Резюме от 5 апреля 2017

Жайворінок Світлана

Провідний інспектор з кадрів, 6 000 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость.

Дата рождения:
21 февраля 1976 (41 год)
Город:
Борисполь
Готов переехать в:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Провідний інспектор з кадрів

с 06.2011 по наст. время (6 лет 6 месяцев)
ПрАТ "Альба Україна", Бориспіль (фармдистрибютор)

•Ведення кадрового діловодства (оформлення документів на прийом, звільнення працівників; формування та ведення особових справ; заповнення трудових книжок; ведення книги обліку руху трудових книжок, журналу реєстрації кадрових наказів; складання графіків відпусток, оформлення листків непрацездатності; ведення обліку фактично використаних відпусток; складання та подання звітів з кадрів; формування архіву особових справ.
•Ведення бази даних підприємства в 1С 8,2.
•Підготовка і здача звітності до центру зайнятості
•Плідна співпраця з ФССНВ, оформлення путівок працівникам.

Спеціаліст з питань кадрової роботи

с 03.2007 по 04.2011 (4 года 1 месяц)
Управління праці та соціального захисту населення Бориспільської РДА, Бориспіль (Державна служба)

Ведення кадрового діловодства (оформлення документів на прийом, звільнення працівників; формування та ведення особових справ; заповнення трудових книжок; ведення книги обліку руху трудових книжок, журналу реєстрації кадрових наказів; складання графіків відпусток, оформлення листків непрацездатності; ведення обліку фактично використаних відпусток; складання та подання звітів з кадрів; формування архіву особових справ.


Образование

Київський славістичний університет

Спеціаліст з обліку та аудиту, Бориспіль

Высшее, с 09.2007 по 05.2010 (2 года 8 месяцев)


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Упевнений користувач ПК (стандартні програми MS Office, 1С 8.2, Lotus Notes) та оргтехніки.

Знание языков

  • Русский — эксперт

Дополнительная информация

Професійні навички:
•знання діючого трудового законодавства України та вміння застосувати ці знання у практиці
•знання кадрового та загального діловодства
•знання правил складання та оформлення документації (в тому числі – наказів, ділових листів та ін.)
•навички співпраці з контролюючими органами

Комп'ютерні навички:
•Упевнений користувач ПК (стандартні програми MS Office, 1С 8.2, Lotus Notes) та оргтехніки.
Вільно володію російською та українською мовами.

Особисті якості:
Комунікабельність, привітність, стресостійкість, відповідальність, дипломатичність, ініціативність, наполегливість, доброзичливість, енергійність.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: