Резюме от 24 марта 2017

Зелінський Петро Павлович

Директор, начальник виробництва

Полная занятость.

Дата рождения:
10 марта 1978 (39 лет)
Город:
Луцк
Готов к переезду:
Житомир


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Образование

Житомирський державний технологічний університет

Облік і аудит, Житомир

Высшее, с 09.2003 по 03.2005 (1 год 6 месяцев)

Житомирський інженерно-технологічний інститут

Факультет інформаційно-компютерних технологій інженер-системотехник, Житомир

Высшее, с 09.1997 по 01.2003 (5 лет 4 месяца)


Дополнительная информация

Користувач ПК: володіння Word, Excel, Internet, 1C Бухгалтерія, РРО
Посвідчення водія категорія В.
ПРОФЕСІЙНИЙ
ДОСВІДНачальник відділу якості, стандартизації і сертифікації виробництва підприємства ТзОВ «Агротехніка» грудень 2014 р. – квітень 2016 р.
Керівник філіалу в м. Луцьк ПрАТ «Трубний завод «Трубосталь» травень 2012 р - березень 2014 р.
Заступник директора ЗАТ «Трубосталь» (ПрАТ «Трубний завод «Трубосталь» з лютого 2012 р) з листопада 2007 р. по травень 2012р.
Керівник приватного підприємства (підприємець) серпень 2005 р листопад 2007 р.
Заступник головного інженера ЗАТ «Трубосталь» грудень 2004 р-червень2005р.
Заступник начальника трубопрокатного цеха ЗАТ «Трубосталь» листопад –грудень 2004р.
ПРОФЕСІЙНИ НАВИКИ Відкриття філіалу підприємства «з нуля» (оренда приміщення, проведення ремонтних робіт, забезпечення всім необхідним для роботи: обладнання, меблі, комп’ютерна та оргтехніка, спеціальні засоби, отримання всіх необхідних документів на початок роботи).
Досвід по роботі з контролюючими (податкова, пожежні, органи державної влади, санітарна інспекція) та дозвільними органами (отримання дозволів на торгівлю, торгівельних патентів, реєстрація РРО).
Досвід впровадження систем якості на підприємстві (ISO-HACCP). Розробка нової документації, визначення небезпечних факторів, проведення програм передумов, проведення навчання працівників у відповідності до стандартів, впровадження нової системи на підприємстві.
Адміністративна робота. Досвід формування колективу та керування підлеглими працівниками. Проведення заходів по підготовці та навчанню працівників. Розробка системи заохочення співробітників.
Розробка бізнес-планів, складання місячних та річних бюджетів підприємства.
Досвід активних продаж та проведення аналізу і моніторингу ринку.
Знання основних засад будування дилерської мережі .
Робота з клієнтом від прийому заявки до контролю своєчасної оплати та поставки товару замовнику.
Робота з рекламодавцями. Підготовка та проведення промоакцій та презентацій.
Формування політики ціноутворення , складання прайс-листів, розробка політики знижок.
Проведення перевірок якості роботи працівників, визначення факторів, що заважають виконувати працівниками своїх обов’язків, розробка програм вдосконалення ефективного використання робочого часу.
Досвід проведення переговорів та підписання контрактів.
Знання бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, орієнтація в діючих технічних нормативних документах (ДСТУ, ГОСТ, ТУ).
Складання бухгалтерської, податкової, фінансової та внутрішньої звітності.
Вміння переконувати, працювати в стресових ситуацій, легко вступати в контакт з людьми. Готовність набувати нові, необхідні для роботи вміння та навички, осягати нові ідеї, мобілізувати наявні ресурси для досягнення необхідних цілей.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: