська обл.
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Посада: секретар-діловод

Мета:
Отримання посади секретаря, діловода, продавця непродовольчих товарів, помічник юриста, та ін. Цікава робота з перспективою кар'єрного, професійного росту. Стабільна заробітна плата.

Досвід роботи:

Назва компанії: ПП Кафе
Посада: офіціант, бармен
Період роботи: 2005 — 2009
Обов’язки:
-Консультування гостей ресторану про особливості страв і напоїв. Надання допомоги при складанні замовлення. Консультування з часу приготування страв. Прийом замовлень від клієнта ресторану. Подача страв та напоїв відповідно до встановлених правил обслуговування.
Вживання заходів по вирішенню проблем, що виникли у клієнта, в рамках своєї компетенції. Подача замовлених страв гостям. Надання рахунку гостям. Отримання і контроль оплати по рахунках.

Назва компанії: магазин «Золото»
Посада: продавець-консультант
Період роботи: 2009-2010
Обов’язки:
- консультування клієнтів, здійснення продажів, післяпродажне обслуговування, підтримання чистоти.

Назва компанії: Центр дитячої та юнацької творчості Овруцького району Житомирської обл.
Посада: секретар-діловод
Період роботи: 2011- 2016
Обов’язки:
- ведення діловодства (особові справи працівників, книги наказів, книги вхідних та вихідних документів, тощо);
- викликаю за дорученням директора працівників, вихованців закладу;
– організовую телефонні переговори директора, приймаю і передаю телефонограми, записую у разі відсутності директора прийняті повідомлення і довожу до його відома їх зміст;
– передаю та приймаю інформацію щодо роботи ЦДЮТ;
– друкую за вказівкою директора різні документи й матеріали;
– приймаю кореспонденцію, що надходить на ім’я директора, систематизую її відповідно до прийнятого в закладі порядку і передаю її після розгляду до виконавців.

Освіта

Навчальний заклад: Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права
Ступінь: вищий навчальний заклад освіти І рівня акредитації
Назва спеціальності: правознавство, кваліфікація -юрист
Період навчання: 2003-2006 р

Вміння та навики

мови: російська, українська, англійська - базовий
комп'ютерна грамотність: Word, Ехсеl, PowerPoint,Інтернет і т.д.
знайома з діловодством, діловою документацією, веденням табелю обліку робочого часу, кадровою документацією (накази, звітність)

Додаткова інформація

Комунікабельність, відповідальність, креативність та художній смак. Готовність до навчання та вдосконалення знань.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: