Резюме от 21 августа 2017

Зелінський Петро Павлович

Директор, начальник виробництва

Полная занятость.

Дата рождения:
10 марта 1978 (39 лет)
Город:
Луцк
Готов к переезду:
Житомир


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Начальник відділу якості, стандартизації і сертифікації виробництва

с 12.2014 по 04.2016 (1 год 4 месяца)
ТзОВ "Агротехніка", Луцьк (Виробництво комбікормів)

Впровадження систем якості на підприємстві (ISO-HACCP). Розробка нової документації, визначення небезпечних факторів, проведення програм передумов, проведення навчання працівників у відповідності до стандартів, впровадження нової системи на підприємстві.
Проходження навчання по курсу «Внутрішній аудит та оцінка ІСМ відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2008, GMP+FSA та ISO 19011:2011» і по курсу «Внутрішній аудит та оцінка системи менеджменту безпеки харчової продукції відповідно до вимог стандарту ISO 22000:2005 (HACCP, Codex Alimentarius) та ISO 19011:2011» . Проведення внутрішніх аудитів в виробничих підрозділах.
Адміністративна робота. Проведення заходів по підготовці та навчанню працівників.
Контроль роботи відділу контролю якості підприємства та підлеглими виробничим лабораторіями.
Підготовка документації та отримання експлуатаційних дозволів підприємства.
Формування єдиної політики з якості, стандартизації і сертифікації підприємства на основі аналізу стану і тенденції розвитку галузі. Керівництво роботою по інноваційному впровадженню нових систем якості та проведення сертифікацій за міжнародними стандартами.
Забезпечення випуску підприємством якісної і конкуренто – здатної продукції.
Запобігання випуску підприємством продукції, що не відповідає вимогам стандартів і технічним умовам.
Перевірка матеріальних ресурсів, що надходять на підприємство, (сировини, матеріалів, напівфабрикатів) і підготовка висновків про відповідність їхньої якості стандартам, технічним умовам.
Операційний контроль на всіх стадіях виробничого процесу (виробництво кормів готових, олій, макух, екструдату).
Проведення вибіркового інспекційного контролю якості окремих технологічних операцій (у тому числі транспортування).
Забезпечення вилучення з обороту продукції, що є невідповідною або небезпечною при неможливості (недоцільності) усунення даних невідповідностей.
Організація двостороннього обміну інформацією про якість готової продукції зі споживачами.
Приймання участі при розробці та державної реєстрації технічних умов підприємства на новий вид продукції. Своєчасне проведення заходів, пов'язаних із введенням нових нормативів і стандартів.
Аналіз рекламацій, вивчення причин виникнення невідповідностей на виробництві, під час зберігання та транспортування.
Розробка пропозицій по підвищенню якості продукції, що випускається, а також по підвищенню вимог до якості використаних підприємством матеріальних ресурсів (сировини, матеріалів).
Забезпечення лабораторного якісних показників та показників безпеки сировини (зернової групи, олійно-білкової, мінеральної групи) під час вхідного контролю, при зберіганні,транспортуванні, виробництві та відвантажені. Забезпечення лабораторним контролем елеваторів під час приймання, сушки, доочистки, зберіганні та відвантажені зернової та олійно-білкової групи сировини.

Керівник філіалу

с 05.2012 по 03.2014 (1 год 10 месяцев)
ПрАТ «Трубний завод «Трубосталь», Луцьк (Виробництво сталевих труб)

Відкриття філіалу підприємства «з нуля» (оренда приміщення, проведення ремонтних робіт, забезпечення всім необхідним для роботи: обладнання, меблі, комп’ютерна та оргтехніка, спеціальні засоби, отримання всіх необхідних документів на початок роботи).
Робота з контролюючими (податкова, пожежні, органи державної влади, санітарна інспекція) та дозвільними органами (отримання дозволів на торгівлю, торгівельних патентів, реєстрація РРО).
Проходження спеціального навчання з охорони праці, пожежно-технічного навчання, електробезпека (V група до та вище 1000 В ), правил будови та безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском, правил будови та безпечної експлуатації вантажопіднімальних кранів.
Підготовка виробничого та офісного персоналу до виконання ним своїх обов’язків. Організація проведення ремонтних робіт виробничого устаткування механічних ділянок та вантажопіднімальних кранів.
Досвід активних продаж та проведення аналізу і моніторингу ринку.
Адміністративна робота. Досвід формування колективу та керування підлеглими працівниками. Проведення заходів по підготовці та навчанню працівників. Розробка системи заохочення співробітників.
Розробка бізнес-планів, складання місячних та річних бюджетів підприємства.
Робота з клієнтом від прийому заявки до контролю своєчасної оплати та поставки товару замовнику.
Робота з рекламодавцями. Підготовка та проведення промоакцій та презентацій.
Формування політики ціноутворення , складання прайс-листів, розробка політики знижок.
Проведення перевірок якості роботи працівників, визначення факторів, що заважають виконувати працівниками своїх обов’язків, розробка програм вдосконалення ефективного використання робочого часу.
Проведення переговорів та підписання контрактів.
Знання бухгалтерського і управлінського обліку, орієнтація в діючих технічних нормативних документах (ДСТУ, ГОСТ, ТУ).
Складання бухгалтерської та внутрішньої звітності.

Заступник директора

с 11.2007 по 05.2012 (4 года 6 месяцев)
ЗАТ «Трубосталь» (ПрАТ «Трубний завод «Трубосталь» з лютого 2012 р), Житомир (Виробництво сталевих труб)

Отримання знання з промислового менеджменту. Управління виробничим та офісним персоналом.
Проходження спеціального навчання з охорони праці, пожежно-технічного навчання, електробезпека (V група до та вище 1000 В ), правил будови та безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском, правил будови та безпечної експлуатації вантажопіднімальних кранів.
Підготовка виробничого та офісного персоналу до виконання ним своїх обов’язків. Організація проведення ремонтних робіт виробничого устаткування механічних ділянок та вантажопіднімальних кранів. Проведення робіт по підготовки виробничого обладнання до атестації (проведення атестацій) та вантажопіднімальних кранів до ПТО та ЧТО.
Знання в області формування виробничого завдання на день, місяць, рік .
Робота з контролюючими (податкова, пожежні, органи державної влади, санітарна інспекція) та дозвільними органами (отримання дозволів на торгівлю, торгівельних патентів, реєстрація РРО).
Адміністративна робота. Досвід формування колективу та керування підлеглими працівниками. Проведення заходів по підготовці та навчанню працівників. Розробка системи заохочення співробітників.
Розробка бізнес-планів, складання місячних та річних бюджетів підприємства.
Досвід активних продаж та проведення аналізу і моніторингу ринку.
Робота з клієнтом від прийому заявки до контролю своєчасної оплати та поставки товару замовнику.
Робота з рекламодавцями. Підготовка та проведення промоакцій та презентацій.
Формування політики ціноутворення , складання прайс-листів, розробка політики знижок.
Проведення перевірок якості роботи працівників, визначення факторів, що заважають виконувати працівниками своїх обов’язків, розробка програм вдосконалення ефективного використання робочого часу.
Проведення переговорів та підписання контрактів.
Знання бухгалтерського і управлінського обліку, орієнтація в діючих технічних нормативних документах (ДСТУ, ГОСТ, ТУ).
Складання бухгалтерської, фінансової та внутрішньої звітності.

Керівник

с 08.2005 по 11.2007 (2 года 3 месяца)
Приватне підприємство, Житомир (Торгівля надання послуг)

Створення приватного підприємства з нуля.
Проведення реєстрації в державних органах України, відкриття розрахункових рахунків, отримання відповідних дозволів на проведення підприємницької діяльності.
Робота з контролюючими та дозвільними органами.
Адміністративна робота.
Формування колективу та керування підлеглими працівниками.
Проведення заходів по підготовці та навчанню спеціалістів.
Розробка бізнес-планів. Складання бухгалтерської, податкової, фінансової та внутрішньої звітності.
Знання бухгалтерського, управлінського та податкового обліку.
Досвід активних продаж та проведення аналізу і моніторингу ринку.
Знання основних засад будування дилерської мережі .
Робота з клієнтом від прийому заявки до контролю своєчасної оплати та поставки товару замовнику.
Робота з рекламодавцями.
Формування політики ціноутворення , складання прайс-листів, розробка політики знижок.
Проведення переговорів та підписання контрактів.

Заступник головного інженера

с 12.2004 по 06.2005 (6 месяцев)
ЗАТ "Трубосталь", Житомир, Коростень (Виробництво сталевих труб)

Введенню нового обладнання в експлуатацію. Проведення атестації нестандартного обладнання у відповідних державних установах.
Підготовка та проведення заходів до атестації працівників в Інституті електрозварки ім. Патона при Академії Наук України.
Створення на підприємстві виробничої вимірювальної лабораторії та атестація її в атестаційному центрі при ДП „Житомирстандартметрології”.
Розробка і проведення заходів направлених на поліпшення якості виготовленої продукції, підготовка продукції та сертифікації її Інституті електрозварки ім. Патона при Академії Наук України за системою УкрСЕПРО, проведення заходів по атестації нестандартного виробничого обладнання.
Проходження спеціального навчання з охорони праці,
Адміністративна робота. Досвід формування колективу та керування підлеглими працівниками. Проведення заходів по підготовці та навчанню працівників.
Орієнтація в діючих технічних нормативних документах (ДСТУ, ГОСТ, ТУ).
Проведення переговорів та підписання контрактів.
Досвід по роботі з контролюючими та дозвільними органами.
Проведення заходів по узаконюванню незаконно побудованих виробничих та складських споруд.

Заступник начальника трубопрокатного цеха

с 11.2004 по 12.2004 (1 месяц)
ЗАТ "Трубосталь", Житомир, Коростень (Виробництво сталевих труб)

Розробка економічного обґрунтування запровадження на підприємстві двозмінного виробництва:
•проведено повний розрахунок необхідного для запровадження двозмінного
циклу виробництва;
•проведено попередній аналіз всіх наявних виробничих ресурсів (виробничі приміщення, виробниче обладнання, оснастка, ЗІП, трудові ресурси, основна та додаткова сировина, інші);
•визначення необхідні виробничі ресурси необхідні для двозмінного режиму роботи та визначення, що необхідно залучити додатково (виробниче обладнання, оснастка, ЗІП, трудові ресурси, основна та додаткова сировина) та фінансові ресурси підприємства (власні та залучені) для реалізації бізнес проекту;
Визначення основних схем фінансування підприємства в двозмінному режиму роботи та періоду окупності проекту.
Пошук та навчання виробничого персоналу.


Образование

Житомирський державний технологічний університет

Облік і аудит, Житомир

Высшее, с 09.2003 по 03.2005 (1 год 6 месяцев)

Житомирський інженерно-технологічний інститут

Факультет інформаційно-компютерних технологій інженер-системотехник, Житомир

Высшее, с 09.1997 по 01.2003 (5 лет 4 месяца)


Дополнительная информация

Вміння переконувати, працювати в стресових ситуаціях, легко вступати в контакт з людьми. Готовність набувати нові, необхідні для роботи вміння та навички, осягати нові ідеї, мобілізувати наявні ресурси для досягнення необхідних цілей.
Користувач ПК: володіння Word, Excel, Internet, 1C Бухгалтерія, РРО
Посвідчення водія категорія В.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: